• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Het Oogstfeest

DeletedUser

Guest
En ik krijg wederom geen nieuwsbrief :(
Mijn instellingen ervoor staan echt goed (net zoals de vorige keer) en heb net mijn spam gecontroleerd, maar ook daar geen nieuwsbrief in te bespeuren.
Wanneer wordt dit eens gefixt?
 

DeletedUser1888

Guest
Mij lijkt die tweede set heel interessant, maar het is ondoenlijk die binnen te slepen. Ik richt me dan ook maar liever op mooie dagprijzen.
Wel jammer, want ik hoopte mijn ijsblokje (een eerdere set) te kunnen vervangen.
 

DeletedUser3578

Guest
En ik krijg wederom geen nieuwsbrief :(
Mijn instellingen ervoor staan echt goed (net zoals de vorige keer) en heb net mijn spam gecontroleerd, maar ook daar geen nieuwsbrief in te bespeuren.
Wanneer wordt dit eens gefixt?
Niet dus bij ons in de bs 3 spelers die geen nieuwsbrief krijgen , gevraagd of de instellingen juist staan , ja dus , was de vorige keer ook al zo en gemeld aan support . het wordt dus gewoon niet opgelost , waarschijnlijk interesseert het niemand .
 
Jazeker, bij mij kwamen de nieuwsbrieven al tussen 1 en 2 uur vanmiddag binnen.
upload_2018-9-27_19-2-0.png

Dank 100 maansplinters binnen :D
 
Maar wat ik helemaal bagger vind, is dat er maar 2 alleen-cultuur gebouwen zijn. De beste al gelijk vandaag.
10 pogingen ervoor gedaan, 0 Brandende mannen :mad:

random kansen om iets te winnen is onvoorspelbaar jammergenoeg.
op de ene account krijg ik de dagprijs na 5 pogingen, op de andere account heb ik 40 pogingen gedaan en nog steeds niet binnen.
Het is onvoorspelbaar jammergenoeg maar het is wat het is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Het lot heeft gesproken voor mij, géén set 1. 7 pogingen ervoor, 7x muntenregen.
Alsof ik die nog niet genoeg had lol

upload_2018-9-28_8-42-31.png


De enige keren dat ik die dingen gebruik is voor events als ik kptjes moet kopen. Krijg er bij ieder event meer, dan dat ik uitgeef o_O
 
Mooi dat er wat variatie zit in dit event.
Echter is de keuze om voor welk gebouw te gaan des te moeilijker.
Meer setgebouwen is minder kans om een volledige set te bemachtigen maar aan de andere kant zullen ze nu wel minder rnutteloze gebouwen moeten aanbieden om de dagelijkse beloningen gevuld te doen krijgen.

Ik twijfel nog tussen de handelspost en de wensput maar mss wordt het nog iets anders. Volgende week zal al weer wat meer duidelijk zijn en zal ik deze thread goed in de gaten houden.

Grts
 

DeletedUser1888

Guest
Voor mij ook geen complete set 1 en daarmee is ook de lol voor mij van dit evenement eraf. De grote prijzen zijn niet meer interessant. Ik zal voor mooie dagprijzen wel doorgaan, maar de jeu is eraf.
 
Voor mij ook geen complete set 1 en daarmee is ook de lol voor mij van dit evenement eraf. De grote prijzen zijn niet meer interessant. Ik zal voor mooie dagprijzen wel doorgaan, maar de jeu is eraf.

Jammer, maar gelukkig zijn er ook nog een aantal hele mooie niet set prijzen te winnen.
 

DeletedUser3815

Guest
Op zich was dit event tot nu toe leuk totdat ik tegen de quest "Verzamel 16 relikwieën" aanliep.
Waren het er nou 4 of 6 dan zou ik er nog aan zijn begonnen maar ik heb alleen maar "rode" provincie's om te veroveren (tenzij er andere manieren zijn om aan relikwieën te komen) en heb er niet veel behoefte aan om mijn legers en/of goederen en dergelijke op te offeren om aan relikwieën te komen, vooral omdat het me weer dagen duurt om alles weer op peil te krijgen.
Ik speel dit spel nog niet zo heel lang maar de opzet van de toernooien en events is dusdanig dat je als nieuwe speler niet geneigd bent om dit spel lang te blijven spelen, hetzelfde geldt voor "Forge of Empires".
 

DeletedUser1888

Guest
Op zich was dit event tot nu toe leuk totdat ik tegen de quest "Verzamel 16 relikwieën" aanliep.
Waren het er nou 4 of 6 dan zou ik er nog aan zijn begonnen maar ik heb alleen maar "rode" provincie's om te veroveren (tenzij er andere manieren zijn om aan relikwieën te komen) en heb er niet veel behoefte aan om mijn legers en/of goederen en dergelijke op te offeren om aan relikwieën te komen, vooral omdat het me weer dagen duurt om alles weer op peil te krijgen.
Ik speel dit spel nog niet zo heel lang maar de opzet van de toernooien en events is dusdanig dat je als nieuwe speler niet geneigd bent om dit spel lang te blijven spelen, hetzelfde geldt voor "Forge of Empires".
Met het toernooi is het anders best makkelijk om aan relikwieën te komen.
 
Op zich was dit event tot nu toe leuk totdat ik tegen de quest "Verzamel 16 relikwieën" aanliep.
Waren het er nou 4 of 6 dan zou ik er nog aan zijn begonnen maar ik heb alleen maar "rode" provincie's om te veroveren (tenzij er andere manieren zijn om aan relikwieën te komen) en heb er niet veel behoefte aan om mijn legers en/of goederen en dergelijke op te offeren om aan relikwieën te komen, vooral omdat het me weer dagen duurt om alles weer op peil te krijgen.
Ik speel dit spel nog niet zo heel lang maar de opzet van de toernooien en events is dusdanig dat je als nieuwe speler niet geneigd bent om dit spel lang te blijven spelen, hetzelfde geldt voor "Forge of Empires".

Zoals Fili aangeeft,

Ik zie echter dat je alleen in een gilde zit, ik zou je willen adviseren om je bij een gilde aan te sluiten.

Je kan je dan volledig richten op je bonus goederen, en deze ruilen met je gildeleden om zo aan de minder makkelijk te produceren goederen te komen.
Deze kan je dan in de toernooien inzetten voor o.a. relekwieen en kennispunten en andere goodies.

En mogelijk kan iemand je wel helpen met een voor hen slokje goederen zodat je makkelijk kan toernooien.
Ook kunnen meer ervaren spelers je adviezen voorzien, en samen is toch gezelliger dan alleen
 

DeletedUser

Guest
Vandaag was er een verdubbelaar voorzien tijdens het oogstfeest. Heb niets gekregen, 180 zonnetjes gehad, waar ik er 360 moest krijgen.
 
Bovenaan