• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

level overzicht bij je eigen wonderen en wonderen vullen

Geen idee of dit al eens is genoemd. Zo niet bij deze.

Regelmatig neus ik bij de andere spelers bij de wonderen en zie dan ook in 1 oogopslag de levels. Als ik echter de levels bij mijn eigen wonderen wil bekijken moet ik ze specifiek 1 voor 1 aanklikken. Ik zie (op de ipad) netjes alles wonderen op een rij. Als ik snel wil starten met het uppen van een wonder zou ik het zelf prettig vinden om bij jezelf ook meteen de levels te kunnen zien zodat je meteen ziet waar voor de prioriteit ligt (bijvoorbeeld een wonder bijna level 15). Kortom ik zou blij worden van meer overzicht qua levels bij de wonderen.

Verder gaan mensen op de pc regelmatig kistjes jagen en zetten dan naam e.d neer zodat je ze kunt zoeken en vullen. Ik zoek ze maar de ipad heeft de beperking dat je vervolgens de wonderen niet in beeld krijgt van de gevonden persoon. Is het mogelijk om dit ook voor de ipad te creëren?
 
Ik ben het wel met je eens dat het overzicht van je eigen wonderen veel beter kan. Ik kijk nu altijd via mijn andere account om te zien de wonderen er voor staan en welke ik bezig ben te vullen.

Het zou heel mooi zijn als we het zelfde overzicht zouden kunnen krijgen. Dit dus:
1657365604859.png


Ipv dit:
1657365660671.png
 
Het level erbij, en aantal kp in het onderste scherm zou ook werken.

Vind die onderste prettiger omdat je minder schermen hebt (minder scrollen), en de volgorde van de wonderen ligt vast.
 
Als de ow op level staan, hoogste eerst enz heb je een praktisch overzicht. Dat je het niet plaatst heeft een rede, waarom tekens opnieuw moeten doorlopen. Duizenden spelers en duizenden meningen zeker. Maar ik sluit me wel aan, telekens dat klikken.;)
 
Het level erbij, en aantal kp in het onderste scherm zou ook werken.

Vind die onderste prettiger omdat je minder schermen hebt (minder scrollen), en de volgorde van de wonderen ligt vast.
Geef mij maar het bovenste scherm, en op rang. Dus hoogste eerst. Uitgezonderd het wonder dat jij het hartje gegeven hebt, dat blijft eerst staan.
 
Bovenaan