• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Het Oogstfeest

DeletedUser68

Guest
Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief
Oude spelers kunnen zich niet opnieuw aanmelden voor een nieuwsbrief omdat inno een soort blacklist heeft.
Eenmaal daarop kun je nooit je email wijzigen je krijgt gewoon geen bevestiging vanuit inno
Dus nooit een nieuws brief ook nooit meer diamanten aanbiedingen.
Hoe je erop komt is maar net wat je hebt uitgespookt .
Bij mij is de trigger een forumban geweest (niet dat ik wat gemist heb.) en nog steeds niet lol (maar dit wou ik even kwijt) tot volgend jaar een keer.
En dan mogen de moderators wel gaan zeggen het is niet zo .
Ik weet het 100% zeker dat dit de trigger was. omdat mijn vriendin elke 30 dagen nog steeds een aanbieding krijgt zelfde ip
En ik vanaf de forum ban niks meer

Dat is al ruim 2 jaar zo.
Dus helaas pindakaas zolang inno je op die lijst laat staan krijg je niks
 
misschien moeten we eens gaan tellen, bij hoeveel mensen er geen nieuwsbrief meer binnen komt ( ondanks allerlei pogingen om dit te veranderen ) Je loopt inderdaad al jaren van alles mis daardoor.
Ik krijg hem dus niet, dat is 1
 

DeletedUser2578

Guest
Dat is al ruim 2 jaar zo.
Beetje raar dat Elvenar na 2 jaar nog niet hun ban beleid hebben aangepast of veranderd. Volgens mij snijden ze zo zichzelf in hun vingers want ik denk dat er spelers zijn die via het nieuwsbrief actiever worden en evt. ook dias kopen. Mss. is het technisch niet mogelijk....geen idee :rolleyes:
 
Oude spelers kunnen zich niet opnieuw aanmelden voor een nieuwsbrief omdat inno een soort blacklist heeft.
Eenmaal daarop kun je nooit je email wijzigen je krijgt gewoon geen bevestiging vanuit inno
Dus nooit een nieuws brief ook nooit meer diamanten aanbiedingen.
Hoe je erop komt is maar net wat je hebt uitgespookt .
Bij mij is de trigger een forumban geweest (niet dat ik wat gemist heb.) en nog steeds niet lol (maar dit wou ik even kwijt) tot volgend jaar een keer.
En dan mogen de moderators wel gaan zeggen het is niet zo .
Ik weet het 100% zeker dat dit de trigger was. omdat mijn vriendin elke 30 dagen nog steeds een aanbieding krijgt zelfde ip
En ik vanaf de forum ban niks meer

Dat is al ruim 2 jaar zo.
Dus helaas pindakaas zolang inno je op die lijst laat staan krijg je niks
Wat vervelend zeg! :(
 

Deleted User - 147694

Guest
Naar het schijnt komt de fout door de manier waarop Inno de nieuwsbrieven stuurt. Zoals ik het begrijp gebeurt dat via een aparte server, maar worden de nieuwsbrieven van alle games van InnoGames via die server verstuurd.

Maar elke game heeft een andere ontwikkelaar met een ander systeem, dus alle mails worden via 1 server verstuurd, maar als je ooit een mail (per ongeluk) als ongewenst hebt gemarkeerd, je ooit een automatische antwoord teruggestuurd hebt omdat je ontvangende (werk)email bij vakantie een "niet aanwezig" mail terugstuurt of dat je je ooit van een nieuwsbrief bij een andere game van InnoGames afgemeld hebt (omdat je daar gestopt was), dan krijg je de berichten van Elvenar niet meer.

Waarschijnlijk zijn er nog wel meer mogelijkheden om jezelf te diskwalificeren voor de emails van Elvenar.

Het grootste nadeel van het systeem van InnoGames is dat elke gameplatform hun systeem moet aanpassen om te zorgen dat je bij Elvenar (in ons geval) de nieuwsbrief en diamantmailtjes weer kunt ontvangen.

Vandaar dat het zo lang duurt en ingewikkeld is....
 
Bovenaan