• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Ik had ook al gelezen op de engelse beta dat de Phoenix artefacts zouden terugkomen. Zelf ben ik nog niet voorbij hoofdstuk 3 om de toren te beklimmen. Dus mochten de beta spelers al tegen komen, laat dan even weten. Want dan kan ik alvast een vuurfeniks in de MA laten bouwen:cool::):D

10 WP's ??? o_O Ik heb nog geen magische WP's...en vechtwonderen al helemaal niet. Ben nog heel minimalistisch onderweg. Betekent, dat ik van de bonusgoederen die ik heb, 3, 3, 2 fabriekjes staan heb en al blij ben, hoe ver ik deze verbouwd heb. Met de toren hou ik het zo: Denk voor je gaat gokken over drie dingen na: de regels van het spel, de inzetten en de stoptijd” ... spreekwoord uit China. Dus heel ver kom ik nog niet :) Maar echt 10 WP's ??
Ik heb ook 10 WP’s anders heb ik steeds een te kort aan voorraad. In de lage hoofdstukken had ik zelfs 8 x T1 ( staal bonusfabrieken) en 4 x T2 ( boekrollen) en als je nog verder bent 4 x T3 ( elixer) fabrieken staan. Pas verderop in de hoofdstukken heb ik weer een paar T1 fabrieken weggedaan omdat er toen genoeg goederen geproduceerd werd.

de Toren gokken is niet helemaal ....het is soort mastermindspel dus je kan een beetje zelf invullen:cool:.

maar het blijft een prachtig spel met al zijn mooie bewegende gebouwtjes en spelelementen:D,

veel plezier.

Aeva

Chef
Ik had ook al gelezen op de engelse beta dat de Phoenix artefacts zouden terugkomen. Zelf ben ik nog niet voorbij hoofdstuk 3 om de toren te beklimmen. Dus mochten de beta spelers al tegen komen, laat dan even weten. Want dan kan ik alvast een vuurfeniks in de MA laten bouwen:cool::):D
Ze zijn terug in de toren voor een periode van 6 weken met daarbij de uitdrukkelijke mededeling van de CM op beta dat het geenszins zeker is dat dit ook live gaat gebeuren. Dus hold your guns...
Vuurfeniks kun je altijd nog bouwen als je zeker weet dat de artefacten op NL1 verschijnen. Zes weken moet genoeg zijn om die feniks voorbij te zien wandelen in de MA.
By the way: ik heb twee artefacten in de toren gescoord en daar ben ik op beta heel erg blij mee! Goed voor het toernooigemiddelde :p

Feniks artefacten kans 5% en 10% in de eerste beklimming, 6 weken kans is met een beetje mazzel 2 artefacten. (beetje veel mazzel 4). Ben benieuwd of de Vuurfeniks ook langskomt bij de spelers die deze al hebben staan (vermoed van niet, de koekies van Inno weten alles)
Ik zou het prettig vinden als er een soort van artefacten-joker te winnen zou zijn; inruilen voor een artefact die je echt zoekt; en dan niet voor maar 6 weken maar gewoon altijd. :cool: maar ach zo heeft ieder z'n wensen :cool:

Aeva

Chef
Feniks artefacten kans 5% en 10% in de eerste beklimming, 6 weken kans is met een beetje mazzel 2 artefacten. (beetje veel mazzel 4).
O ja? Dan krijg ik de komende 6 weken dus helemaal niets meer?
Ik heb er nu 2 (en die had ik onderin gewonnen) en ik ga het heel vreemd vinden als ik er niet nog een paar win. Waarmee ik overigens niet zeg dat die kans supergroot is. Maar wel aanzienlijk groter dan dat ik er niet een meer win. Heb natuurlijk wel grotere kans, omdat ik de hele toren beklim... dat dan weer wel.

O ja? Dan krijg ik de komende 6 weken dus helemaal niets meer?
Ik heb er nu 2 (en die had ik onderin gewonnen) en ik ga het heel vreemd vinden als ik er niet nog een paar win. Waarmee ik overigens niet zeg dat die kans supergroot is. Maar wel aanzienlijk groter dan dat ik er niet een meer win. Heb natuurlijk wel grotere kans, omdat ik de hele toren beklim... dat dan weer wel.

geluk is met de .... ;)

denk dat je gemiddeld rond de 5 a 6 in de 6 weken zal komen (bij de toren elke week naar de top), al zullen er geluksvogels zijn met 9 en pechvogels met 1.

Ik heb ondertussen een hele verzameling artefacten. 3 van die, 5 van een ander etc.
Geen idee wat ik ermee moet, want je hebt geen enkele duidelijkheid of je ergens de 10 kan volmaken.
Ik zit kort in mijn RL tijd dus ik kan vaak maar 2 keer op een dag inloggen.
Houdt in dat ik events nooit uitspeel tot het eind en ik zie een half evoluerend gebouw niet zitten.
Als ze nou in de toren gaan komen zit ik straks met nog meer van die dingen.
Je kan dat wel leuk verbreken natuurlijk, maar ik zwem al in spelfragmenten.

ik zwem al in spelfragmenten.
Je inventaris is oneindig groot, dus ik zou ze gewoon bewaren... je hebt vast genoeg andere dingen die je voor fragmenten kunt verbreken! En als je ze in toren straks ook kunt winnen, wordt de kans dat je event gebouwen kunt plaatsen en in 1 keer helemaal kunt evolueren alleen maar groter! Degene die je nog niet hebt, komen immers in de Magische Academie voorbij...

Ze zijn terug in de toren voor een periode van 6 weken met daarbij de uitdrukkelijke mededeling van de CM op beta dat het geenszins zeker is dat dit ook live gaat gebeuren. Dus hold your guns...
Vuurfeniks kun je altijd nog bouwen als je zeker weet dat de artefacten op NL1 verschijnen. Zes weken moet genoeg zijn om die feniks voorbij te zien wandelen in de MA.
By the way: ik heb twee artefacten in de toren gescoord en daar ben ik op beta heel erg blij mee! Goed voor het toernooigemiddelde :p
beta zegt dit:

We are currently looking to keep this new set of rewards available for 6 weeks, but we also want to keep our options open and may extend it beyond that time period, or make further changes before that. We will of course inform you about the changes we're making.

dus een minimum van 6 weken, maar misschien langer.

Aeva

Chef
geluk is met de .... ;)

denk dat je gemiddeld rond de 5 a 6 in de 6 weken zal komen (bij de toren elke week naar de top), al zullen er geluksvogels zijn met 9 en pechvogels met 1.
Hier is de geluksvogel weer: na die twee in het eerste deel van de toren vorige week nu nog een feniksartefact van deze week. Eerste trap level 2 paarse kist. Dus nu heb ik er 3.

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af of jullie ook zo veel moeite hebben om gemengde paddo's te krijgen op Beta. Eerst dacht ik dat het alleen aan het begin van een hoofdstuk was, maar het lijkt behoorlijk structureel te zijn. Het duurt weken voor ik wat verzameld heb, en dan gaat er ook nog dagelijks vanaf...
Het lijkt er sterk op dat er een balans probleem is. Ervaren jullie dat ook zo? Ben benieuwd naar jullie reacties!

Dus voor mij persoonlijk nog een slechtere motivatie om de toren te doen. Ben nu in chapter 4, hamers en munten waren tot nu toe geen probleem geweest, vaak genoeg goederen opgekocht bij de groothandelaar, en ik heb alleen tot nu toe 4 WP's staan. De bieb was de enigste redenen om de toren te spelen. De feniks heb ik niet, moet ik dus maken in de Aca, waar ik dan combinatieversnellers nodig heb, die ik moet maken of die ik in de paar ronden toren kan krijgen die ik kan spelen - en nee, ik ga zeker niet al mijn goederen uitgeven voor onderhandelingen - plus dat ik relikten nodig heb, waar ik ook niet veel van heb. Dan moet ik denken aan de BSA, waar ik ... welk een verrassing combinatieversnellers en relikten nodig heb om badges te kunnen maken. Wat leuk... en wat voor een motivatie.. Oh, ik spreek alleen voor mij en hoe ik het zie.

En voor dat iemand zegt, dan kan je gaan vechten... welk een verrassing ... troepen en ontbrekende OW's die ik ook nog niet heb, en al zeker niet hoog genoeg uitgebouwd, die je wel nodig hebt om te vechten, zeker in de toren. En ja ik heb mij al in de Academie Valoriaanse en Orkstrategen gehaald.. en toch red ik het niet ver in de toren. Wel bij het toernooi, dan spaar ik liever mijn troepen voor het toernooi en de BSA.

:cool:
10 WP's ??? o_O Ik heb nog geen magische WP's...en vechtwonderen al helemaal niet. Ben nog heel minimalistisch onderweg. Betekent, dat ik van de bonusgoederen die ik heb, 3, 3, 2 fabriekjes staan heb en al blij ben, hoe ver ik deze verbouwd heb. Met de toren hou ik het zo: Denk voor je gaat gokken over drie dingen na: de regels van het spel, de inzetten en de stoptijd” ... spreekwoord uit China. Dus heel ver kom ik nog niet :) Maar echt 10 WP's ??

Ik heb altijd 10 werkplaatsen of meer op max level proberen hebben, anders raak je toch niet vooruit?

Vechtwonderen heb ik gemiddeld op level 12, en dan moet ik nog van die tijdelijke boostergebouwtjes zetten wil het wat vlot gaan (dan kom ik wel tot boven in de Toren). De Oude wonderen op zich doen wat mij betreft niet zo veel.

Das mooi @Aeva :) Ik heb net op de MA de gouden feniks en Vuurfeniks gescoord Op Winyandor. Dus wordt even kiezen maar vermoedelijk wordt het de Vuurfeniks...ik hoop dat ik straks net zoveel geluk heb op de Las Vegas Toren:cool:
tenminste als het live komt :rolleyes:

Bovenaan