Ik heb altijd royaal geinvesteerd in Inno, omdat een gratis spel nu eenmaal niet kan bestaan zonder spelers die bereid zijn er echt geld in te steken... maar het begint er nu op te lijken dat voor de eigenaren van Inno het verdien model belangrijker is geworden!
Als dit niet anders wordt, zie ik mijzelf in de toekomst steeds opnieuw een stadje beginnen en dan t/m hoofdstuk 16 te spelen... of al mijn CD-Rom's van zolder te halen en daar maar weer eens mee te gaan stoeien? Daarvan staat in elk geval vast dat ze A. bug en storingvrij zijn B. een compleet verhaal met een einde omvatten C. bij voorbaat vast staat dat ze haalbaar en betaalbaar zijn... en blijven!
Nu nog een computer zoeken die ze ook kan draaien.Geweldig!! hahahaha...hier idem dito, heb ook nog genoeg op zolder staan qua Spellen (Cd rom)...
als het op zolder ligt is de kans groot dat het 16 bits software is en dat werkt al een aantal jaren niet meer op windows, je hebt dus een oude computer nodig met oude windows. (of opnieuw kopen via GoG zodat je 32 bits versies krijgt)