Dit staat op Elvengems:volgens elvengems begint het op 15 februari
Nu nog even zoeken naar een nederlandse opdrachten lijst of de boel zelf maar vertalen vanmiddag.
Dit heb ik ook ergens gelezen.@Tinkerbells heb ergens gelezen 9 februari
er is niemand die je verplicht om elvenar te spelen en er zijn nog heeeeel veel andere spelletjesWeer wat eigen ruiten ingegooid lol.
Wat heeft dat te maken met je eigen ruiten ingooien?er is niemand die je verplicht om elvenar te spelen en er zijn nog heeeeel veel andere spelletjes
door je opmerkingen in verschillende posts kreeg ik dat idee idd. elvenar is 'maar' tijdverdrijf, een leuk spelletje tussendoor. daarnaast is het bekend dat elvenar in ontwikkeling is (blijft). als je de veranderingen niet leuk vindt, kan je toch een ander spel zoeken? je kan altijd over een tijdje weer terugkomen om te zien of het spel dusdanig is veranderd dat je het _wel_ weer leuk vindt. lijkt me zo zonde van je vrije tijd om die te besteden aan een spel waarvan het lijkt dat je er enorm veel moeite voor moet doen om het nog leuk te vindenEn stoppen? wie weet gebeurd dat wel, ik bedoel het wordt er momenteel niet leuker op.
Als je een spel al ruim 5 jaar speelt zie je graag dat het spel het goed blijft doen. opgeven en weglopen is de makkelijke manier.door je opmerkingen in verschillende posts kreeg ik dat idee idd. elvenar is 'maar' tijdverdrijf, een leuk spelletje tussendoor. daarnaast is het bekend dat elvenar in ontwikkeling is (blijft). als je de veranderingen niet leuk vindt, kan je toch een ander spel zoeken? je kan altijd over een tijdje weer terugkomen om te zien of het spel dusdanig is veranderd dat je het _wel_ weer leuk vindt. lijkt me zo zonde van je vrije tijd om die te besteden aan een spel waarvan het lijkt dat je er enorm veel moeite voor moet doen om het nog leuk te vinden
snap ik, vind het ook altijd jammer als een spel niet meer verkrijgbaar is, stopt bij gebrek aan animo ed. gebeurt helaas bij veel spellen... veel spellen zijn al betaald, maar als ik een gratis spel leuk vind, dan doneer ik altijd wel wat om zo het spel te ondersteunen. ik hoop altijd maar dat meer mensen die zich dat kunnen veroorloven dat doen zodat een spel in de lucht blijft. ik wil ook nog bij de makers van een spel aangeven wat mij wel en niet bevalt aan een spel. zij kunnen dan vervolgens overwegen of zij iets met die kritiek willen/kunnen doen. maar als ik een spel tegen m'n zin zou moeten spelen of zou moeten zoeken naar wat ik er nog wel leuk vind, zou ik afhaken, ookal speel ik een spel al zo lang en hoop je er steeds op dat het spel voor jou ten goede verandertAls je een spel al ruim 5 jaar speelt zie je graag dat het spel het goed blijft doen.
Inno kijkt alleen maar naar inkomsten niet wat jou wel of niet aan een spel bevalt.ik wil ook nog bij de makers van een spel aangeven wat mij wel en niet bevalt aan een spel. zij kunnen dan vervolgens overwegen of zij iets met die kritiek willen/kunnen doen.
Ze hebben igg het 1 sterren "probleem" dat sommigen zo irritant vinden opgelost.
Als oplossing mag je nu niet meer zoveel op de markt zetten, waardoor je afhankelijk van de markt bent.
maar handelaren kunnen wel alles opkopem maar dit niet meer "verhandelen" natuurlijk geld dit ook voor de rest,
Je kan zelf dus ook maar een paar goederen per keer (3x 1800 goederen, 5x met premium opties) op de markt zetten per 6 uur!!
Iedereen veel succes met deze oplossing, je mag nu elke 5 seconden de trader openen in een gevecht om dat goedje te krijgen wat je zo hard nodig hebt, zeker als het een goedje is waarvan er minder spelers zijn die het aanbieden maar waarschijnlijk alle goederen gezien aanbod beperkt is en de vraag niet.
Weer wat eigen ruiten ingegooid lol.