• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden

ranDOM is echt ranDOM in dit event.
De vorige keer was het ook random maar wist je tenminste dat de opdrachten die je gedaan had niet terug gingen komen, en kon je (een beetje) voorbereiden op wat er mogelijk ging komen.
Conclusie : het hoeft niet makkelijk maar gewoon een beetje minder ranDOM :cool: Zodat voor iedereen dezelfde opdrachten klaar liggen. :cool:

Tja deels is dit natuurlijk ook omdat veel opdrachten in kans gereduceerd zijn na klachten van spelers.

Buy 20 Knowledge Points
Collect 6 vision vapor or research 1 technology
Gain 11 Relics
Gain 400 spell fragments or scout 1 province
Gain 5 Enchantment items
Gain a big amount of Coins
Gain a fair amount of Supplies
Produce Advanced Tools 8 times with a Workshop from your current or previous three Chapters
Produce Basket of Groceries 6 times with a Workshop from your current or previous three Chapters
Produce Beverages 15 times with a Workshop from your current or previous three Chapters
Produce Bread 9 times with a Workshop from your current or previous three Chapters
Produce Simple Tools 12 times with a Workshop from your current or previous three Chapters
Produce Toolboxes 5 times with a Workshop from your current or previous three Chapters

Recruit 3 stacks of Units
Scout 1 Province or Research 1 Technology or Gain 15 Vision Vapor
Solve 45 Tournament Encounters or Solve 9 Encounters
Solve 5 Spire Encounters or Solve 5 Encounters
Spend 20 Knowledge Points
Produce [Tier 1 Boost][9 hrs] 5 times with a Manufactory from your previous or current Chapter
Produce a fair amount of [Tier 1 Boosted Good]
Produce Advanced Tools 8 times with a Workshop from your current or previous three Chapters
Produce Basket of Groceries 6 times with a Workshop from your current or previous three Chapters
Produce Beverages 15 times with a Workshop from your current or previous three Chapters
Produce Bread 9 times with a Workshop from your current or previous three Chapters
Produce Simple Tools 12 times with a Workshop from your current or previous three Chapters
Produce Toolboxes 5 times with a Workshop from your current or previous three Chapters

Als je alle dikgedrukte opdrachten "wegdrukt" door de kans dat je deze krijgt te verkleinen. dan blijft er niet heel veel meer over waar je steeds mee wordt doodgegooid.
 
Het probleem is ontstaan, doordat andere klagers voor jou hun zin hebben gekregen...

Dus is het nu aan ons om zo veel mogelijk te klagen... krijgen we misschien bij het volgende event ons zin.

Overigens vind ik het wel fijn dat magische WP voor 2 tellen, maar ja daar heb je niet zoveel aan als je alleen maar relics, confrontatie en visioendamp opdrachten krijgt.
 
Het probleem is ontstaan, doordat andere klagers voor jou hun zin hebben gekregen...
Het probleem is ontstaan door de vele klagers over de evenementen zoals ze waren met doorlopende en dagopdrachten.
'ik ben zo gauw klaar met de opdrachten en heb niets meer te doen', alsof Elvenar een soort bezigheidstherapie is.
 
Inderdaad... zoals het jullie vrij staat om op te houden (of door te gaan) met dat gemopper! Iedereen heeft een mening over het spel, ik heb een mening over jullie meningen... dat mag ook!
 
Laatst bewerkt:
Heb geen probleem met de opdrachten van 11 relics of 9 ontmoetingen of verken provincie.
Heb zat boosters omdat ik die in het verleden voor uppen niet echt nodig vond en met events altijd volop gespaard heb doordat ik altijd vooruit dacht om die met latere events misschien nodig te hebben. En heb zoveel provincies verkend dat ik nog wel 2 week vooruit kan. En denk nu al weer vooruit door die nu al op 7/8 te zetten als ik relics moet doen en geen toernooi heb voor het geval met komend event.
En boosters die ik nu kwijt raak win ik met dit event bijna net zo hard weer terug.
Combiversnellers heel lang doorgespaard omdat ik van het meeste voorzien was en alleen maar ingezet had voor petfood of combat.

En op kleine Yogi kwam event ook precies op tijd. Event gebruikt om stad op te bouwen en de stad opgebouwd om het event goed te benutten. Dankzij het event zit ik op de nieuwe wereld op een kleine 50 kp al nagenoeg in H4.
 

DeletedUser

Guest
Er is weinig meer random te noemen, als je 6x achter elkaar dezelfde quest krijgt, te weten "verken een provincie, onderzoek een technologie of verzamel 15 freaking onzin dingen" ENOUGH ALREADY :mad:
Ben er helemaal klaar mee nu
 

DeletedUser4217

Guest
Als ik hier zo lees kan ik toch wel concluderen dat ik een echte geluksvogel ben. Krijgt iedereen zo'n beetje keer op keer de opdracht om visioendampen en relikwieën te verzamelen... ik heb die pech niet, integendeel...

De kans om de opdrachten voor de WP te winnen is flink verlaagd, maar ik heb desondanks al vaak prijs gehad. Van de laatste 52 kansen had ik 16x bingo, waarvan 7x de hoofdprijs. Afgelopen zondag was helemaal mijn geluksdag met maar liefst 4x die hoofdprijs op rij! Hoeveel mazzel kan een mens/elf hebben...?
Ik ben nu 35 gereedschapskisten rijker (en heel veel boosters armer).

Eigenlijk schaam ik me er een beetje voor dat ik al die hoofdprijzen voor jullie neus wegkaap, dus ik zal geen BINGO meer roepen en ga gewoon vanaf nu voor de poedelprijzen..
 

DeletedUser4350

Guest
Als ik hier zo lees kan ik toch wel concluderen dat ik een echte geluksvogel ben. Krijgt iedereen zo'n beetje keer op keer de opdracht om visioendampen en relikwieën te verzamelen... ik heb die pech niet, integendeel...

De kans om de opdrachten voor de WP te winnen is flink verlaagd, maar ik heb desondanks al vaak prijs gehad. Van de laatste 52 kansen had ik 16x bingo, waarvan 7x de hoofdprijs. Afgelopen zondag was helemaal mijn geluksdag met maar liefst 4x die hoofdprijs op rij! Hoeveel mazzel kan een mens/elf hebben...?
Ik ben nu 35 gereedschapskisten rijker (en heel veel boosters armer).

Eigenlijk schaam ik me er een beetje voor dat ik al die hoofdprijzen voor jullie neus wegkaap, dus ik zal geen BINGO meer roepen en ga gewoon vanaf nu voor de poedelprijzen..

O ben jij degene die net voor mijn neus alles weg kaapt ;)
 
Ok, wat ik van dit event vind?
Heel erg goed bedacht van Inno, precies wat ze willen.

*Je maakt in hoog tempo je gespaarde boosters op.
*Je geeft ( uit frustratie ) meer dia's uit dan dat je wil.
*Handwerken word je verplicht , onzin die je niet nodig hebt, maar vanwege de opdracht moet je wel.

Ik wil 1 beer op 10 en ik denk dat dit me net aan zal lukken.
Leuk event om te doen....? NEE !

Graag een volgende keer het oude concept, of iets er tussenin ( aangezien we het nieuwe hoofdstuk naderen)
 

DeletedUser3012

Guest
*Handwerken word je verplicht , onzin die je niet nodig hebt, maar vanwege de opdracht moet je wel.
Dat is waarom ze de handwerken in de eerste instantie hebben ingevoerd. Zodat het verplicht zou gaan worden, maar ik ga niet klagen, want ik heb een update voor mijn event revieuw.

Ik heb helemaal geen last van alle nadelen die ik eerder heb benoemd. Integendeel. Als ik van af het begin af aan mijn best had gedaan, had ik mijn beer misschien wel op 10 gekregen. Je komt erg snel uit op een hoog aantal sleutelbeloningen, en de opdrachten zijn absoluut niet lastig. Ook de visioendamp-opdrachten niet. Ook die gaan wel makkelijk. Het enige punt dat ik heb zijn de 1 daags werkplaatsopdrachten. Als je die niet kunt doen met kleine werkplaatsjes sta je gewoon te langzaam stil, en weet je bijvoorbeeld ook al dat je de dagprijs niet meer gaat winnen als je te weinig sleutels hebt. Misschien dit aanpassen in het volgende event?
Verder gaat alles zo snel en vloeiend, en ik heb de gereedschapskist-opdracht nog maar 1 keer in de reeks gekregen!

Nieuw cijfer?
een 8!
 
Bovenaan