• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Het Oogstfeest

Ik heb een abnormaal aantal keren dezelfde beloning gehad zijnde 33% gereedschap bij inzetten 140 splinters.
IK HEB ER NU 13 hiervan in mijn directe effecten...
Dit is vrijwel onmogelijk gegeven kansberekening.

Zo gaat de lol er wel vanaf.

Gerdyaan

Op advies van support team in forum geplaatst, enigzins merkwaardig want kunnen die dit niet bij development melden ?? Support kan in log kijken....

onmogelijk?

Er is geen garantie dat je gelijk welke prijs wint. Er is een kans dat je de dagprijs wint, maar deze kans cumuleert niet maar is voor elk kistje afzonderlijk.
Percentages stapelen dus niet op, stel dat je 10% kans hebt dat je de prijs die je wil wint, dan heb je een 90% dat je de prijs niet wint, elke keer!

Ikzelf heb 42 kistjes nodig gehad om mijn eerste dagprijs te winnen, met 7% kans om die te winnen zou ik er dus 3 moeten hebben met 42 kistjes, maar zo werkt het jammergenoeg niet volgens de kansberekening.

Volgens de kansberekening is het onmogelijk om de lotto te winnen, maar toch wint bijna elke week wel iemand het grote lot :)
 

DeletedUser1427

Guest
Ik heb een abnormaal aantal keren dezelfde beloning gehad zijnde 33% gereedschap bij inzetten 140 splinters.
IK HEB ER NU 13 hiervan in mijn directe effecten...
Dit is vrijwel onmogelijk gegeven kansberekening.

Bedankt voor je feedback, uiteraard jammer dat je niet de prijs hebt gewonnen waarvoor je wilde gaan. er is een kans om de beloning te winnen waarvoor je gaat. Zoals @Wonder nar aangeeft heb je elke keer bij het openen van een hoorn des overvloeds kans op de 'dagbeloning', er is altijd prijs.
 

DeletedUser3735

Guest
Ook Hier 7 x geprobeerd op dag 2 voor het eerste set gebouw .
En jazeker 6 keer de dezelfde beloning achter elkaar.
Als het nu 6 keer een verschillende is dan kan ik dat wel begrijpen maar 6 keer een muntenregen.

Dit moet haast wel ingesteld zijn . beetje nalezend op wat crazy wizard zegt hopen ze zo aan het eind dat mensen wat diamanten investeren.
Nou bij deze dus helemaal niks meer.
 
hallo ik lees dat je 100 maansplinters cadeau krijgt .maar ik heb geen email of bericht daarover gehad. kan ik de maansplinters alsnog krijgen? groeten Mercedes 1989
 

DeletedUser1427

Guest
hallo ik lees dat je 100 maansplinters cadeau krijgt .maar ik heb geen email of bericht daarover gehad. kan ik de maansplinters alsnog krijgen? groeten Mercedes 1989

Je kunt deze vraag via een supportticket aan support vragen.
 

DeletedUser2114

Guest
Ook Hier 7 x geprobeerd op dag 2 voor het eerste set gebouw .
En jazeker 6 keer de dezelfde beloning achter elkaar.
Als het nu 6 keer een verschillende is dan kan ik dat wel begrijpen maar 6 keer een muntenregen.

Dit moet haast wel ingesteld zijn . beetje nalezend op wat crazy wizard zegt hopen ze zo aan het eind dat mensen wat diamanten investeren.
Nou bij deze dus helemaal niks meer.
Dit is zo echt niet ingesteld, de kans dat je muntenregen krijgt is gewoon vrij groot, elke keer weer. Ik heb net 1x geprobeerd en meteen de dagprijs, die ik wilde.
 

DeletedUser1427

Guest
waar vind ik die support ticket

Je kunt in jouw stad rechts onderin op het grote tandwieltje klikken, dit opent een klein balkje, klik dan op de vraagteken om de supportpagina te openen. Klik op de gele knop 'contacteer ons' op deze pagina om jouw support ticket aan te maken.
 

DeletedUser1592

Guest
Support Ticket aanmaken, dan krijg je ze alsnog ;)
Support zal per geval bekijken wat de reden is dat de nieuwsbrief niet is ontvangen, het is zeker niet zo dat de splinters zomaar zullen worden bijgeschreven!
 
Support zal per geval bekijken wat de reden is dat de nieuwsbrief niet is ontvangen, het is zeker niet zo dat de splinters zomaar zullen worden bijgeschreven!
is er ook niet een termijn waarbinnen je op de link moet klikken om die splinters te krijgen? wat gebeurd er als je support contacteert na die termijn? je kon daar natuurlijk niet van weten want je hebt de mail niet gehad..... :)
 

DeletedUser1427

Guest
is er ook niet een termijn waarbinnen je op de link moet klikken om die splinters te krijgen? wat gebeurd er als je support contacteert na die termijn? je kon daar natuurlijk niet van weten want je hebt de mail niet gehad..... :)

Zoals @Beldroth aangeeft, heb je de nieuwsbrief niet ontvangen bereik support met deze vraag, elke vraag wordt individueel onderzocht. Welk termijn bedoel je @Wonder nar? het evenement loopt nog 19 + dagen.. tot zover het termijn wat je bedoelt.. ?
 

DeletedUser2578

Guest
Vanmorgen heb ik tijdens de maansplinterbonusdag ook de 3e hoofdprijs binnen gehaald en had zelfs nog wat maansplinters over. Dit alles zonder dias of maanspiegels. Conclusie: dit event is goed te doen!:)

Wat was/is mijn strategie? Ik had maansplinters van alle 86 opdrachten opgespaard en alleen tijdens de afgelopen 2 maansplinterbonusdagen uitgegeven. Hiermee heb ik de drie hoofdprijzen binnen gehaald en zal nu met de komende dagelijkse opdrachten (nog 19x) maansplinters ontvangen waarmee ik weer andere leuke prijzen vrij zal spelen;)
 
Vanmorgen heb ik tijdens de maansplinterbonusdag ook de 3e hoofdprijs binnen gehaald en had zelfs nog wat maansplinters over. Dit alles zonder dias of maanspiegels. Conclusie: dit event is goed te doen!:)

Wat was/is mijn strategie? Ik had maansplinters van alle 86 opdrachten opgespaard en alleen tijdens de afgelopen 2 maansplinterbonusdagen uitgegeven. Hiermee heb ik de drie hoofdprijzen binnen gehaald en zal nu met de komende dagelijkse opdrachten (nog 19x) maansplinters ontvangen waarmee ik weer andere leuke prijzen vrij zal spelen;)

Hoop dat je dan ook 1 van die setgebouwtjes voor de 2de set probeert mee te pikken, anders is het alsnog vulling voor de opslag. met 1 van die 2 1 vaks gebouwtjes kan je al de max goederen productiebonus behalen.

voorbeeld
upload_2018-10-3_21-3-52.png
 

DeletedUser2578

Guest
Hoop dat je dan ook 1 van die setgebouwtjes voor de 2de set probeert mee te pikken, anders is het alsnog vulling voor de opslag. met 1 van die 2 1 vaks gebouwtjes kan je al de max goederen productiebonus behalen. voorbeeld
Bekijk bijlage 3481

Bedankt voor de tip, klinkt goed, dan ga ik er maar voor, wie weet lukt dit ook!:) You never know! ;)
 
Waarschijnlijk is de verdubbeling pas om 02:00 vannacht ingegaan, zo was het op Beta tenminste ook. Ziet er ook naar uit dat die tot 02:00 morgen doorloopt. o_O
Jammer dat er al een andere aanbieding actief was waardoor er dus al een timer was rechtsboven maar niet die voor de verdubbeling, beetje misleidend. :oops:


Lijkt me wel degelijk sprake van een bug als de melding om middernacht al komt terwijl de verdubbeling zelf pas om 02:00 begint, anders is het pure oplichting/misleiding. :eek:

Het is nu 00:14 uur, in de rechter bovenhoek staat nog vrolijk de teller 2x (voor 1 uur 46 min.), maar de verdubbelaar is er om 00:00 uur mee gestopt, dit is in mijn ogen toch echt een bug.
 
Welk termijn bedoel je @Wonder nar? het evenement loopt nog 19 + dagen.. tot zover het termijn wat je bedoelt.. ?
laat maar zitten :)
Als ik een geschenk krijg via mail, staat daar altijd bij: Let op: Dit geschenk is slechts 3 dagen geldig.
Ik veronderstelde dat het bij de maansplinters van het evenement ook zo zou zijn, maar daar staat niks bij, dus dat blijft geldig.
 

DeletedUser

Guest
Zijn we nu ondertussen verplicht om facebook te hebben om aan de informatie te komen?

facebook.gif


De link naar "meer informatie" stuurt mij naar de Engelstalige Facebook van InnoGames. Kan geen informatie zien, want ik krijg natuurlijk direct de melding van Facebook dat ik een account aan moet maken. :rolleyes:

Als we alleen de benodigde informatie kunnen krijgen via Facebook, dat lijkt mij dat het noodzakelijk is om dat duidelijk in de spelregels te vermelden!

Voor alle duidelijkheid ik heb geen facebook en ben absoluut niet van plan om ooit met facebook te beginnen :mad:
 

DeletedUser1427

Guest
Zijn we nu ondertussen verplicht om facebook te hebben om aan de informatie te komen?

Bekijk bijlage 3482

De link naar "meer informatie" stuurt mij naar de Engelstalige Facebook van InnoGames. Kan geen informatie zien, want ik krijg natuurlijk direct de melding van Facebook dat ik een account aan moet maken. :rolleyes:

Als we alleen de benodigde informatie kunnen krijgen via Facebook, dat lijkt mij dat het noodzakelijk is om dat duidelijk in de spelregels te vermelden!

Voor alle duidelijkheid ik heb geen facebook en ben absoluut niet van plan om ooit met facebook te beginnen :mad:

Je hebt ook geen facebookaccount nodig om de informatie te lezen of eventuele video's te zien die op de Elvenar facebook pagina getoond wordt, wel om te reageren op facebook.
 

DeletedUser

Guest
De informatie over de dagprijs van vandaag hoeft voor mij al niet meer.
10 pogingen gedaan 0 handelsposts, maar wel weer een bulk muntenregens erbij.
Ik begin toch het donkerbruine vermoeden te krijgen, dat de winpercentages die bij de kistjes staan niet helemaal kloppen. Het aantal keren dat ik muntenregens heb gekregen is verdacht hoog, het aantal keren dat ik een zinvolle prijs win, verdacht laag
 
Bovenaan