• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Ik vraag me af of jullie ook zo veel moeite hebben om gemengde paddo's te krijgen op Beta. Eerst dacht ik dat het alleen aan het begin van een hoofdstuk was, maar het lijkt behoorlijk structureel te zijn. Het duurt weken voor ik wat verzameld heb, en dan gaat er ook nog dagelijks vanaf...
Het lijkt er sterk op dat er een balans probleem is. Ervaren jullie dat ook zo? Ben benieuwd naar jullie reacties!
Ik ben nog steeds benieuwd of jullie dit ook ervaren ;-)
 
De betere plek voor deze vraag is op het beta forum. Van de 0.02% van de nederlandse spelers die hier op het forum komen, is dan ook nog 70% geen beta speler dus echt zinnige disucssie verwacht ik niet hier over deze vraag.
Jammer, ik had gehoopt hier wel antwoord te vinden, of een zinnige discussie te voeren. In je eigen taal is dat soms net iets makkelijker . In ieder geval bedankt voor je reactie Albert! :)
 
....en de meeste NL-betaspelers hebben een kleine stad, dus ook nog geen paddo's nodig enzo
Ik dacht dat er behoorlijk wat vergevorderde spelers op beta actief waren met een grote stad. Ik twijfel of ik daar nu door moet gaan aangezien de goederen daar nu echt een probleem gaan worden.
 
Ik ben nog steeds benieuwd of jullie dit ook ervaren ;-)

Ik kan me op beta niet opladen, veruit de meeste spelers zijn actief op beta forum maar niet op beta server.
Vind 1 account 2 werelden op nl wel genoeg.

Ik zelf log op mijn beta account alleen in als ik iets wil weten / zien.
Er zijn echter een paar zeer actieve spelers op beta in zeer actieve broederschappen, ik zou zeggen solliciteer daar.
 
Ik kan me op beta niet opladen, veruit de meeste spelers zijn actief op beta forum maar niet op beta server.
Vind 1 account 2 werelden op nl wel genoeg.

Ik zelf log op mijn beta account alleen in als ik iets wil weten / zien.
Er zijn echter een paar zeer actieve spelers op beta in zeer actieve broederschappen, ik zou zeggen solliciteer daar.
Ik heb idd al eerder gesolliciteerd bij zo'n BS, maar helaas zonder resultaat. Die hebben 2 plekken vrij maar willen spelers die in de top 50 staan. Tja ik sta op plek 158 ...
 
hmmm, maar er zitten maar 2x25 in de top 50
Gewoon nogmaals melden, en als ze miepen ze wijzen op dat dat niet realistisch gezien niet 2 broederschappen de T50 kunnen hebben tenzij alle t50 leden in dezelfde 2 broederschappen zitten en dat ze zo nooit aan een nieuwe speler komen, en dat jij daar wel bent ;)

Speel je wel actief toernooi op beta, de kans is groot dat T50 een excuus was en dat ze vonden dat je niet actief genoeg was volgens elvenstats.
 

Aeva

Chef
Ik zit op beta in een van top BS-en, altijd op 1 in de toernooien. En ik sta daar zeker niet in de top 50 individueel, verre van dat...
Maar ze kijken vrijwel allemaal naar de toernooiscore en of je de top van de toren haalt... Ranking is niet interessant.
 
Laatst bewerkt:
hmmm, maar er zitten maar 2x25 in de top 50
Gewoon nogmaals melden, en als ze miepen ze wijzen op dat dat niet realistisch gezien niet 2 broederschappen de T50 kunnen hebben tenzij alle t50 leden in dezelfde 2 broederschappen zitten en dat ze zo nooit aan een nieuwe speler komen, en dat jij daar wel bent ;)

Speel je wel actief toernooi op beta, de kans is groot dat T50 een excuus was en dat ze vonden dat je niet actief genoeg was volgens elvenstats.
Goeie tip ! ;)Al vind ik het wel lastig als iemand me niet wil, om dan te blijven aandringen, heb zo mn trots en graag of niet :)
Maar speel zeker actief toernooi, alleen de toren kan me niet echt bekoren, al doe ik wel steeds vaker mee.
 
Ik zit op beta in een van top BS-en, altijd op 1 in de toernooien. En ik sta daar zeker niet in de top 50 individueel, verre van dat...
Maar ze kijken vrijwel allemaal naar de toernooiscore en of je de top van de toren haalt... Ranking is niet interessant.
Die ranking is blijkbaar niet bij iedereen interessant, maar bij sommige dus wel degelijk. Hebben jullie als top BS geen moeite om paddo 's te verkrijgen? Zelf heb je ze nog niet nodig zie ik, maar hoor je ze er bij jullie niet over?
 

Aeva

Chef
Die ranking is blijkbaar niet bij iedereen interessant, maar bij sommige dus wel degelijk. Hebben jullie als top BS geen moeite om paddo 's te verkrijgen? Zelf heb je ze nog niet nodig zie ik, maar hoor je ze er bij jullie niet over?
Over de ranking: het grootste deel van de spelers met een hoge toernooiscore en top van de toren heeft ook een hoge ranking, maar voor het complete spel tellen toernooi en toren zwaarder omdat dat ook een ranking oplevert. Wil je in een top-BS dan heeft deze vrijwel altijd allround spelers, vandaar dat naar scores wordt gekeken.
Ik zie vanuit mijn BS op beta vragen in de chat over alle sentient goederen, omdat we zoveel mogelijk onderling ruilen. Zelden zijn er problemen. Die los je overigens op door met korting aan te bieden, dat scheelt enorm in de pakkans. Een driesterren van 25K voor 24,9K zou je kunnen proberen.
 
Ik zie vanuit mijn BS op beta vragen in de chat over alle sentient goederen, omdat we zoveel mogelijk onderling ruilen. Zelden zijn er problemen. Die los je overigens op door met korting aan te bieden, dat scheelt enorm in de pakkans. Een driesterren van 25K voor 24,9K zou je kunnen proberen.
Op Winy word het aangeboden tegen het dubbele. Staat enorm vaak 20 tegen 10 en soms nog wel meer.
Hele markt is verziekt. Wie paddo maakt vaart er wel bij. Hoeft nooit te plaatsen en kan altijd de beste aanbieding pakken.
Word tijd dat Inno op dat gebied dat probleem eens gaat oplossen want dat gaat ze spelers kosten.
Boekrol loopt de spuigaten uit en binnenkort gaat toverstof ook een probleem worden en je ziet het nu ook al met bepaalde sentient.
Tis van de zotte dat ik mijn bloeiende handelaar als een gek moet uppen naar 30 om goedkoop sentient te kunnen krijgen via de groothandelaar.
 
Op Winy word het aangeboden tegen het dubbele. Staat enorm vaak 20 tegen 10 en soms nog wel meer.
Hele markt is verziekt. Wie paddo maakt vaart er wel bij. Hoeft nooit te plaatsen en kan altijd de beste aanbieding pakken.
Word tijd dat Inno op dat gebied dat probleem eens gaat oplossen want dat gaat ze spelers kosten.
Boekrol loopt de spuigaten uit en binnenkort gaat toverstof ook een probleem worden en je ziet het nu ook al met bepaalde sentient.
Tis van de zotte dat ik mijn bloeiende handelaar als een gek moet uppen naar 30 om goedkoop sentient te kunnen krijgen via de groothandelaar.
tis inderdaad te gek om die bloeiende te moeten uppen, je zou ook kunnen een extra account maken met de ontbrekende boosts, maar dat duurt zo lang dat het tegen dan de moeite niet meer is. Dit is wat ik gedaan had op nl1 ooit was het daar ook problematisch.

Om die reden had ik op nl2 bewust een account gemaakt die verschillende boosts had dan mijn teamgenoten die toen ook begonnen op nl2, samen konden we dan wel alles maken.

Alleen had ik niet gerekend op de toernooiwijzigingen die er voor gezorgd hebben dat mijn tegenspelers gestopt zijn op nl2 want er was geen motivatie meer om op meer dan 1 wereld te spelen.
 
tis inderdaad te gek om die bloeiende te moeten uppen, je zou ook kunnen een extra account maken met de ontbrekende boosts, maar dat duurt zo lang dat het tegen dan de moeite niet meer is. Dit is wat ik gedaan had op nl1 ooit was het daar ook problematisch.

Om die reden had ik op nl2 bewust een account gemaakt die verschillende boosts had dan mijn teamgenoten die toen ook begonnen op nl2, samen konden we dan wel alles maken.

Alleen had ik niet gerekend op de toernooiwijzigingen die er voor gezorgd hebben dat mijn tegenspelers gestopt zijn op nl2 want er was geen motivatie meer om op meer dan 1 wereld te spelen.

Het was een combinatie van, toernooi was de druppel die de emmer deed overlopen.
Het zat ook al een tijdje te vreten dat met boekrollen als bonus het zeer moeilijk tot onmogelijk was om aan reguliere goederen te komen, voornamelijk kristal. dankzij de maansteenset is er een mega overschot aan boekrollen, en als boekrolspeler zit je gewoon enorm vast.

De aanpassingen gedaan op beta helpen ook niet echt, omdat al die productie van boekrollen gewoon blijft bestaan, het wordt dan misschien niet nog erger maar het wordt ook niet beter. en het is al maximaal erg.

Winyandor is ondertussen sterk uitgedund en er zijn niet heel veel actieve spelers meer over, de top op beta is best dun, maar op winyandor is die flinterdun.
 
Op Winy word het aangeboden tegen het dubbele. Staat enorm vaak 20 tegen 10 en soms nog wel meer.
Hele markt is verziekt. Wie paddo maakt vaart er wel bij. Hoeft nooit te plaatsen en kan altijd de beste aanbieding pakken.
Word tijd dat Inno op dat gebied dat probleem eens gaat oplossen want dat gaat ze spelers kosten.
Boekrol loopt de spuigaten uit en binnenkort gaat toverstof ook een probleem worden en je ziet het nu ook al met bepaalde sentient.
Tis van de zotte dat ik mijn bloeiende handelaar als een gek moet uppen naar 30 om goedkoop sentient te kunnen krijgen via de groothandelaar.

het "spirituele" probleem is meer het feit dat de Winy wereld nog nieuw is en spelers hoofdstuk 14 eerst al moeten halen voordat ze paddo's enzo kunnen maken , dus wie hoog wilt staan in de highscores en snel wilt gaan door de hoofdstukken zal problemen hebben met spirituele goederen omdat er gewoon weinig spelers zijn die bepaalde spirituele goederen maken omdat ze nog niet in het hoofdstuk zitten.
 
het "spirituele" probleem is meer het feit dat de Winy wereld nog nieuw is en spelers hoofdstuk 14 eerst al moeten halen voordat ze paddo's enzo kunnen maken , dus wie hoog wilt staan in de highscores en snel wilt gaan door de hoofdstukken zal problemen hebben met spirituele goederen omdat er gewoon weinig spelers zijn die bepaalde spirituele goederen maken omdat ze nog niet in het hoofdstuk zitten.

Het helpt ook niet dat er maar relatief weinig actieve spelers zijn op winyandor
 
Bovenaan