• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Zomerse zonnewende

DeletedUser613

Guest
:( 3x schatkist geopend en telkens grote teleurstelling, ik had ook gehoopt op die mooie tuin.
niet dus, het zal voor volgende x zijn

Dat is balen dat je hem niet heb, veel hebben er ook voor gespaard, ik zelf had nog nooit geen kistje geopend en kon vandaag dus 10x het gouden kistje openen wat de grootste kans geeft op zo n tuintje.
 

DeletedUser1549

Guest
Ik krijg geen nieuwe opdracht meer.
1 opdrachtgever is weg, zodat ik alleen de dagelijkse opdrachten nog heb en ik mijn grote prijzen niet kan halen.
 

DeletedUser1143

Guest
Ik krijg geen nieuwe opdracht meer.
1 opdrachtgever is weg, zodat ik alleen de dagelijkse opdrachten nog heb en ik mijn grote prijzen niet kan halen.

Dat klopt , er waren maar 21 opdrachten helaas , dus nu alleen nog de dagelijkse quest als je ze alle 21 voltooid hebt. Een hoop mensen hebben de maanschilvers opgespaard om vaker een gouden kistje te kunnen openen wanneer de dagbeloning voorbij komt die ze willen hebben om op die manier de kans te vergroten dat ze hem ook daadwerkelijk krijgen.
 
Vraagje: Ik heb net een paar runen gehad uit het kistje, maar heb nog geen wonderen vrijgespeeld. Ben ik die runen nu kwijt?
 

DeletedUser7

Guest
Nee, die runen zul je te zien krijgen zodra je de wonderen vrij speelt :)
 

DeletedUser1549

Guest
Dat klopt , er waren maar 21 opdrachten helaas , dus nu alleen nog de dagelijkse quest als je ze alle 21 voltooid hebt. Een hoop mensen hebben de maanschilvers opgespaard om vaker een gouden kistje te kunnen openen wanneer de dagbeloning voorbij komt die ze willen hebben om op die manier de kans te vergroten dat ze hem ook daadwerkelijk krijgen.
Dank je wel voor het antwoord....
jammer, want nu zal ik denk ik de 2e en 3e grote prijs niet halen.
 

DeletedUser1143

Guest
jammer, want nu zal ik denk ik de 2e en 3e grote prijs niet halen.

Je hebt het over de venar's rock's. Niemand gaat 2 en 3 halen met alleen de maan en zonnescherven gewonnen door de quests. Tenzij je heel veeel geluk hebt en een flink aantal keer de 200 maanscherven gewonnen hebt.
 
Een enkeling heeft venars II wel gehaald, door voldoende geluk te hebben met het krijgen van maanscherven uit kistjes.

Gezien de random is er mischien ook wel 1 of 2 spelers die III halen zonder te betalen.
 

DeletedUser448

Guest
En zo hoort het ook: niet iedereen kan de hoofdprijs krijgen. Het is al geweldig dat het eerste gebouw voor iedere dagelijks actieve speler haalbaar is.
 

DeletedUser1549

Guest
En zo hoort het ook: niet iedereen kan de hoofdprijs krijgen. Het is al geweldig dat het eerste gebouw voor iedere dagelijks actieve speler haalbaar is.

Het hoeft niet makkelijk te zijn, maar als een event maar voor 1/3 te doen is haken mensen af.
Ik zal de volgende keer niet meer zo veel moeite doen, met dit in mijn achterhoofd.
 

DeletedUser1333

Guest
De hoofdprijs is eigenlijk de Stralende Tuin, niet zozeer Venar's rotsen... Tuin is beter dan Venar's Rots II, in ieder geval.
 

DeletedUser613

Guest
Het hoeft niet makkelijk te zijn, maar als een event maar voor 1/3 te doen is haken mensen af.
Ik zal de volgende keer niet meer zo veel moeite doen, met dit in mijn achterhoofd.

De hoofdprijs is eigenlijk de Stralende Tuin, niet zozeer Venar's rotsen... Tuin is beter dan Venar's Rots II, in ieder geval.

Idd wat Schoppenaas zegt de stralende tuin is ook een heel mooi item wat veel bevolking en cultuur geeft. En de vaders boom (father tree) moet nog komen die geeft alleen cultuur 2100 als je in hoofdstuk 8 zit.

Ik doe zeker weer voor de 100% mee als er weer een event komt, hoop daarbij ook op een halloween en kerst event :D
 

DeletedUser990

Guest
Herfst zou toch ook nog kunnen, gewoon leuk klein dingetje met 1 kistje en dan extra maanscherven voor prijs. Wil je hoofdprijs oke 150 maanscherven extra. Wil je graag runen scherven 50 maanscherven extra.
Praat nog even over maanscherven maar voor herfst kan je natuurlijk denappels en kastanjebladeren nemen.
Gewoon even iets zonder die eenarmige bandiet!
 

DeletedUser1086

Guest
vind het ook wel spijtig dat je eigenlijk niet verder raakt dan de eerste prijs.. bij vergelijkbare spelen en events is vaak alles (of net het laatste niet) haalbaar als je echt super intensief speelt. ik vind 1 op 3 zonder extra dia's net iets te nipt, vooral ook omdat we 8 dagen voor het einde al zagen dat we er met 35 maanscherven per dag niet meer zouden raken
 

DeletedUser613

Guest
Tuurlijk Herfst thema kan ook :D

Klopt Gandolas er is bij ons in de Bs 1 iemand gelukt om zonder dia's venar's stenen 2 te krijgen, ze had vaak maansplinters gewonnen.
Maarja dat ik 4x de stralende tuin heb gewonnen maakt een hoop goed vind het niet erg van vear's stenen 2 dat ik die niet win. Hoop stiekem nog wel op een father tree als die komt :D
 

DeletedUser1549

Guest
vind het ook wel spijtig dat je eigenlijk niet verder raakt dan de eerste prijs.. bij vergelijkbare spelen en events is vaak alles (of net het laatste niet) haalbaar als je echt super intensief speelt. ik vind 1 op 3 zonder extra dia's net iets te nipt, vooral ook omdat we 8 dagen voor het einde al zagen dat we er met 35 maanscherven per dag niet meer zouden raken

en dan vandaag een gouden kist met 9 groene runen... die ik allemaal al heb.
Zeer teleurstellend!!
 

DeletedUser1143

Guest
en dan vandaag een gouden kist met 9 groene runen... die ik allemaal al heb.
Zeer teleurstellend!!

das inderdaad zonde als je ze niet nodig hebt maar ... waarom dan een kistje openen en niet wachten op een dag met leuke dagbeloning die je wel wilt hebben?
 
Bovenaan