• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Zomerse zonnewende

DeletedUser1143

Guest
Vind het ff gezeur om er dan zo over te praten dat ze met heeel veel meer inspanning het moeten doen

Maar dat zei ik ook niet . Ik ben ook van mening dat iedereen de questen binnen de tijd vrij makkelijk moeten kunnen halen.

maar t blijft raar dat de "inspanning"voor de beloningen het zelfde voor iedereen en de beloningen verschillend.

T ging mij meer om de beloningen ^^

En ik ben het met je eens dat dit een super event is , ik beleef er iig veel plezier aan. Kijk nu al uit naar de volgende .
 

DeletedUser990

Guest
Gewoon even een losse opmerking. Als ik nog in hoofdstuk 3 zat had ik best 780 cultuur willen hebben inplaats van 250.
Maar het event is verder leuk gedaan.
Alleen de random dat vind ik een verschrikking. Mag toch wel.
 

DeletedUser613

Guest
how dat is jammer, er is één van de buren die venar's rockI heeft geplaatst. en je kan die geen burenhulp verlenen het is toch een cultuurgebouw of niet soms? :(

Ik keek net ff ik kan idd ook geen burenhulp geven bij een buurtje die venar's rock heeft. Ik bedoel dan op Venar's rock zelf op de andere cultuur gebouwen, stadshuis ed wil het wel gewoon.
venar 's rock.jpg
 

DeletedUser862

Guest
Ik krijg alleen maar ballen en dan kp, meer niet heb nog nooit wat anders gehad, heb op kist 123 geklikt maar het meeste op 3. Mijn spelers hoor ik over mooie prijzen en of opeens 200 mensen erbij, zou toch leuk zijn als ik dat ook een x kreeg
 
200 mensen krijg je er niet bij hoor

bij de 3de kistje is de kans op iets leuks 25%, bij het kleinste kistje maar 7%
Je kan natuurlijk gewoon pech hebben. op beta zit ik ook onder gemiddeld (en ver boven gemiddeld met KP, erger nog 4x 50 kp gehad termijl ik geen wonder had en vast zat in de tech tree.

nou ja het zij zo.

over 4 uurtjes weet ik het resultaat hier :D
 

DeletedUser1327

Guest
ik vind het event best heel leuk ondanks dat het soms echt meer dan een paar dagen duurt voordat een taak klaar is.
wat ik echter wel jammer vind is dat de doorlopende opdrachten nu op zijn ze kunnen er best nog een paar verzinnen of moeten wij met voorbeelden komen zodat ze niet alleen vragen om veel heel veel relikwieën.
 

DeletedUser448

Guest
Geweldig event. Door vakantie heb ik een langzame start gemaakt, maar ben nu toch een behoorlijk eind gekomen. Leuke beloningen! Echt heel goed gedaan!
 

DeletedUser1086

Guest
Lieve mensen, hij is er : de 5X3 waar we op wachtten en raad eens? 3 pogingen en 3 keer prijs, meteen gigantisch (voor mij) groei aan cultuur en aan mensjes :) Als het goed is mag het ook gezegd worden :)
 

DeletedUser613

Guest
Lieve mensen, hij is er : de 5X3 waar we op wachtten en raad eens? 3 pogingen en 3 keer prijs, meteen gigantisch (voor mij) groei aan cultuur en aan mensjes :) Als het goed is mag het ook gezegd worden :)

Ik heb ook heeeel veeel mensjes erbij heb hem 4x gewonnen :D
Heel tof :p
 
Hier zat het ook super mee, veel beter dan op beta en veruit boven me wildste dromen
5 stralende tuintjes uit 10 pogingen, van - xxxx(2 a 3k) werkers en 300 cultuur naar 6605 werkers en 6239 cultuur
 

DeletedUser

Guest
Yes, heb ook een Tuin gewonnen, een heel veel runes. Dus kan gelijk een aantal OWs bouwen :D:D:D:D:D:D:D

Nu nog gaan verzinnen waar ik het allemaal kan plaatsen (lees wat ik er voor ga slopen) :p:D:p

Proficiat aan iedereen die ook een of meerdere tuinen heeft gewonnen :):):):):cool:
 

DeletedUser472

Guest
meteen een goude schatkist geopent en heb gekregen eindelijk hier heb ik op gewacht
 

DeletedUser1086

Guest
Een vraagje : is er intussen al geweten of die gebouwen meer opbrengst gaan krijgen als we gaan stijgen in de ranking??? want het verschil tussen kleinere, middelste en grote spelers in opbrengsten is wel heel groot, terwijl de inspanningen wel hetzelfde waren voor iedereen !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser613

Guest
Een vraagje : is er intussen al geweten of die gebouwen meer opbrengst gaan krijgen als we gaan stijgen in de ranking??? want het verschil tussen kleinere, middelste en grote spelers in opbrengsten is wel heel groot, terwijl de inspanningen wel hetzelfde waren voor iedereen !

Tuurlijk gaat dat niet mee, er komen wel meer events. Wat je kunt winnen past gewoon bij wat je op dat moment nodig heb.


Iedereen gefeliciteerd met het winnen van de Stralende tuinen :D
 
De items levelen niet met je mee helaas,
Wel zou het kunnen zijn dat er net als of FoE reparatiekits komen die je op gebouwen kan gebruiken om de op huidig nivo te brengen.

Maar net als alle diamant gebouwen worden ook deze vanzelf een keer "overbodig".
Maar dat mag van mij nog wel even duren :D
 

DeletedUser613

Guest
ja hahaha dat "overbodig" worden mag van mij ook nog wel ff duren ;)
 
:( 3x schatkist geopend en telkens grote teleurstelling, ik had ook gehoopt op die mooie tuin.
niet dus, het zal voor volgende x zijn
 
Bovenaan