• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

uitstel tornooi marmer??

DeletedUser3012

Guest
Ik ervaar het heel anders. Mijn beloning is niet wat je aan "prijzen" kunt winnen, maar de samenwerking binnen de broederschap. Die is voor mij veel waardevoller.
Dat snap ik, maar voor mij moeten de prijzen toch wel IETS waard zijn, zoals aan het begin nog wel eens het geval was. Enfin, mijn probleem is dat avontuur niet zo. Meer dat het toernooi er voor is uitgesteld
 

DeletedUser3012

Guest
Overigens ervaar ik vaak wel een sterke neiging om er tegenin te gaan, hij weet op de 1 of andere manier goed tegen andermans haren in te strijken met zijn (niet zo neutrale) berichten en daar reageren anderen, waaronder ik zelf dan weer al dan niet negatief op.
Ja, dat klopt wel, maar in dit geval ben ik het (deels) wel met hem eens.
Er zijn ook momenten geweest dat ik uit mn slof ben geschoten...
 

Deleted User - 370874

Guest
Hallo allemaal,

Omdat niet iedereen begrijpt waarom het toernooi uitgesteld is hier wat achtergrond informatie.

Bij de introductie van het nieuwe opdrachtensysteem zijn we van 2 BSA opdrachten naar 16 BSA opdrachten gegaan die tegelijkertijd draaien.
Dit geeft extra druk op de systemen om dit allemaal bij te houden.

We hebben dit systeem eerst op beta getest en daar werkte deze na wat kleine aanpassingen naar behoren, echter is de beta server niet de meest drukke server binnen elvenar.
sommige scheuren(problemen)( komen enkel tevoorschijn als er druk op de ketel wordt gezet.
Met de introductie op de live servers is deze druk er ook echt gekomen en zijn er helaas wat onvolkomenheden tevoorschijn gekomen.
Deze waren binnen een redelijke tijd op te lossen.

Alle servers (m.u.v. beta) lopen gelijk, en waar onze kleine nederlandse server mogelijk prima door had kunnen gaan geld dit voor vele andere servers niet.
Om deze reden zijn op alle servers de toernooien 24 uur uitgesteld om de ontwikkelaars de tijd te geven een oplossing te bedenken en te implementeren.

De andere oplossingen waren:
  • dat een deel van de servers last zouden hebben van veel lag
  • dat we het broederschapsavontuur zouden stoppen
Dat delen van de spelers niet langer zouden kunnen spelen is natuurlijk geen optie, nog was het stoppen van het broederschapavontuur een optie. hiermee zouden vele spelers hun al verzette werk verliezen en zouden de ontwikkelaars de data niet krijgen om deze te verbeteren.

Het uitstellen van het toernooi was daarom dus de beste optie,
Hopelijk kunnen jullie hier begrip voor opbrengen.

Als het goed is duurt het toernooi straks tot zondag 22:00 zodat jullie net als tijdens elk ander toernooi voldoende tijd hebben om deze te voltooien.

Alvast veel plezier tijdens het toernooi gewenst.
 

DeletedUser2665

Guest
Wel, nu is het toernooi alsnog gestart. En nu is niets meer speelbaar.
 

DeletedUser

Guest
Je merkt dat het duidelijk langzamer gaat. Kan met moeite een paar ronden doen. Ook al een paar vastlopers gehad.
 
De mobiele app geeft minder problemen, wel lag spikes, maar deze herstelt hiervan waardoor je niet steeds opnieuw hoeft in te loggen.
 

DeletedUser

Guest
Misschien een paar extra airco's op de servers richten, laat de medewerkers maar zweten. :p
 

DeletedUser3578

Guest
Spel totaal onspeelbaar , ik ga wat anders doen , ik irriteer me rot
 

DeletedUser2665

Guest
Het is een spel. Als je je (irriteert) moet je inderdaad iets anders gaan doen. Morgen weer een dag :)
Edit: 'irriteert' moet natuurlijk zijn 'ergert'...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ervaar het heel anders. Mijn beloning is niet wat je aan "prijzen" kunt winnen, maar de samenwerking binnen de broederschap. Die is voor mij veel waardevoller.

Fijne dag allemaal (en drink voldoende ;))
dat is heel mooi gezegd van u, maar wij spelen samen en zijn gelukkig maar alles zit vast, het tornooi, de bsa, de burenhulp en de chat, je kan elkaar niet bereiken
 
wekelijkse toernooi gewoon stoppen en volgende week opnieuw starten lijkt me het meest zinvolle .
daardoor kunnen we ook met plezier bsa blijven spelen , die lol is er nu wel af m, vooral als je 50+ badge s op kan halen en je moet steeds opnieuw inloggen
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Onze systeembeheerders zijn op de hoogte en hebben zojuist de capaciteit vergroot. Weliswaar kunnen er nog problemen optreden, maar dit zouden er een stuk minder moeten zijn dan voorheen.

Zouden jullie ons willen laten weten of je nu minder problemen ervaart? Dan kunnen we dit terugkoppelen.
 

DeletedUser2665

Guest
Onze systeembeheerders zijn op de hoogte en hebben zojuist de capaciteit vergroot. Weliswaar kunnen er nog problemen optreden, maar dit zouden er een stuk minder moeten zijn dan voorheen.

Zouden jullie ons willen laten weten of je nu minder problemen ervaart? Dan kunnen we dit terugkoppelen.

Ik ga nog eens proberen :)
 
Bovenaan