• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

uitstel tornooi marmer??

vreemd, hier nog steeds prut, je klikt 5x ergens op en je kan re-loaden, en tournooi ga ik geeneens proberen, vechten was gisteren al drama met spelen in eigen provincie.
 

DeletedUser2945

Guest
Hier ook behoorlijk knudde met een rietje :0( ga ook maar iets anders doen voor ik m`n laptop opvreet.......
 
ik heb nog steeds problemen , het gaat idd heel even goed en vervolgens gaat alles weer in vertraging om uiteindelijk weer te stoppen
 

Deleted User - 370874

Guest
Onze systeembeheerders hebben net nog een verbetering doorgevoerd die de problemen zou moeten verhelpen.

Laat ons weten of dit het gewenste effect heeft.
 
Heb bergen problemen... traagheid, chat werkt soms maar meestal niet, ene streamfout na de ander, goederen innen werkt niet
 

Deleted User - 370874

Guest
De verbetering is pas enkele minuten actief, we zouden graag informatie hebben over de situatie van nu.
 

DeletedUser

Guest
Nog steeds merkbaar langzaam. Ook op App niet snel meer, kreeg tijdens BH geven meldingen die ik nog nooit gezien heb.

LoL, wordt zelfs uit game gegooid "Sessie beëindigd". :(

upload_2019-7-24_22-0-31.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 370874

Guest
Dit was onderdeel van nog een aanpassing, wij zien momenteel een flinke verbetering en houden het in de gaten.
 
Het gaat sinds afgelopen donderdag nacht weer goed
geen streamfouten meer gehad
laatste aanpassing was voldoende
gebruik html5
 
Bovenaan