• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De zomerse zonnewende

Ok, jammer normaal kocht ik de verdubbelaar...... ging alles een beetje sneller
Ik denk dat je het gebouwtje bedoeld. Die was er wel maar er waren problemen met de Apple store. Ik kon het gebouw niet kopen. Deed dat ook altijd en loop het dus dit event mis. Jammer dat dat niet gecompenseerd wordt. Heb er al contact over gehad met support.
 
Beste Inno, ik post niet heel veel maar ik wil nu even iets kwijt.

Ik heb 5 accounts hier en speel nu iets meer dan dan 2 jaar.
Ik heb in die 2 jaar van jullie kant een enorme blunder in het spel waargenomen, en dat was het broederschaps avontuur waarbij je enorme hoeveelhelden reliks moest dumpen in het dure pad (was dat niet de 1e ?, het is al een flinke tijd terug)

Ik zat toendertijd met een wel zeer enthousiaste speler die ook nog eens zeer ruim in diamanten investeerde.
Hoofdstuk 11 was toen het laatste hoofdstuk, dus die NIET relevante reliks kon je wel dumpen, er zat immers geen bonus op.
Deze speler had ter waarde van een mooie nieuwe BMW 420 serie(ik noem wat, het was erg veel geld) geinvesteerd in jullie spel en kon onmogelijk verder vanwege die nieuwe hoofdstukken met tier +2 en tier +3 en is stomweg gestopt !!! ( en hij was vast niet de enige die deze fout had gemaakt ! )

Dit verhaal is even ter inleiding naar het huidig event............ik verplaats mezelf even in een gemiddeld enthousiaste speler.

Dit is een SLOPER EVENT, en dan ben ik nog in de gelukkige situatie dat ik in die 2 jaar heel rustig aan met provincies veroveren ben bezig geweest, het meeste is blauw en groen, dus relatief goed te doen, maar beste INNO, waarom zo zwaar? ( is het vanwege de "Cozy Farm" die 2 jaar terug onhaalbaar was?, ( en die jullie nu als laatste dagprijs aanbieden ?) als je in hoofdstuk 14 zit is hij niet meer zo indrukwekkend hoor ! ( 2 woongebouwen)

Ik ga het wel halen, maar dit gaat een zeer grote impact hebben op mijn normale spelverloop zoals ik het gewent was.

Mvg,

Een gemiddelde betalende speler.

MAND
 

DeletedUser3125

Guest
idd er moet wat aan gedaan worden met opdrachten als verken een provincie voor events ik en velen die hier vanaf het begin spelen zitten op meer dan 4 dagen verkennen voor provincie
ik hoop dat inno met volgende events hier rekening mee gaan houden dit word anders hele vervelende events in de toekomst
 
@ bovenstaande spelers.

er zijn de afgelopen periode al vele verbeteringen door INNO gedaan. Zo is er bij een verken een provincie nu ALTIJD een OF opdracht.
ook de ontmoeting opdrachten hebben nu de OF opdracht toernooi ontmoetingen ( heel fijn voor grote spelers )
en
Met de voorkennis ( ook weer bij dit event, met dank aan de BETA spelers ) is het zeer wel mogelijk om dagen vooruit te plannen met de opdrachten.
en
zelf speel ik anderhalf jaar, of zoiets, en ik heb geleerd van mijn fouten. ik ga niet te ver vooruit verkennen en hou altijd een paar provincie's open voor dit soort events.
en
investeren is altijd een risico (met diamanten bij Elvenar net zo als met aandelen in Real Life)

dit spel is constant aan het veranderen, dat is ook de charme er van.
ik ben zelf heel benieuwd wat die nieuwe functie - Spire of Eternity - voor de toernooien gaat betekenen (einde of impuls)

En JA, INNO is niet perfect. En JA, soms moet er lang gewacht worden op verbeteringen. en JA, spelen met Elvenar is vrijwillig. :cool:
 

DeletedUser2989

Guest
Ook worden er tijdboosters als prijzen aangeboden, die je zou kunnen inzetten maar ik ben wel voorstander van de optie van 2 verkenners of de optie om de verkenner op pauze te kunnen zetten, want het is zuur als je verkenner na 5 dagen verkennen net 5 minuten te vroeg klaar is :eek:
 

DeletedUser2945

Guest
Vandaag een kleine 1800 zonnevlammen weggeklikt om minimaal 1 voorjaarsbloemenkooi te kunnen scoren omdat ik een chronisch te kort aan goddelijke zaden heb, maar helaas niks nada blommenkooitje, tikkeltje frustrerend :confused:

Ohw wacht even heb de laatste poging vergeten mee te tellen, dat waren er een honderd of 7, totaal dus 2500 vlammen weliswaar niet geheel voor de achterkant van de kater maar 1 kooitje had toch wel sympathiek geweest............:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
Ook worden er tijdboosters als prijzen aangeboden, die je zou kunnen inzetten maar ik ben wel voorstander van de optie van 2 verkenners of de optie om de verkenner op pauze te kunnen zetten, want het is zuur als je verkenner na 5 dagen verkennen net 5 minuten te vroeg klaar is :eek:

Je verkenner vinkt pas af in de opdr. als je naar de wereldkaart gaat. Alleen vorig event werkte dat niet, maar dit event wel weer. Moet je natuurlijk niet tussendoor het spel afsluiten, die fout maakte ik een keer. :(
 

Deleted User - 147694

Guest
Moet je natuurlijk niet tussendoor het spel afsluiten

Helaas doet mijn internetverbinding dat zelf wel, of bedoel je specifiek het uitloggen en niet het moeten herladen van het spel vanwege een verloren verbinding?
 
Ik denk dat je het gebouwtje bedoeld. Die was er wel maar er waren problemen met de Apple store. Ik kon het gebouw niet kopen. Deed dat ook altijd en loop het dus dit event mis. Jammer dat dat niet gecompenseerd wordt. Heb er al contact over gehad met support.
Het voordeel van vandaag opent ook niet....grrrrr
 

DeletedUser234

Guest
Helaas doet mijn internetverbinding dat zelf wel, of bedoel je specifiek het uitloggen en niet het moeten herladen van het spel vanwege een verloren verbinding?

ik bedoel herladen (uitloggen doe ik nooit)......andere internet verbinding kiezen. ;)
 

DeletedUser2645

Guest
Hallo , vraag me af of je de portaalwinst nog nodig hebt als je op het einde bent bij de constructen , heb er 4 in de inventaris....
 
Bovenaan