• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Billybob Taggart

  1. Billybob Taggart

    Aangepast & Wacht op Update Fout in text van opdracht

    Geen reactie maar wel aangepast, nu dus WEL 10 directe effecten doen. ( mijn 1e en tevens laatste "text gerelateerde fout" die ik doorgeef) Ik had beter m,n mond kunnen houden, want eerst waren de 6 effecten voldoende.
  2. Billybob Taggart

    Aangepast & Wacht op Update Fout in text van opdracht

    Nadat je in hfdstk 18 je portaal hebt verkocht komt deze opdracht langs. De text "gebruik 10 directe effecten" moet 6 zijn.
  3. Billybob Taggart

    servers down?

    ja, ik ook, krijg de melding "speler bestaat niet"
  4. Billybob Taggart

    Feedback: De opkomst van de feniks-cultus

    Zou er vannacht nog een prijswisseling komen ?? aangezien het event tot morgenochtend doorloopt.
  5. Billybob Taggart

    Interface Aantal beschikbare blueprints weergeven in app

    ja idd, aangezien ik m,n magische huizen nu op max. heb staan kan ik het niet meer checken, echt waardeloos dit. Hij zou het gewoon kunnen laten zien als je b.v. Kon.Rest. spreuken wil craften, maar daat zie je dus ook niets.
  6. Billybob Taggart

    Feedback Herfststerrenbeelden

    Ach, weet je, ik heb 5 accounts, ( 3 op het eind) en als de opdrachten bij alle 5 een paar keer zwaar tegenzitten...............dan ga je even op het forum je ongenoegen uiten. Dit is per slot van rekening ook feedback voor Inno toch ? ( dus vandaar) Persoonlijk vind ik het oude concept...
  7. Billybob Taggart

    Feedback Herfststerrenbeelden

    Ok, wat ik van dit event vind? Heel erg goed bedacht van Inno, precies wat ze willen. *Je maakt in hoog tempo je gespaarde boosters op. *Je geeft ( uit frustratie ) meer dia's uit dan dat je wil. *Handwerken word je verplicht , onzin die je niet nodig hebt, maar vanwege de opdracht moet je...
  8. Billybob Taggart

    uitstel tornooi marmer??

    vreemd, hier nog steeds prut, je klikt 5x ergens op en je kan re-loaden, en tournooi ga ik geeneens proberen, vechten was gisteren al drama met spelen in eigen provincie.
  9. Billybob Taggart

    uitstel tornooi marmer??

    De server is niet blij op dit moment, de hele boel stort iederekeer in bij een paar handelingen
  10. Billybob Taggart

    de veiling

    Het "Sylvana" gehalte is erg hoog in deze post. Heb je dit ook als je die tekenfilmpjes van vroeger bekijkt ? Tom & Jerry en Tweety en Sylvester ? waar die afschuwelijke gemene kat zoveel geweld gebruikt tegen dat lieve vogeltje en muisje ? Ik heb trouwens mijn Veiling ook weg gedaan, hij...
  11. Billybob Taggart

    Feedback: De zomerse zonnewende

    Beste Inno, ik post niet heel veel maar ik wil nu even iets kwijt. Ik heb 5 accounts hier en speel nu iets meer dan dan 2 jaar. Ik heb in die 2 jaar van jullie kant een enorme blunder in het spel waargenomen, en dat was het broederschaps avontuur waarbij je enorme hoeveelhelden reliks moest...
  12. Billybob Taggart

    even voorstellen

    Tijd, veel tijd, eigenlijk iedere dag wel & af en toe een diamandje of wat. ( soms moet je wel als je geen weken stil wil staan)
  13. Billybob Taggart

    even voorstellen

    Billybob Taggart Speel sinds april 2017 en ben afgelopen week in de Elementalen (hoofdstuk 12) beland.
  14. Billybob Taggart

    Feedback Handwerken

    ik heb een vraag, ben nu net m,n eerste aan het maken ( een 100% voorraad opvuller ) krijg ik die badge nu straks gewoon in m,n inventory ??? of vult hij m,n stadhuis aan tot max. als hij klaar is ??? ( want dat wil ik NU nog niet doen)
  15. Billybob Taggart

    Het Oogstfeest

    Het is nu 00:14 uur, in de rechter bovenhoek staat nog vrolijk de teller 2x (voor 1 uur 46 min.), maar de verdubbelaar is er om 00:00 uur mee gestopt, dit is in mijn ogen toch echt een bug.
Bovenaan