• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Het Oogstfeest

DeletedUser1592

Guest
Beste Elvarianen,

Graag lezen we jullie feedback over Het Oogstfeest

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1888

Guest
Het moet natuurlijk 'Oogstfeest' zijn, zoals elders op het forum ook keurig wordt aangekondigd en niet 'Oogst Feest' zoals hier en in de pop-up vermeld staat.
 

DeletedUser1592

Guest
Het moet natuurlijk 'Oogstfeest' zijn, zoals elders op het forum ook keurig wordt aangekondigd en niet 'Oogst Feest' zoals hier en in de pop-up vermeld staat.
Zeer bedankt voor je opmerkzaamheid, het is aangepast hoor.
 

Deleted User - 124539

Guest
Lijkt me wel een leuk dat er nu 2 sets zijn. Ook de gebouwen zijn zeer mooi ontworpen.
 

DeletedUser

Guest
@Beldroth: Klopt het dat de Zonnetempel & Maantemepl maar 1x te winnen zijn ondanks dat het een dagprijs is en je deze theoretisch dus meerdere keren zou kunnen winnen die dag ? :confused:
 

DeletedUser1427

Guest
@Beldroth: Klopt het dat de Zonnetempel & Maantemepl maar 1x te winnen zijn ondanks dat het een dagprijs is en je deze theoretisch dus meerdere keren zou kunnen winnen die dag ? :confused:

Met de zonne en maan tempel, bedoel je hierbij het gebouw waar de grote vogel en de grote wezel op staan?
 

DeletedUser

Guest
Met de zonne en maan tempel, bedoel je hierbij het gebouw waar de grote vogel en de grote wezel op staan?
Deze 2:
150px-Event_Aut_Set_2x6_01_0000.png
150px-Event_Aut_Set_2x6_02_0000.png

Zoals ze in de Wiki staan.
 
waarom toch steeds die irritante setgebouwen als prijzen
weer een evenment waar je dus totaal niets aan hebt
ik kan niet begrijpen waarom set gebouwen gebruikt blijven worden
die set combinaties nemen gewoon veels te veel ruimte in voor wat het op kan leveren
dus weer rommel in de prijzen kast
 

DeletedUser

Guest
Nou, ze zijn wel beter dan de vorigen eerlijk gezegd

Dat ligt er maar aan waar je voor gaat. De eerste set levert vooral t1 goederen. Je kunt zeggen, oke dan kan er een t1 fabriek weg en bespaar ik ook ruimte op bevolking en cultuur. Maar...... de setgebouwen kun je nog steeds niet upgraden, en zelfs als we die Koninklijke restauratiespreuk ooit krijgen, moet je toch zo'n 5 setgebouwen uppen om weer het maximale eruit te halen als je naar een volgend hoofdstuk gaat.

Dus ik hou liever mijn marmerfabriekjes ;-)

De 2de setgebouw is prachtig ontworpen, maar bijna niet compleet te krijgen vanwege het aantal maansplinters wat je nodig hebt om de 3de hoofdprijs te krijgen. Daar komt bij dat de cultuur van de 2 grote gebouwen veel te laag is voor zulke grote gebouwen.

En je moet een hoop geluk hebben wil je die setgebouwen bij elkaar krijgen, want de kans dat ze 2x worden aangeboden is bijzonder klein.

Maar wat ik helemaal bagger vind, is dat er maar 2 alleen-cultuur gebouwen zijn. De beste al gelijk vandaag.
10 pogingen ervoor gedaan, 0 Brandende mannen :mad:
 
ik vind die eerste set zeker de moeite waard (op die 2de reken ik niet want ik ga er van uit dat ik de 3de hoofdprijs toch niet haal).
Het is voor de eerste keer dat ik een set echt wel wil, alle vorige keren heb ik die mooi genegeerd. En de set upgraden? weet je, volgend hoofdstuk worden je tier1 fabrieken ook niet beter, enkel tier 3 fabrieken, dus minstens 2 rassen wachten, en dan zijn we een jaar verder en is er misschien iets anders dat beter is om het te vervangen. Ik overweeg het niet om te upgraden.

Waarom ik het goed vind: ga niet voor 1 keer elk gebouw uit de set, maar meerdere keren, en als je ze goed combineert kan je veel meer goederen er uit halen.
 

DeletedUser

Guest
ik vind die eerste set zeker de moeite waard (op die 2de reken ik niet want ik ga er van uit dat ik de 3de hoofdprijs toch niet haal).
Het is voor de eerste keer dat ik een set echt wel wil, alle vorige keren heb ik die mooi genegeerd. En de set upgraden? weet je, volgend hoofdstuk worden je tier1 fabrieken ook niet beter, enkel tier 3 fabrieken, dus minstens 2 rassen wachten, en dan zijn we een jaar verder en is er misschien iets anders dat beter is om het te vervangen. Ik overweeg het niet om te upgraden.

Waarom ik het goed vind: ga niet voor 1 keer elk gebouw uit de set, maar meerdere keren, en als je ze goed combineert kan je veel meer goederen er uit halen.


Ja dat klopt eigenlijk wel. De set is bijzonder economisch wat betreft de productie van t1 goederen, en de cultuurwaarden van de Maan- en Zon tempel complex zijn best wel hoog. Maar ja, ik begin een grote weerstand te krijgen om nog meer fabrieken te slopen dan ik al heb moeten doen voor het Amuni hoofdstuk ;)

PS: Wat het ook lastig maakt is dat er morgen al een setgebouw van set 1 als dagprijs komt, dat wordt doorwerken dan om voldoende maansplinters ervoor bij elkaar te verzamelen :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mag ik al in me mailbox gaan graven naar een nieuwsbrief?

Hoop dat die weer langskomt net als bij de andere grote events, lust wel weer een leuk aantal bonus maansplinters voor het lezen van me mail.
 
Bovenaan