• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: wanneer komt release update 1.23?

DeletedUser2091

Guest
Er is een hotfix uitgebracht voor de volgende bugs:
  • Spelers krijgen een server error bij het laden van het spel
  • de beloningen van het Valentijns evenement kunnen nu ook burenhulp krijgen
  • de groothandel was via sneltoetsen benaderbaar, ookal had deze geen verbinding met het stadhuis
  • Spelers konden soms geen gebouwen upgraden
  • Goederen van verschillende gebouwen konden niet opgehaald worden.
  • Soms bleef het scherm van toernooien hangen
  • Uitbreidingen en geupgrade gebouwen waren niet meer zichtbaar
  • Er zijn verkeerde runes uitgegeven na het toernooi
  • de uitnodig knop voor de broederschap was ook actief voor huidige leden van de broederschap

We hopen dat deze extra ronde bugfixes jullie de nodige frustraties scheelt.

Het Elvenar team.

small_NL.png

Desi, 8. feb 2017
dat is onze laatse bugfis ingevuld op de Nederlandse server daarna zijn er nog twee geweest

onze versie heeft een versie nummer
upload_2017-2-23_11-17-3.png


In mijn realiteit is 8.feb 2017 helemaal geen 2017-02-21 9.28

Kan zijn dat het hele kleine dingen zijn geweest maar toch is er een update van iets geweest
Oftewel je wordt uit het spel gegooit maar ze zeggen niet waarom het was
 

DeletedUser472

Guest
ze hebben net gezecht dat het is uitgesteld wat een verassing
helaas nog geen datum wanneer het dan wel komt
 

DeletedUser234

Guest
Ze kunnen toch ook geen datum weten. Ze willen eerst dingen fixen, wie weet hoe lang dat duurt.

Als ze hem met bugs live gooien, krijgen ze commentaar.
Als ze hem uitstellen om bugs te fixen krijgen ze commentaar.

Kunnen ze het wel ooit goed doen dan? Of verwachten 'jullie' dat ze hem op de geplande datum foutloos live gooien altijd?

Ik wacht altijd gewoon af en dat werkt ook prima! Moet je eens proberen. ;)
 
beetje mosters na de maaltijd, maar er is iig iets officieel bericht.

Hopelijk de volgende keer gewoon ruim voor de "vermoedelijke" update ipv 24 erna.
 

DeletedUser1143

Guest
Gesolliciteerd als moderator Billy? ;)
Flauw


Ik ben het wel met billy eens , als ze eerst wat moeten fixen dan hebben ze daar tijd voor nodig.
Maar vind ook wel dat ze de info die ze wel hebben soms wel erg laat plaatsen. Soms bijna als mosterd na de maaltijd.
 

DeletedUser234

Guest
LOL Nee niet gesolliciteerd als mod. en allen die dat niet hebben, moeten goed beseffen dat mods ook leden zijn, alleen zij steken wel hun handen uit de mouwen om dit forum draaiende te houden. Je hebt ook nog een paar leden die veel info delen nav eigen ervaring of info uit andere bronnen. Maar de meesten hier, zoals ook ik, maken alleen gebruik van de voordelen en doen er niks voor terug, dus dan heb je ook niet het recht te klagen.

Ik heb altijd geleerd, dat je niet moet klagen aan de zijlijn. Meehelpen of mond houden!

Er is al uitleg gegeven waarom ze 'achter liggen' en hebben daar actie op ondernomen, procedures zijn in gang.

Je zou het bijna vergeten, maar mods zijn ook maar mensen.... of elven. Wees een beetje lief voor ze, want zij steken vrijwillig tijd in dingen, waar wij gratis gebruik van maken.
 

DeletedUser222

Guest
Flauw


Ik ben het wel met billy eens , als ze eerst wat moeten fixen dan hebben ze daar tijd voor nodig.
Maar vind ook wel dat ze de info die ze wel hebben soms wel erg laat plaatsen. Soms bijna als mosterd na de maaltijd.

Ik denk dat je mijn knipoog gemist hebt.
Ik zeg dan ook niet dat ik het niet met Billy eens ben.
Het was alleen mij opgevallen dat Billy op een positieve wijze flink mee doet op het forum en vandaar mijn "twink" en niet omdat ik het niet met hem eens ben.
 
Is het wel bekend voor hoelang 1.23 is uitgesteld? Ik neem aan maar een week. Ik zit als een gek alles op te potten.
 
Nee niet bekent, maar "resultaten uit het verleden" geven aan 1 weekje uitstel, ik weet niet precies hoe zwaar de achterstand op dit moment is met de bugs, maar voor een dubbele uitstel moet het wel heel dramatisch zijn.
 
Ik ga er ook van uit dat het nieuwe ras hier woensdag 1 maart komt.
Vanaf maandag eens het duitse engelse en amerikaanse forum checken, en dat zou al veel duidelijkheid moeten geven dan :)
 

DeletedUser572

Guest
LOL Nee niet gesolliciteerd als mod. en allen die dat niet hebben, moeten goed beseffen dat mods ook leden zijn, alleen zij steken wel hun handen uit de mouwen om dit forum draaiende te houden. Je hebt ook nog een paar leden die veel info delen nav eigen ervaring of info uit andere bronnen. Maar de meesten hier, zoals ook ik, maken alleen gebruik van de voordelen en doen er niks voor terug, dus dan heb je ook niet het recht te klagen.

Ik heb altijd geleerd, dat je niet moet klagen aan de zijlijn. Meehelpen of mond houden!

Er is al uitleg gegeven waarom ze 'achter liggen' en hebben daar actie op ondernomen, procedures zijn in gang.

Je zou het bijna vergeten, maar mods zijn ook maar mensen.... of elven. Wees een beetje lief voor ze, want zij steken vrijwillig tijd in dingen, waar wij gratis gebruik van maken.
Mods misschien. Maar developers zijn robots! Aan de slag met die dingen. Laat ze maar 24/7 draaien!

Nu zonder grappen... Ik wacht rustig af. Er is toch geen haast. :)
 
Bovenaan