• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Oude Wonderen: informatie aanvulling in spel voor oude wonderen

DeletedUser511

Guest
Kan er geen menuutje gemaakt worden waar de oude wonderen instaan onder elkaar met het level erbij en alle andere info.
dacht dat dat wel makkelijk zou zijn
 
Kan er geen menuutje gemaakt worden waar de oude wonderen instaan onder elkaar met het level erbij en alle andere info.
dacht dat dat wel makkelijk zou zijn

Ik denk dat je bedoelt dat je kan zien wat het level is van jouw huidige OW, met hoeveel KP er in gedoneerd is etc?
 
Met de speciale krachten erbij en een klikje naar het wonder op de map.

Zou een heel mooi menuutje zijn.

Echter zie ik liever dat de tijd "nuttiger" besteed wordt door bv het notificatiescherm flink onder handen te nemen.
Het verhuisprogramma fixen (inactieve spelers naar buiten, probleem is nu enkel verplaatst.)
en zo loopt de lijst door, er is echt een mega dikke achterstand in het spel van zaken die dringender de tijd van de devs nodig hebben.

vind dit een mooie toevoeging als alles in het spel goed is en loopt. dan is dit een mooie bonus, dat het spel kan verrijken. maar niet meer dan dat.
 
Met de speciale krachten erbij en een klikje naar het wonder op de map.

Zou een heel mooi menuutje zijn.

Echter zie ik liever dat de tijd "nuttiger" besteed wordt door bv het notificatiescherm flink onder handen te nemen.
Het verhuisprogramma fixen (inactieve spelers naar buiten, probleem is nu enkel verplaatst.)
en zo loopt de lijst door, er is echt een mega dikke achterstand in het spel van zaken die dringender de tijd van de devs nodig hebben.

vind dit een mooie toevoeging als alles in het spel goed is en loopt. dan is dit een mooie bonus, dat het spel kan verrijken. maar niet meer dan dat.
Helemaal mee eens Crazy, heb eerder ook al aangegeven dat er prioriteiten gesteld moeten worden. Eerst de bugs eruit, daarna belangrijke zaken oppakken en dan pas verfijnen
 
Oh ideen zijn ook goed, laat onze reacties je er niet van weerhouden, en er is ook niet veel mis mee.

Ik wilde alleen aangeven dat ik het op dit moment het niet het juiste idee vind en ook waarom.
 
Bovenaan