• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Ascender

  1. Ascender

    Handelaar Aanbiedingen in delen afneembaar maken

    Op zich ben ik tegen. Je kan 60 aanbiedingen plaatsen. Ik doe bewust al kleinere porties zodat niet alleen de top 100 spelers de aanbiedingen hoeven pakken. Bovendien het aantal goederen dat je per 9 uur produceert is echt niet zo hoog dat je 1M op de markt zet en dat je dan bv maar 25k van...
  2. Ascender

    Feedback Spelupdate 1.105

    Eindelijk de OW's boven lvl 30. Toch jammer dat Het Heigdom /Vechtklooster niet geupgrade kan worden. Er is vast wel een manier om er voor te zorgen dat er hogere levels bereikt kunnen worden zonder dat het balans in de game niet schever gaat worden dan dat nu het geval is.
  3. Ascender

    Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Ik geef toe dat ik meerdere accounts heb, maar het "pushen" is meer een gevolg om in de top 20 te kunnen blijven. Ik speel dit spel sinds de release (op de NL server) en bleef structureel mee doen voor de top 10. Tot dat de een na de ander mij voorbij ging. Ik had al meerdere accounts, maar ik...
  4. Ascender

    Feedback release 1.23 en tovenaars en draken

    Een opmerking: Werkt nu wel na annuleren/voltooien van een quest.
  5. Ascender

    Feedback release 1.23 en tovenaars en draken

    Ik heb alleen de doorlopende quests nog open staan die steeds blijven herhalen: Voltooi 4 ontmoetingen en de andere is maak 6 geavanceerde gereedschappen. Alle quests van de boselven heb ik voltooid, en heb de verkenners vrijgespeeld, maar er popt niets tevoorschijn.
  6. Ascender

    Feedback release 1.23 en tovenaars en draken

    Klopt het dat ik de opdrachten niet zie die bij dit hoofdstuk horen?
  7. Ascender

    Feedback release 1.23 en tovenaars en draken

    Maar yes, nieuwe uitdaging. Kom maar op! Hopen dat ik genoeg mana bij elkaar kan sprokkelen om de onderzoeken vrij te spelen :)
  8. Ascender

    Feedback release 1.23 en tovenaars en draken

    Het is handig om het uit te stellen als je genoeg KP hebt om de scouts binnen korte tijd te kunnen vrijspelen. Anders zou ik gewoon door gaan met scouten.
  9. Ascender

    Vranck & Vrij

    Er is nog 1 plek vrij! Inmiddels geklommen naar plek 70.
  10. Ascender

    Oude Wonderen: informatie aanvulling in spel voor oude wonderen

    Ik denk dat je bedoelt dat je kan zien wat het level is van jouw huidige OW, met hoeveel KP er in gedoneerd is etc?
  11. Ascender

    Spel: wanneer komt release update 1.23?

    Is het wel bekend voor hoelang 1.23 is uitgesteld? Ik neem aan maar een week. Ik zit als een gek alles op te potten.
  12. Ascender

    Wegen: hoge manakosten voor straten

    Ik had het al gezien op de beta-server. Inmiddels genoeg mana om alle nieuwe nederzetting gebouwen te kunnen bouwen. Maar om terug te komen op de titel van deze topic. Het is zeker niet onmogelijk.
  13. Ascender

    Wegen: hoge manakosten voor straten

    Ben al helemaal door het boselven hoofdstuk, was wel te doen. Alleen de manaproductie van de gebouwen is laag. Hoop dat de Tovenaars en Draken hoofdstuk daar verandering in kan brengen. (Start die volgende week?)
  14. Ascender

    lijst van oude wonderen

    Goed plan
  15. Ascender

    Spel: ik krijg een interne fout bij het trainen van eenheden, waar ligt dat aan?

    Na het refreshen en cookies en dergelijke verwijderen, blijft de server aangeven dat er een interne fout is opgetreden als ik troepen wil trainen. Dit gebeurt bij elke soort troep. Waar ligt dit aan?
Bovenaan