• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.23 en tovenaars en draken

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Zojuist is de aankondiging voor de tovenaars en draken geplaatst.
Deze nieuwe gasten zijn onderdeel van release 1.23

Uiteraard zijn we erg benieuwd naar jullie feedback!

Het Elvenar team.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Draken! Tovenaars! Universiteit! Een grote puzzel voor ruimte en toch nog voldoende mana zien te produceren :cool::cool::cool::cool::cool::cool:
Yes, lijkt mij een geweldige uitdaging :D:D:D:D:D:D
Kom maar op met hoofdstuk X, ik heb er reuze veel zin in :cool::D:cool::D
 

DeletedUser64

Guest
Van het US forum:

Dear Humans and Elves,

With our update on March 1st, we introduce to your our new guest race, improved AI for auto battles and a rebalancing of our battle units! For the full release notes, please check below.
 

DeletedUser3

Guest
Ik ben altijd wat terughoudend met het plaatsen van de exacte data omdat het in het verleden nog wel eens is gebleken dat dit om wat voor reden ook uitgesteld wordt en hierdoor verwarring ontstaat.

Mochten jullie het prettiger vinden om wel een verwachte datum te krijgen, dan kan ik die er voortaan bijzetten.
 

DeletedUser64

Guest
Ik vind het zelf het prettigste als er een indicatie bij staat wanneer die update komt. Dat die uitgesteld kan worden, dat weten we en dat kan dan ook gepost worden. Meerdere spelers hier kijken ook op het Duitse, Amerikaanse forum en zo en het is vreemd als we daar wel een datum zien en hier niet. Bij een ontbrekende datum hier wordt er dan toch op een ander forum naar een datum gezocht. Dit keer deed ik dat maar ik heb in het verleden gezien dat anderen dat ook deden.

Dus waarom niet gewoon de datum erbij zoals op andere fora en dan (onder voorbehoud) erachter?
 

DeletedUser1143

Guest
Mochten jullie het prettiger vinden om wel een verwachte datum te krijgen, dan kan ik die er voortaan bijzetten.

Persoonlijk vind ik het wel fijn als er een verwachte datum bij staat. Dat dat dan nog kan veranderen zijn we inmiddels wel gewend :D
Maar dat voelt op de een of andere manier toch anders aan , nu is t helemaal zo onzeker , deze week , volgende week , tussendoor?
 
wel jammer dat dit balkje alleen in duitsland wordt gebruikt.
Mogen ze wel overal invoeren
upload_2017-2-27_10-21-14.png
 

DeletedUser

Guest
Ik ben altijd wat terughoudend met het plaatsen van de exacte data omdat het in het verleden nog wel eens is gebleken dat dit om wat voor reden ook uitgesteld wordt en hierdoor verwarring ontstaat.

Mochten jullie het prettiger vinden om wel een verwachte datum te krijgen, dan kan ik die er voortaan bijzetten.

@Desi een datum lijkt mij ook prettiger. Natuurlijk is dat altijd onder voorbehoud, maar dan hebben we tenminste wel een indicatie :)
 
Van mij mag er ook een verwachte datum aangegeven worden, of zoiets als Crazy in zijn post aangaf, zo'n balkje standaard meesturen/maken in de aankondiging van de nieuwe release.
 
Is het verstandig om de scoutopdracht uit te stellen tot de update (wegens goedkopere scouten )?

Daarnaast kijk ik er wel naar uit, het vorige gast-ras kwam iets te snel voor mij. Maar op de tovenaars ben ik al een paar weken aan het wachten.
 
Laatst bewerkt:
Is het verstandig om de scoutopdracht uit te stellen tot de update (wegens goedkopere scouten )?

Daarnaast kijk ik er wel naar uit, het vorige gast-ras kwam iets te snel voor mij. Maar op de tovenaars ben ik al een paar weken aan het wachten.

Het is handig om het uit te stellen als je genoeg KP hebt om de scouts binnen korte tijd te kunnen vrijspelen. Anders zou ik gewoon door gaan met scouten.
 
Maar yes, nieuwe uitdaging. Kom maar op! Hopen dat ik genoeg mana bij elkaar kan sprokkelen om de onderzoeken vrij te spelen :)
 

DeletedUser1333

Guest
Vallorian Bewaker? Wat is dat nou weer voor Nederlands?
Maak er dan Valoriaanse Bewaker van.

Dat terzijde, nieuw hoofdstuk! Mooie timing ook, ik ben sinds vorige week klaar met de Boselfen :) . Heb nog even snel mijn nieuwste wonder tussendoor geleveld en nu nog even een paar dagen wachten :) .
 

DeletedUser1427

Guest
Vallorian Bewaker? Wat is dat nou weer voor Nederlands?
Maak er dan Valoriaanse Bewaker van.

Dat terzijde, nieuw hoofdstuk! Mooie timing ook, ik ben sinds vorige week klaar met de Boselfen :) . Heb nog even snel mijn nieuwste wonder tussendoor geleveld en nu nog even een paar dagen wachten :) .

Het klopt wat je zegt Schoppenaas, de correcte vertaling zou Valloriaanse Bewaker zijn denk ik. Er is ook een cultuurgebouw genaamd: 'Valloriaanse zeeslang' ik denk dat er iets verkeerd is gegaan bij de vertaling ervan.
 

DeletedUser1333

Guest
Het klopt wat je zegt Schoppenaas, de correcte vertaling zou Valloriaanse Bewaker zijn denk ik. Er is ook een cultuurgebouw genaamd: 'Valloriaanse zeeslang' ik denk dat er iets verkeerd is gegaan bij de vertaling ervan.
Ja klopt. Valloriaanse met dubbel "l". Klinkt een beetje raar, daarom had ik een van de Ls weggelaten, maar inderdaad, Valloriaans is correct.

En ja, dat cultuurgebouw bestaat, maar de Valloriaanse zeeslang 'is een verrassend aardig beest. Voor Elfen dan. Het wordt wat anders als hij mensen ziet'. Hoe zit dat met die bewakers? :p
 

DeletedUser472

Guest
en de draken zijn gekomen in elvenar veel plezier iedereen
 

DeletedUser990

Guest
Het Hoofdstuk heet"Tovenaren en Draken."
Voor mijn gevoel ga ik eerst maar even de dikke van Dake erbij halen!

Was iets te vroeg ;ja Dikke van Dale kent het woord.
 

DeletedUser572

Guest
Ik heb gelijk de verkenner maar afgekocht. De stad ziet er wel leuk uit op de wereldmap. :D

Ik zou nog meer puntjes kunnen kopen maar dan kom ik in de problemen met mijn voorraden. Gelukkig heb ik onderhand 100+ van die spells dus dat komt helemaal goed morgen.
 
Bovenaan