• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.23 en tovenaars en draken

Ik had mijn stadhuis nokkie vol gespaard voor deze update, alles weg!
ook bij de andere bs leden.:(
 

DeletedUser447

Guest
weet iemand al de groote van de gebouwen van dit gastras tovenaars en draken?
ik kan het op wikki nog niet vinden namelijk
 

DeletedUser

Guest
weet iemand al de groote van de gebouwen van dit gastras tovenaars en draken?
ik kan het op wikki nog niet vinden namelijk

GROOT!
Wijsheidsplein 6x2
Campus begint op lvl 1 met 7x7 en wordt op lvl 4 uiteindelijk 10 x 10
Alchemiefaculteit 4x4
Esoteriefaculteit 4x6
Dodenbezweerdersfaculteit 5 x 5

In totaal heb je zo'n 20 x 22 vakjes nodig om alles te kunnen plaatsen (van elke soort faculteit 4)
 

DeletedUser1427

Guest
Ik had mijn stadhuis nokkie vol gespaard voor deze update, alles weg!
ook bij de andere bs leden.:(

Enorm vervelend dat de munten zijn verdwenen die opgeslagen stonden in het Stadshuis, dit probleem is reeds bekend bij ons team, raadzaam is een Support Ticket maken en daarbij het probleem te benoemen.
 

DeletedUser

Guest
Enorm vervelend dat de munten zijn verdwenen die opgeslagen stonden in het Stadshuis, dit probleem is reeds bekend bij ons team, raadzaam is een Support Ticket maken en daarbij het probleem te benoemen.

@Lionell Al gedaan hoor, maar vond het ook handig om er hier een bugrapport van te maken ;)
 

DeletedUser3

Guest
Bug is al gemeld en in onderzoek. Uiteraard mag je een rapport aanmaken, maar ik zal hem niet nog een keer melden ;)
 

DeletedUser

Guest
Bug is al gemeld en in onderzoek. Uiteraard mag je een rapport aanmaken, maar ik zal hem niet nog een keer melden ;)

@Desi nee 1x melden moet idd voldoende zijn. Maar ik vind het altijd wel handig om een bugrapport te maken op het forum, zodat iedereen een overzicht heeft van de bugs die momenteel spelen ;)
 

DeletedUser447

Guest
GROOT!
Wijsheidsplein 6x2
Campus begint op lvl 1 met 7x7 en wordt op lvl 4 uiteindelijk 10 x 10
Alchemiefaculteit 4x4
Esoteriefaculteit 4x6
Dodenbezweerdersfaculteit 5 x 5

In totaal heb je zo'n 20 x 22 vakjes nodig om alles te kunnen plaatsen (van elke soort faculteit 4)
thanks je helpt me hier enorm mee om alles voor te bereiden
 

DeletedUser

Guest
Intrigerend.gif


Intrigerende tekst "We zijn gekomen om te blijven". Zouden we langer met de tovenaars en draken bezig zijn als dit hoofdstuk? :cool:
 
scout gedropped van 6.2m naar 4,7.

heb maar een paar kennispuntjes hoeven kopen, had ene hoop openstaande provincies en toernooi dat bracht me al boven de 100 kennispunten.

Jammer dat alle muntjen ui je stadhuis weg waren, kan nu dus me uitbreidingen niet betalen.

Wonderen nog steeds bugfest helaas, sluwe buiten de lijntjes en Naalden geeft te weinig aanvalsbonus
 
Wat is je huidige 'niet weigerbare' quest?
Voor zo ver ik weet ben je ook pas echt officieel in het nieuwe hoofdstuk eens je de verkenner hebt vrijgespeeld
Ik heb alleen de doorlopende quests nog open staan die steeds blijven herhalen: Voltooi 4 ontmoetingen en de andere is maak 6 geavanceerde gereedschappen.
Alle quests van de boselven heb ik voltooid, en heb de verkenners vrijgespeeld, maar er popt niets tevoorschijn.
 
Ik heb alleen de doorlopende quests nog open staan die steeds blijven herhalen: Voltooi 4 ontmoetingen en de andere is maak 6 geavanceerde gereedschappen.
Alle quests van de boselven heb ik voltooid, en heb de verkenners vrijgespeeld, maar er popt niets tevoorschijn.

Een opmerking: Werkt nu wel na annuleren/voltooien van een quest.
 

DeletedUser572

Guest
Ik heb alleen de doorlopende quests nog open staan die steeds blijven herhalen: Voltooi 4 ontmoetingen en de andere is maak 6 geavanceerde gereedschappen.
Alle quests van de boselven heb ik voltooid, en heb de verkenners vrijgespeeld, maar er popt niets tevoorschijn.
Dat had ik ook, als je er eentjes weg doet of af maakt dan krijg je de nieuwe storyline quests.
 
Bovenaan