• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Zomerse zonnewende

DeletedUser892

Guest
Zo nu is de zomerwende afgelopen en dus hierbij mijn feedback. Op zich is het een leuk idee en leuk opgezet. Echter als ik kijk naar wat ik allemaal wel gedaan heb en zelfs net niet aan de 2e beloning toegekomen ben, vind ik dat toch wel erg jammer. Diamanten mogen natuurlijk voordeel opleveren. We willen allemaal spelen en danken degene die hierbij ook Diamanten gebruiken. Voor een evenement vind ik wel dat deze haalbaar moet zijn en als je dus alle opdrachten gedaan hebt op tijd, je ook aan beloning 3 toegekomen zou moeten zijn.

De dagelijkse opdrachten waren zeer makkelijk. Leuk bedacht, maar waarom maar zo beperkt moeilijkere opdrachten? Desnoods nog lastiger maar wel ook doorlopend gedurende de hele Zomerwende? Zodat iedereen een echte kans krijgt voor alle 3 de beloningen. Anders vind ik het nutteloos de laatste 2 beloningen in een evenement te stoppen als dit toch alleen haalbaar is voor diamantenbesteders, dan kunnen ze met zulke simpele opdrachten net zo goed gewoon te koop staan. Dat is wat ik jammer vond van dit evenement.

Verder blijf ik erbij dat ik het leuk opgezet vond!
 
Ik vond het ook een leuk evenement, heel aardig opgezet, en zou dus graag zien dat er eens vaker zoiets georganiseerd wordt.

De moeilijkheidsgraad van de opdrachten vond ik zelf reuze meevallen, alhoewel er in onze BS enkele beginnende spelers waren die met name de opdrachten waarbij je meerdere ontmoetingen moest voltooien of relikwieën moest verzamelen wel als moeilijk hebben ervaren.

Puntjes van "kritiek" die ik zou willen benoemen zijn eigenlijk allemaal wel op een of ander moment in deze thread al aan bod gekomen: er had wat meer variatie in de opdrachten mogen zitten, als je met een restje maansplinters blijft zitten dat niet meer genoeg is om een kist te openen (ik had er 30 over) dat je die kunt inwisselen voor kp of iets anders simpels, het halen van Venar's Rock II of met name III was te moeilijk als je geen dia's wil/kan inzetten.

Zelf heb ik er een Venar's Rock, Stralend Tuintje, Vaderboom en 2 Regenboog Eenhoorns (en een massa spreuken) aan overgehouden dus ik ben dik tevreden :)
 

DeletedUser43

Guest
Oké, tijd voor wat feedback.

Ik vond het een erg leuk evenement. Leuk thema, leuke prijzen. Slim bedacht om bestaande culturele bebouwen wat te pimpen en zo wat meer speciale gebouwen te creëren zonder dat het wel heel veel werk zou worden.

Ik vond sommige missies wel wat saai worden. Heb je net x aantal ontmoeten moeten doen, moet je daarna weer x aantal relikwieën verzamelen, wat er dan op neer komt dat je weer hetzelfde zit te doen. Ik zou ik de toekomst dan in elk geval vermijden dat deze missies direct na elkaar komen. Nu moest ik dit voor mijn gevoel zo vaak achter elkaar doen, dat nadat onderhandelen een te groot gat in mijn voorraden ging slaan, ik maar automatisch ben gaan vechten. Zo'n "alweer?" gevoel lijkt me niet de bedoeling.

Zorg dat de prijzen wel haalbaar zijn zonder geld uit te geven. Een beetje geluk nodig hebben is prima, maar venar's rock III is naar mijn mening absoluut niet haalbaar zonder geld uit te geven. Venar's rock II was wel te doen, met voldoende geluk. Het is me zowel op de beta als hier gelukt deze te behalen. Er moeten prima andere manieren te verzinnen zijn om mensen te verleiden geld uit te geven zonder mensen met een kleine portemonnee een hopeloos gevoel te geven.

De hoeveelheid missies was prima te doen in de gegeven hoeveelheid tijd. Er zullen altijd mensen zijn die dan klagen dat ze nog meer missies hadden gewild, maar het is ook belangrijk dat het voor de meeste mensen haalbaar blijft. Ik zou dat dus zo houden. Eventueel valt te overwegen ook met bonusmissies te werken zoals dat op forge of empires ook gebeurt. Snelle spelers krijgen daar her en der door het evenement heen een extra missie als ze een bepaald punt snel genoeg bereikt hebben.

Ik heb me in elk geval buiten bovenstaande puntjes prima vermaakt, erg leuk hier ook eens een evenement te hebben. Heb helaas op de beta de tuin gemist, en daar is het helaas ook niet gelukt die waanzinnig mooie boom te winnen. Maar gelukkig is het hier wel gelukt, dus ik ben tevreden. En ik wacht vol ongeduld op het volgende evenement. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser892

Guest
Zelf heb ik er een Venar's Rock, Stralend Tuintje, Vaderboom en 2 Regenboog Eenhoorns (en een massa spreuken) aan overgehouden dus ik ben dik tevreden :)
Wow!! Dat is veel. Ik heb alleen die Venar's Rock behaald en geen van de bijzondere prijzen gewonnen. Jawel een hoop van die goederen spreuken die ik eigenlijk niet gebuik (spreuken voor hamertjes had ik toffer gevonden :) ) Daar had wel wat meer variatie in mogen zijn. Want uiteindelijk heb ik tig KP en tig goederen spreuken ontvangen en 1 x extra maanstenen. Dat was het.
 
Bovenaan