• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

de veiling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop op bijval. Genoeg wreedheid in de wereld om ons heen, dat hoeft niet in de animaties van dit spel.

Het "Sylvana" gehalte is erg hoog in deze post.

Heb je dit ook als je die tekenfilmpjes van vroeger bekijkt ? Tom & Jerry en Tweety en Sylvester ? waar die afschuwelijke gemene kat zoveel geweld gebruikt tegen dat lieve vogeltje en muisje ?

Ik heb trouwens mijn Veiling ook weg gedaan, hij was van 2 jaar terug en gaf 2700 cultuur, mijn nieuwe geeft een heerlijke 29000 en is een van de beste (non - dia) cultuurgebouwen die er zijn, bovenal, het is een grafisch meesterwerkje 1e klas.

Wat is de volgende stap? Weg met die vervelende, stinkende CO2 producerende staalfabrieken ? Houtfabrieken verbieden, want = natuur en boompjes = zielig ?

Op mijn bijval hoef je absoluut niet te rekenen, ik kan je eerder voorstellen om eens met iemand te gaan praten, want dit is gewoon eng, zoek hulp !
 
Hoi, het is een plaatje, wat naar mijn mening nabootst van lang geleden (geschiedenis) en toen was dat erg normaal.
verleden kun je niet aan passen (verbloemen werkt niet)

Plus het is een spel 0_0

vind het de laatste tijd wel erg door slaan... mensen doe normaal!
die personen werken hun vingers kapot voor ons mooie gebouwen te maken en er word alleen maar om geklaagt?!

Schei uit en speel het spel of pak je koffers!

Vriendelijke groet Moon.
 

Deleted User - 147694

Guest
@Billybob Taggart Je kunt ook doordraven.

Smitticus is net als ik een lid van dezelfde broederschap als de OP.

Ik snap heel goed dat een moderator je post heeft aangepast, nu alleen nog een slot op deze thread en jij kunt weer lekker van je weekend genieten. ;)
 

DeletedUser1789

Guest
"Het is tijd voor de mars van de kudde! Terwijl ze hun kudde verplaatsen van de ene naar de andere kant van Elvenar, zullen veel verschillende mensen en hun diverse dieren je stad aan doen en een korte pauze nemen, voor ze hun reis naar de grote groene wilgen voortzetten. Tijdens het zomer event van dit jaar, zul je op mysterieuze dieren zoals schapen die op een rups lijken, herders honden met twee staarten, beestachtige buffels en koppige geiten stuiten. Sommige halflingen zullen zelfs op kippen rijden."

Het zijn "Mysterieuze dieren", dus een schaap die op een rups lijkt, met een strikje op een veiling vind ik niet storend...

Oneens met TS. Ik houd het ook op een kwispelend rupsschaap.

Ondanks dat ik ook zo mijn bedenkingen over dit topic heb, vind ik de toon van de reacties weer om te huilen. Je mag van alles vinden, maar hou je vingers dan even van het toetsenbord en spuug je gal bij je huisgenoten.
 

DeletedUser3012

Guest
Je mag van alles vinden, maar hou je vingers dan even van het toetsenbord en spuug je gal bij je huisgenoten.
Muh, ik geef liever mijn mening hoor... En mijn huisgenoten hebben dit ook al in geuren en kleuren te horen gekregen. Dus volgens jou kan ik mijn huisgenoten dagenlang irriteren met mijn feedback, maar op het forum moet ik mn mond maar dicht houden. Elvenar spelers zijn mensen, mijn huisgenoten zijn mensen. IK zie het verschil niet... Mijn huisgenoten spelen trouwens bijna allemaal Elvenar, dus als ik 'gal spuug' op mijn huisgenoten, dan doe ik dat ook meteen op elvenar spelers. Iets wat ik ook op het forum doe. Wat is nou het verschil...
Maar goed, enfin, als dit je mening is dan vind ik dat oké, Jij zet je mening neer over de manier waarop ik mijn mening uitte op het forum... eh... waarom ook niet joh ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan