• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Het Oogstfeest

Patronimo en Billybob Taggart : Dit soort persoonlijke problemen op het forum melden heeft geen zin, niemand kan er iets over zeggen (support mag niets zeggen, alle andere spelers kunnen er niets zinnigs over zeggen).

In plaats daarvan, maak een support ticket aan, zodat het support team dit voor je kan bekijken, uitleg geven over de details, en je de vlammen ook nog geven als je daar echt recht op hebt.
 

DeletedUser1592

Guest
Wij begrijpen de verwarring dat er na de aankondiging via ingame nieuws nog niet direct dubbele vlammen konden worden opgehaald. Echter zijn er twee controle mogelijkheden om te zien of dubbele vlammen er daadwerkelijk zijn. Er verschijnt dan een timer rechtsboven in het scherm en bij de hoornen wordt in groene cijfers +5, +10 en +20 weergegeven. Op dat moment kun je er zeker van zijn dat je de dubbele vlammen ook krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk is de verdubbeling pas om 02:00 vannacht ingegaan, zo was het op Beta tenminste ook. Ziet er ook naar uit dat die tot 02:00 morgen doorloopt. o_O
...Echter zijn er twee controle mogelijkheden om te zien of dubbele vlammen er daadwerkelijk zijn. Er verschijnt dan een timer rechtsboven in het scherm....
Jammer dat er al een andere aanbieding actief was waardoor er dus al een timer was rechtsboven maar niet die voor de verdubbeling, beetje misleidend. :oops:

...er is dan ook geen sprake van een bug.
Lijkt me wel degelijk sprake van een bug als de melding om middernacht al komt terwijl de verdubbeling zelf pas om 02:00 begint, anders is het pure oplichting/misleiding. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dubbel? 180 i.p.v. 360 zonnevlammen? sorry hoor, na 1 keer kun je al zien of je wel of niet 2x20 hebt gekregen, en dan 9x proberen? b'tje dom ! o_O
trouwens om 9 x 140 maansplinters te kunnen inzetten moet je er al ruim 1200 verzameld hebben, en dat in 2 dagen ? dat kan natuurlijk, maar dan ben je een ervaren speler met genoeg ruimte, diamanten, en tijdbonussen om in te zetten; en een ervaren speler zou zich niet verliezen in enthousiasme om 2 minuten na middernacht :oops: alles in zetten.
Vreemd verhaal. :cool:
 
dubbel? 180 i.p.v. 360 zonnevlammen? sorry hoor, na 1 keer kun je al zien of je wel of niet 2x20 hebt gekregen, en dan 9x proberen? b'tje dom ! o_O
trouwens om 9 x 140 maansplinters te kunnen inzetten moet je er al ruim 1200 verzameld hebben, en dat in 2 dagen ? dat kan natuurlijk, maar dan ben je een ervaren speler met genoeg ruimte, diamanten, en tijdbonussen om in te zetten; en een ervaren speler zou zich niet verliezen in enthousiasme om 2 minuten na middernacht :oops: alles in zetten.
Vreemd verhaal. :cool:

voorbereid zou ik het noemen ipv ervaren.
Ik haal dat ook hoor, en wel meer ook, en tot vanochtend had ik nauwelijks ruimte, was echter wel voorbereid. je gebouwen goed timen, en producties willen opofferen met je grote fabrieken.

Ik zou de speler niet durven te beschuldigen van onoplettendheid. gewoon enthousiast, klikerdeklik en er dan achterkomen dat het er helemaal niet is.

Een popup en dan helemaal nog niet actief zijn is natuurlijk wel verwarrend. daar zou ik de schuld niet voor bij de speler leggen maar bij degene die de popup activeerd. InnoGames dus.

Mag aannemen dat ze dit netjes via support oplossen.
 

DeletedUser

Guest
Ik precies hetzelfde, wel de pop-up, maar geen dubbele zonnevlammen !
Het zou wel op het forum gemeld mogen worden om hoelaat de verdubbelaar begint. Blijkbaar pas om 02.00 uur in de ochtend. Een dag begint voor mij om 00.00 uur en zodoende speel ik mij gespaarde punten op om een eerste gebouw te kunnen verdienen, maar nu heb ik 180 punten verspeelt. Kan de organisatie hier niet iets aan doen?
 

DeletedUser

Guest
voorbereid zou ik het noemen ipv ervaren.
Ik haal dat ook hoor, en wel meer ook, en tot vanochtend had ik nauwelijks ruimte, was echter wel voorbereid. je gebouwen goed timen, en producties willen opofferen met je grote fabrieken.

Ik zou de speler niet durven te beschuldigen van onoplettendheid. gewoon enthousiast, klikerdeklik en er dan achterkomen dat het er helemaal niet is.

Een popup en dan helemaal nog niet actief zijn is natuurlijk wel verwarrend. daar zou ik de schuld niet voor bij de speler leggen maar bij degene die de popup activeerd. InnoGames dus.

Mag aannemen dat ze dit netjes via support oplossen.

Had 650 punten, als je dan 90 punten inzet kan het zijn dat je als beloning 200 maanpunten krijgt, en dat heb ik een paar keer gehad.
Ja mijn fout dat ik even niet gekeken heb of de verdubbelaar wel aan stond, maar het ligt wel aan de organisatie om daar duidelijk over te communiceren en zoals ik als zei als mens meld vandaag worden je punten verdubbeld, dan begint dat om 00.00 uur, want dan begint een dag en niet om 02.00 uur. Wil men het dan laten starten, geen probleem hoor maar dan moet men dat melden dat het pas om 02.00 begint.
 
Patronimo en Billybob Taggart : Dit soort persoonlijke problemen op het forum melden heeft geen zin, niemand kan er iets over zeggen (support mag niets zeggen, alle andere spelers kunnen er niets zinnigs over zeggen).

In plaats daarvan, maak een support ticket aan, zodat het support team dit voor je kan bekijken, uitleg geven over de details, en je de vlammen ook nog geven als je daar echt recht op hebt.

Albert, Ik was vannacht nog laat op, ik had net de spiegel geplaatst toen er een pop-up kwam "2x zonnevlammen" ( net zoals bij vorige events )
Vervolgens kom ik er na 1x klikken achter dat de verdubbelaar nog helemaal niet actief was, zulks treft dus IEDEREEN op de NL server en ik zie dat niet als een "persoonlijk" probleem.
Denk ook niet dat het zin heeft een ticket aan te maken om half drie in de nacht.
Vervolgens is de verdubbelaar wel gaan werken, maar een stuk later dan de melding ( dat was bij vorige events dus niet het geval)
 

DeletedUser2578

Guest
Waarschijnlijk is de verdubbeling pas om 02:00 vannacht ingegaan, zo was het op Beta tenminste ook. Ziet er ook naar uit dat die tot 02:00 morgen doorloopt.o_O

Als het 2 uur later is gestart dan moet het wel langer doorlopen. Voor sommige spelers zal het wat punten schelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
Lijkt me wel degelijk sprake van een bug als de melding om middernacht al komt terwijl de verdubbeling zelf pas om 02:00 begint, anders is het pure oplichting/misleiding. :eek:

Hier heb je een punt; er moest om middernacht geen melding van verdubbeling worden weergegeven terwijl de verdubbelaar niet aanstond. Conclusie is dat het idd. mogelijk een bug was en dat elke speler voor het innen van de prijzen eerst even zelf moet checken of de verdubbelaar werkelijk aan staat.
 
Komt die maanspiegel niet nog een keer langs? Ik heb hem de eerste keer gewoon weg gemist (te snel weggeklikt) en zo zijn er meer in mijn bs die hem nog graag willen hebben maar hem gemist hebben. Ik snap eigenlijk niet waarom ie niet nog een keer langsgekomen is. Je moest hem kopen dus Inno kon er aan verdienen en dan vind ik het toch raar dat hij niet vaker is aangeboden. Hoe later in het spel, hoe minder interessant. Maar misschien begrijp ik Inno's verkoopstrategieen niet.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik ben zonet door alle 86 eventopdrachten heen!:) Heb de 1e en 2e hoofdprijzen binnen en ga voor de 3e, maar ik heb geen andere opdrachten meer. Is het een idee om de eventopdrachten door te laten gaan totdat het event stopt zodat spelers die snel zijn alsnog opdrachten kunnen blijven doen? :)
 

DeletedUser1427

Guest
Ik ben zonet door alle 86 eventopdrachten heen!:) Heb de 1e en 2e hoofdprijzen binnen en ga voor de 3e, maar ik heb geen andere opdrachten meer. Is het een idee om de eventopdrachten door te laten gaan totdat het event stopt zodat spelers die snel zijn alsnog opdrachten kunnen blijven doen? :)

Elke dag verschijnt er een nieuwe opdracht (de dagopdrachten), toch een hele mooie prestatie dat je al de doorlopende opdrachten hebt voltooid :) , hopelijk win je ook mooie prijzen ermee.
 

DeletedUser2578

Guest
Elke dag verschijnt er een nieuwe opdracht (de dagopdrachten), toch een hele mooie prestatie dat je al de doorlopende opdrachten hebt voltooid :) , hopelijk win je ook mooie prijzen ermee.

Hallo Lionell, dankjewel:), met de dagopdrachten en bonusdagen denk ik dat de 3e hoofdprijs mogelijk ook haalbaar zal zijn. De dagopdrachten blijven idd. doorgaan, dat is 1 simpele opdracht per dag. Ik had het over de doorlopende moeilijke opdrachten zodat er een extra uitdaging is totdat het event is afgelopen. Maar goed er is altijd wel iets anders te doen in het spel:)

Groet, Sparkly
 
Hallo Lionell, dankjewel:), met de dagopdrachten en bonusdagen denk ik dat de 3e hoofdprijs mogelijk ook haalbaar zal zijn. De dagopdrachten blijven idd. doorgaan, dat is 1 simpele opdracht per dag. Ik had het over de doorlopende moeilijke opdrachten zodat er een extra uitdaging is totdat het event is afgelopen. Maar goed er is altijd wel iets anders te doen in het spel:)

Groet, Sparkly
Innogames heeft een bepaald idee hoeveel van die event goederen je gratis zou mogen verzamelen.
Dit zodat ze je ook nog wat extra maansplinters kunnen verkopen, en op het einde nog wat van die zonnedingen.

Als de opdrachten ongelimiteerd zouden doorlopen, ook al zijn ze moeilijk of leveren ze minder op dan zijn er minder spelers die deze producten zouden kopen. en daarmee zullen ze minder geld verdienen.

Ze hopen natuurlijk dat je "net" te kort komt en een paar dia's rondschuift om het toch te halen.
 

DeletedUser2578

Guest
Innogames heeft een bepaald idee hoeveel van die event goederen je gratis zou mogen verzamelen.
Dit zodat ze je ook nog wat extra maansplinters kunnen verkopen, en op het einde nog wat van die zonnedingen. Als de opdrachten ongelimiteerd zouden doorlopen, ook al zijn ze moeilijk of leveren ze minder op dan zijn er minder spelers die deze producten zouden kopen. en daarmee zullen ze minder geld verdienen. Ze hopen natuurlijk dat je "net" te kort komt en een paar dia's rondschuift om het toch te halen.

Hoi Crazy Wizard, uiteraard is Inno een bedrijf met een plan om de kosten van de ontwikkelaars te dekken en ook om winst uit te halen. Ondanks dat blijft het spannend om zonder zonnedingetjes de 3e hoofdprijs te halen. Vorige keer was het gelukt, zou leuk zijn als het nu weer zal lukken! :)
 

DeletedUser3643

Guest
Beste Elvarianen,

Graag lezen we jullie feedback over Het Oogstfeest

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.
Ik heb een abnormaal aantal keren dezelfde beloning gehad zijnde 33% gereedschap bij inzetten 140 splinters.
IK HEB ER NU 13 hiervan in mijn directe effecten...
Dit is vrijwel onmogelijk gegeven kansberekening.

Zo gaat de lol er wel vanaf.

Gerdyaan

Op advies van support team in forum geplaatst, enigzins merkwaardig want kunnen die dit niet bij development melden ?? Support kan in log kijken....
 

DeletedUser1592

Guest
Ik heb een abnormaal aantal keren dezelfde beloning gehad bij inzetten 140 splinters.
IK HEB ER NU 13 in mijn directe effecten...
Dit is vrijwel onmogelijk gegeven kansberekening.

Zo gaat de lol er wel vanaf.

Gerdyaan

Op advies van support team in forum geplaatst, enigzins merkwaardig want kunnen die dit niet bij development melden ??

Alle feedback welke op het forum is geplaatst wordt gebundeld en aan developement doorgegeven.Vandaar de verwijzing naar het forum.
 
Bovenaan