• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De opkomst van de feniks-cultus

Kan je eigenlijk tot level 10 geraken met je asfeniks binnen dit event en hoe doe je dat dan?
Ik heb nog 9 opdrachten over en zou nog 61 veren moeten verzamelen.

Hmm ik denk niet dat iemand die vraag kan beantwoorden, gezien het ook deels te maken heeft met inzet, geluk op extra currency en keuzes.. ik zelf spendeer graag aan de wat lagere kisten, zo rond de 33 tot 64, en alleen diegene die me extra currency geven ook..eerlijk is het niet altijd haalbaar bij mij en haal ik de laatste artefact(en) uit de bsa. Daarnaast zijn er ook dagopdrachten en currency an 45 die je elke dag mag ontvangen.. mja ik duim voor je, het klinkt wel alsof je dichtbij je doel bent van lvl 10 :)
 
Ik heb ook altijd voor de kisten gekozen die het meeste opleverden en het lijkt sommige spelers wel te lukken. Zal de laatste dus ook uit het bsa moeten halen. Alvast bedankt voor je reactie.
 
Kan je eigenlijk tot level 10 geraken met je asfeniks binnen dit event en hoe doe je dat dan?
Ik heb nog 9 opdrachten over en zou nog 61 veren moeten verzamelen.
je vergeet de dagopdrachten dat zijn 45 luchtextract per dag.
Daarnaast kan je 30 van luchtextract per dag in je stad oprapen als je minimaal eens per 6 uur inlogt

dat is dus gewoon nog 9*75=675 luchtextract.

Doe daar 9 opdrachten bij en je zou een heel eind moeten komen.
 
Hmm ik denk niet dat iemand die vraag kan beantwoorden, gezien het ook deels te maken heeft met inzet, geluk op extra currency en keuzes.. ik zelf spendeer graag aan de wat lagere kisten, zo rond de 33 tot 64, en alleen diegene die me extra currency geven ook..eerlijk is het niet altijd haalbaar bij mij en haal ik de laatste artefact(en) uit de bsa. Daarnaast zijn er ook dagopdrachten en currency an 45 die je elke dag mag ontvangen.. mja ik duim voor je, het klinkt wel alsof je dichtbij je doel bent van lvl 10 :)
mijn ervaring over de jaren is 30 per dag.
Het goed rapen over een heel evenement van zeg 21 dagen maakt best wel een flink deel van de evenement eenheden uit.
 

DeletedUser5121

Guest
Dat je ze niet alle 10 haalt, is niet ongebruikelijk. Daarom volgt er altijd een bsa waar je er nog 2 kunt verdienen.
Maar 4 tekort is wel veel. Ik vermoed dat je onlangs in de magische academie een keer een feniks artefact gemaakt hebt ten koste van 2 asfeniks artefacten. Ik heb dat zelf bewust gedaan omdat ik liever de feniks had, maar misschien heb jij het je niet gerealiseerd. Zoiets? Anders zou ik het ook niet weten.
 
Maar 4 tekort is wel veel.
4 artefacten is veel, 4 veertjes van de 20 op een waslijn is erg weinig.
Oorzaken kan van alles zijn, misschien teveel dure kistjes gepakt, of te weinig essence geraapt in de stad.

Event loopt door tot morgenvroeg ergens, dus je kunt nog steeds essence rapen in je stad.

EDIT: En zoals Julia al zegt, er komt met zeer grote waarschijnlijkheid nog een BSA waar je nog 2 artefacten kunt verdienen.
 
ik ben in arendyll en in winyandor in arendyll (L14) ben ik op level 10 en niet uitgespeeld en in winyandor (L6) ben ik uitgespeeld en 4 veren tekort en telkens kistjes genomen waar er kans was om extra essence. zo ergens gelezen dat zo best was .

hoop op BSA
 
Zou er vannacht nog een prijswisseling komen ?? aangezien het event tot morgenochtend doorloopt.

Aankondiging event zei:
Disclaimer: Houd er rekening mee dat de laatste dag van het evenement meer dan 24 uur beslaat, zodat het evenement niet 's nachs eindigt. Dat betekent dat de dagprijs op 13 april de laatste dagprijs is die ook nog een paar uur beschikbaar is in de ochtend van 14 april. Er wordt op 14 april geen nieuwe opdrachten toegevoegd, de laatste opdracht-mijlpaal kan op 13 april worden ontgrendeld.
 
Kan je eigenlijk tot level 10 geraken met je asfeniks binnen dit event en hoe doe je dat dan?
Ik heb nog 9 opdrachten over en zou nog 61 veren moeten verzamelen.
Ik heb mijn asfeniks op level 10 staanzo snel mogelijk de kisten met de meeste veren gepakt en alleen maar voor de artif.gegaan, en een beetje geluk
 
ja die erg hoge boost aan mana kan je altijd gebruiken en nu zeker gezien je nu bijna voor alles mana nodig hebt en in hoge hoeveelheden, en dat ei is ideaal met veel mana en klein in oppervlakte, laat ons idd hopen dat het er nog ergens aan komt :)
klein in oppervlakte? 4x4 in mijn hoofdstuk,
 
Kan je eigenlijk tot level 10 geraken met je asfeniks binnen dit event en hoe doe je dat dan?
Ik heb nog 9 opdrachten over en zou nog 61 veren moeten verzamelen.
Ik mag niet klagen, ik heb 2 asfeniksen binnengehaald en nog een extra artifact voor de 2de asfeniks.
Ik heb vrijwel alleen de grootste kistjes geopend om zoveel mogelijk dagprijzen binnen te halen.
Normaal zit ik al na 2 dagen in de extra opdrachten op de volgende opdracht te wachten, maar door die opdracht 53 was dat bijna een week later.

@CrazyWizard en @AlbertDeWijze en @ vele anderen. De OF-opdrachten geven altijd een uitweg, tenzij je een stad hebt dat alleen voor toernooien gebouwd is en je met opzet blijft hangen in een bepaald hoofdstuk (zoals klager John Toer in het begin van dit Topic).
Voor Yamar wil ik nog toevoegen, dat mijn stad niet alleen voor toernooien is gebouwd, maar ook voor de toren, events en BS avonturen.
 
Ik mag niet klagen, ik heb 2 asfeniksen binnengehaald en nog een extra artifact voor de 2de asfeniks.
Ik heb vrijwel alleen de grootste kistjes geopend om zoveel mogelijk dagprijzen binnen te halen.
Normaal zit ik al na 2 dagen in de extra opdrachten op de volgende opdracht te wachten, maar door die opdracht 53 was dat bijna een week later.


Voor Yamar wil ik nog toevoegen, dat mijn stad niet alleen voor toernooien is gebouwd, maar ook voor de toren, events en BS avonturen.
Een account dat bewust in H3 blijft hangen is geen "normaal" gespeeld account.
Je legt jezelf dan limitaties op.
 

Aeva

Chef
Een account dat bewust in H3 blijft hangen is geen "normaal" gespeeld account.
Ik denk dat we ondertussen veilig kunnen stellen dat je het spel elvenar op heel veel verschillende manier kunt spelen. Wat dan 'normaal' is, is aan de speler zelf. Ik ben dan wel van mening dat je niet moet klagen als met jouw manier van spelen bepaalde onderdelen heel goed gaan en andere gewoon niet kunnen.
 
Ik denk dat we ondertussen veilig kunnen stellen dat je het spel elvenar op heel veel verschillende manier kunt spelen. Wat dan 'normaal' is, is aan de speler zelf. Ik ben dan wel van mening dat je niet moet klagen als met jouw manier van spelen bepaalde onderdelen heel goed gaan en andere gewoon niet kunnen.

Tuurlijk maar ze gaan ook natuurlijk geen rekening houden met spelers die bewust in hoofdstuk 3 blijven hangen.
Als je daardoor niet verder kan in een event is dat een logisch gevolg van een bewuste keuze die je hebt gemaakt.
 
Ik denk dat we ondertussen veilig kunnen stellen dat je het spel elvenar op heel veel verschillende manier kunt spelen. Wat dan 'normaal' is, is aan de speler zelf.
Ieder zijn manier van spelen, zoals mijn stadje nu is kan ik overal met goede resultaten aan meedoen, dus waarom maar blijven groeien.
Normaal klaag ik niet, nog niet zo lang geleden waren er geen alternatieve opdrachten en was een event vaak al snel afgelopen voor mij.
Over opdracht 53 heb ik geklaagd omdat ook "normale" spelers er last van hadden.
 

Aeva

Chef
Over opdracht 53 heb ik geklaagd omdat ook "normale" spelers er last van hadden.
Dat vind ik dus niet. Je hebt ze in allerlei evenementen plenty kunnen winnen en er waren drie dagprijzen in dit evenement waar je ze kon winnen. Als je er dan geen hebt, heb je ze dus gebruikt. Op=Op.
Dan kun je ook gaan klagen als je niet genoeg voorraden, munten, troepen of what ever hebt.
 
Bovenaan