• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden

DeletedUser2989

Guest
Ok, wat ik van dit event vind?

*Handwerken word je verplicht , onzin die je niet nodig hebt, maar vanwege de opdracht moet je wel.


Graag een volgende keer het oude concept, of iets er tussenin ( aangezien we het nieuwe hoofdstuk naderen)

Dit verbaast me, want ik heb nog geen enkele verplichte Magische Academie opdracht gehad. Misschien zijn er verschillende versies in omloop, dat weet ik natuurlijk niet. Ik ken wel de opdracht: Of verkennen Of tech Of 15 visioendamp. Voorzover mij bekend was dit eerst; of verken of tech. Omdat dat voor endgamers erg moeilijk cq onmogelijk is, is die visioendamp erbij gekomen als optie. Ik ben als recente endgamer superblij met die aanvullende optie van 15 visioendamp. Als er aanbod is wat me niet bevalt, wacht ik een paar uurtjes en dan is er nieuw aanbod ofwel ik gooi de rotzooi in de recycling. Terug naar het oude concept betekent terug naar; opdrachten met nauwelijks opties, gebouwen upgraden terwijl je geen gebouwen hebt...... en zonder diamanten of veel mazzel niet in staat zijn om een prijs tot level 10 te uppen. Ik weet wel wat ik liever heb.
 
Dit verbaast me, want ik heb nog geen enkele verplichte Magische Academie opdracht gehad. Misschien zijn er verschillende versies in omloop, dat weet ik natuurlijk niet. Ik ken wel de opdracht: Of verkennen Of tech Of 15 visioendamp. Voorzover mij bekend was dit eerst; of verken of tech. Omdat dat voor endgamers erg moeilijk cq onmogelijk is, is die visioendamp erbij gekomen als optie. Ik ben als recente endgamer superblij met die aanvullende optie van 15 visioendamp. Als er aanbod is wat me niet bevalt, wacht ik een paar uurtjes en dan is er nieuw aanbod ofwel ik gooi de rotzooi in de recycling. Terug naar het oude concept betekent terug naar; opdrachten met nauwelijks opties, gebouwen upgraden terwijl je geen gebouwen hebt...... en zonder diamanten of veel mazzel niet in staat zijn om een prijs tot level 10 te uppen. Ik weet wel wat ik liever heb.


Ach, weet je, ik heb 5 accounts, ( 3 op het eind) en als de opdrachten bij alle 5 een paar keer zwaar tegenzitten...............dan ga je even op het forum je ongenoegen uiten.
Dit is per slot van rekening ook feedback voor Inno toch ? ( dus vandaar)
Persoonlijk vind ik het oude concept leuker MITS je plek hebt ! zoniet, dan ben je ook zwaar de klos.

Misschien een combinatie van dit nieuwe EN het oude concept. ? misschien in dat geval een limiet op lvl 1 gebouwtjes ? ( ik brainstorm maar wat )
Ik ben tevreden als ik 1 beer op 10 krijg, en ik denk dat me dat wel gaat lukken.
 
Ik vind dit event ook niet leuk meer hele moeilijke opdrachten vooral in de nieuwe wereld veel 9 keer relieken wat moeilijk is daar ik nog niet veel voorraden heb, in Arendyll ook gelukkig is er een toernooi gepasseerd anders zat ik allang vast, met provincies voltooien kan niet heb te veel van die lelijke venten waar ik nog geen weg mee kan, nee de eventen van in het begin waren veel beter toch voor beginnende spelers
 
Heb 27 werkplaatsen en heb ze nog maar 1 keer nodig gehad maar maar visioen lampen en dergelijke komen heel veel aan orden nee die opdrachten zijn niet leuk meer
 
Ik denk dat je als beginnend speler (bijv. in Winyandor) wat betreft je ambities bij moet stellen... ik vind dat niet zo erg, want het is er al druk genoeg met het ontwikkelen van een nieuwe stad! Je kunt ook teveel willen... ;) ;) ;)
 
Dat is wel waar wat u zegt, maar het is altijd leuk als je een opdracht kan voltooien en een dag prijs kan binnen halen gelijk in welke wereld je speelt
 
Pittige versie deze keer voor mij. Nu al mijn sleutels ingewisseld en zit nog maar op 4 artefacten. Toch speel ik wel dagelijks.
 

DeletedUser4428

Guest
Ik vind het ronduit belachelijk dat je meerdere keren dezelfde opdrachten achter elkaar krijgt. Van de laatste 6 opdrachten heb ik nu voor de 4e keer de opdracht Voltooi 45 toernooiconfrontaties of 9 confrontaties. Daar valt niet tegenop te trainen en vechten. Ook dat je moet produceren in werkplaatsen en fabrieken op niveau van je huidig of vorige 2 of 3 hoofdstukken. Ik begrijp dat de opdrachten random zijn maar waarom dan niet eerst alle verschillende opdrachten doen en dan opnieuw beginnen met de lijst met opdrachten Alle moeilijke opdrachten komen geregeld achter elkaar, maar ik heb nog nooit een makkelijke opdracht, meerdere keren achter elkaar of in een korte tijd gehad. De spelmakers verzieken op deze manier het plezier om met een evenement als dit mee te doen. Ook in de nieuwe wereld is het niet te doen. Hoe moet ik 45 toernooi confrontaties doen als ik maar 3 provincies kan doen, dus 12 gevechten. Dat zijn 4 rondes spelen in het toernooi. 9 gewone confrontaties is ook niet te doen want de meeste gevechten zijn moeilijk of erg moeilijk. Verzamel .. fragmenten, hoe ? mijn inventaris is nagenoeg leeg. Verzamel combinatieversnellers, ben ik dagen mee bezig. Enz. enz. enz.
 

DeletedUser2665

Guest
Dat je een evenement niet voluit kunt spelen als je een kleine stad hebt, is niets nieuws. En is ook niet erg, naar mijn idee. Je hebt immers genoeg te onderzoeken, bouwen, groeien.
 
Dit event is beslist geen leuk event. Tig keren dezelfde opdrachten. Nu zit ik aan het eind van de boom maar als je 3x achter elkaar 1 dag in je wp moet draaien dan is de lol er snel af. Veel confrontaties of relies doen. In de bs wordt er ook veel gemopperd. Jammer ik zie in deze opzet van events geen uitdaging. Het is meer je stad leegzuigen. Legers/goederen ze vliegen de deur uit.
Heel jammer want ik vond het altijd wel leuk maar de lol is er nu helemaal van af.
 
Het verbaast mij dat zoveel spelers enorm klagen over het event, maar het toch spelen... als het echt zo slopend is en zo'n aanslag op je voorraden, dan stop je je toch gewoon met het uitvoeren van opdrachten?
 

DeletedUser3597

Guest
Het verbaast mij dat zoveel spelers enorm klagen over het event, maar het toch spelen... als het echt zo slopend is en zo'n aanslag op je voorraden, dan stop je je toch gewoon met het uitvoeren van opdrachten?

Heeft toch aantrekkingskracht he zo'n icoontje bovenin je stad :p Mij hoor je overigens niet klagen :)
 

DeletedUser3597

Guest
Ik heb ongeveer een jaar geleden eens voorgesteld om die icoontjes 'uitschakelbaar' te maken... toen vond iedereen dat onzin... LOL :p :D :rolleyes:

ff gecheckt, toen had ik al wel een account voor het forum, sorry :D
 

DeletedUser3597

Guest
Wat goed de feedback van Elvenar over het huidige event en de toezeggingen voor het volgende event! Duidelijkheid :) Ik ga mijn extra werkplaatsen volgende week netjes opbergen met de nieuwe opbergspreuk.
 

DeletedUser2989

Guest
@DonFrank, dank voor de toelichting. Voor het volgende event kan iedereen nu tijdig voorbereiden met of zonder teleporteerspreuk. Ik snap dat wijzigingen tijdens een event ivm een bug of een ander onvoorzien storend iets nodig zijn, maar ik hoop dat jullie niet weer fundamentele wijzigingen gaan doorvoeren omdat sommige spelers al luid gaan jammeren terwijl ze nog niet eens begonnen zijn, want daarmee straf je degenen die tijdig hun huiswerk doen. Ik ben happy dat er in het volgende event een toename van meerkeuzeopdrachten komt. Dat voorkomt inderdaad dat het voor een bepaalde groep spelers heel zwaar is. En ja, graag vooraf duidelijkheid voor iedereen op welk minimum niveau de wp/s /fabrieken moeten werken.

Toch nog wat opmerkingen/vragen; ik begrijp dat opdrachten met alleen T2/T3 niet kunnen ivm net beginnende steden. Wat wel een optie zou zijn is om b.v. een opdracht te maken om een x hoeveelheid of aantal keren bonusgoederen te produceren, waarbij dan de speler zelf kan kiezen of ie T1, 2, 3, 4, 5, of 6 gebruikt. Dat zou het probleem oplossen dat een groep spelers nu uitsluitend voor events T1 fabrieken neer moet zetten/vasthouden terwijl ze voor H15 liever T4-6 fabrieken plaatsen. Ook hoor ik nog graag of het een optie is dat T4 ook mee zou kunnen doen met T1 opdrachten.
 
Bruine beer allang op level 10 en inmiddels nog 8 artefacten er bij. Opdrachten komen toch wel redelijk random op de lange duur met van alles wel wat.
Door veel gebruik te maken van boosters is het goed te doen om langs de lastige opdrachten te komen. Met de kistjes en de dagprijzen vooral op boosters gegokt en ik heb er nu massa's meer dan aan het begin.
Ik loop nu tegen een ander probleem aan. Het is niet echt leuk meer. Het plannen en afmaken van de vaste opdrachten gaf voldoening. Hele trits klaar hebben gaf een goed gevoel. Nu voelt het toch een beetje alsof ik met al die boosters mezelf belazer. Het kan makkelijk en je komt een heel eind, maar het is niet zo bevredigend als echt wat gedaan en gehaald hebben.
Daarnaast begint het de hele tijd handwerken doorduwen toch wel aardig in te hakken op mijn voorraden relikwieën. Nog geen ramp, maar wel dat ik denk: is dit het nog wel waard?
Ik hoop dat er weer 2 artefacten in volgend BSA bij de prijzen zitten en dat er een keer een bruine beer bij het handwerken verschijnt. Als ik in dit event een tweede wil, moet ik nog 9 artefacten verder. Kan wel, maar dan voelt het meer als verplicht werk ipv voor de lol een spel spelen. Dat lijkt me de bedoeling niet.
Dan kunnen die 7 marmerfabrieken tenminste ook weer de prullenbak in.
Ik hoop dat ze bij Inno heel goed gaan evalueren en nadenken hoe ze met events verder gaan en hoe de balans tussen events, BSA en toernooien hersteld wordt.
 

DeletedUser2989

Guest
Bruine beer allang op level 10 en inmiddels nog 8 artefacten er bij. Opdrachten komen toch wel redelijk random op de lange duur met van alles wel wat.
Door veel gebruik te maken van boosters is het goed te doen om langs de lastige opdrachten te komen. Met de kistjes en de dagprijzen vooral op boosters gegokt en ik heb er nu massa's meer dan aan het begin.
Ik loop nu tegen een ander probleem aan. Het is niet echt leuk meer. Het plannen en afmaken van de vaste opdrachten gaf voldoening. Hele trits klaar hebben gaf een goed gevoel. Nu voelt het toch een beetje alsof ik met al die boosters mezelf belazer. Het kan makkelijk en je komt een heel eind, maar het is niet zo bevredigend als echt wat gedaan en gehaald hebben.
Daarnaast begint het de hele tijd handwerken doorduwen toch wel aardig in te hakken op mijn voorraden relikwieën. Nog geen ramp, maar wel dat ik denk: is dit het nog wel waard?
Ik hoop dat er weer 2 artefacten in volgend BSA bij de prijzen zitten en dat er een keer een bruine beer bij het handwerken verschijnt. Als ik in dit event een tweede wil, moet ik nog 9 artefacten verder. Kan wel, maar dan voelt het meer als verplicht werk ipv voor de lol een spel spelen. Dat lijkt me de bedoeling niet.
Dan kunnen die 7 marmerfabrieken tenminste ook weer de prullenbak in.
Ik hoop dat ze bij Inno heel goed gaan evalueren en nadenken hoe ze met events verder gaan en hoe de balans tussen events, BSA en toernooien hersteld wordt.
@Buizerd, Don Frank heeft je gisteren reeds op je wenken bediend, zie mededelingen
 
Ik sta al op de uitkijk voor een nieuw event.
Ik heb al *hoera* 3 uppers voor een beer ! mss dat ik er 4 bij elkaar krijg! :p:D
 
Bovenaan