• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

lijst van oude wonderen

Wil je een lijst voor oude wonderen waarin is gedoneerd?

  • Ja

    Stemmen: 34 97,1%
  • Nee

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
  • Enquête gesloten .

DeletedUser572

Guest
Ik zag dit laatst in een update van Grepolis (niet dat ik dat speel) en dat zag er goed uit. Hopelijk doen ze zo iets ook hierzo.
 

DeletedUser990

Guest
Lijkt me wel handig, nu heb ik geen idee wie ik munten geef en vooral wie er geen krijgt.
 

DeletedUser1333

Guest
+1

Veel meer is er niet te zeggen. Forge of Empires had ook zo'n systeem als ik het me goed herinner.
 

DeletedUser990

Guest
Klopt;natuurlijk gooi ik ook kennispunten in de oude wonderen.
Maar heb geen idee hoeveel ik er waar gedoneerd heb.
 

DeletedUser7

Guest
Dit idee maar eens als eerste poll toegevoegd. Ik wil even zien hoe het gaat voordat ik een volgende poll toevoeg. Als je denkt dat ik het beter op een andere manier kan doen, of iets moet aanpassen, dan hoor ik het graag hier.

(houdt er rekening mee dat je je stem bij deze poll niet meer kunt veranderen nadat je eenmaal hebt gestemd)
 

DeletedUser990

Guest
Dit idee maar eens als eerste poll toegevoegd. Ik wil even zien hoe het gaat voordat ik een volgende poll toevoeg. Als je denkt dat ik het beter op een andere manier kan doen, of iets moet aanpassen, dan hoor ik het graag hier.

(houdt er rekening mee dat je je stem bij deze poll niet meer kunt veranderen nadat je eenmaal hebt gestemd)

Vind het een beetje verwarrend.
A. Vind het een goed idee om polls te maken.
B.Maar dan niet onder de poll een knop met change your vote!
(heb stem dus 3x gewijzigd, hou van uitproberen!)
C. Waar moet het commentaar komen, we zitten nu onder oude wonderen?
 

DeletedUser

Guest
Dit idee maar eens als eerste poll toegevoegd. Ik wil even zien hoe het gaat voordat ik een volgende poll toevoeg. Als je denkt dat ik het beter op een andere manier kan doen, of iets moet aanpassen, dan hoor ik het graag hier.

(houdt er rekening mee dat je je stem bij deze poll niet meer kunt veranderen nadat je eenmaal hebt gestemd)

Hoi @Lord Jirre,
Heel fijn dat we kunnen kunnen stemmen op ideeën.

Je posts spreken zich momenteel echter tegen. Voor feedback op de polls link je door naar [URL="https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/stemmingen.3325/"]Stemmingen![/URL], Maar daar schrijf je dat we in die thread niet kunnen posten. :confused:

Plaats mijn feedback daarom maar even hier.
Op de beta-site hanteren ze voor polls de volgende criteria voor doorgeven aan de devs:
- De poll is 14 dagen open voor stemmen
- Tenminste 20 spelers moeten gestemd hebben
- Tenminste 80% van die spelers moeten voor het idee hebben gestemd.
Dit lijkt mij voor ons ook wel een goed uitgangspunt.

PS: Bij de poll van Stemmingen! telt het ondertussen op naar 190%, dit lijkt nog niet helemaal goed te gaan. Maar we houden wel van je hoor :D
 

DeletedUser7

Guest
Oke, blijkbaar was ik niet helemaal duidelijk. Ik bedoel dat je hier geen topics moet gaan aanmaken. Je mag hier wel in alle topics reacties plaatsen :)
En die poll bij stemmingen is maar voor de lol. Daar kun je ook meerdere opties aangeven, vandaar dat die boven de 100% uitkomen :p
 
Bovenaan