• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Zomerse zonnewende

DeletedUser3

Guest
Hallo Elvarianen,

Zojuist is de aankondiging geplaatst voor het eerste ingame evenement van Elvenar!

Uiteraard zijn we heel nieuwsgierig naar jullie mening hierover. Graag horen we wat jullie ervan vinden.

Het Elvenar Team.
 
geweldig, maar stel me toch de vraag als je die nieuwe gebouwen moet plaatsen je er zelf plaats voor moet vrijmaken of dat die voorzien word ?
verder zie ik het wel zitten en letterlijk zitten dat worden weer lange dagen jeeeeeh
 

DeletedUser3

Guest
De gebouwen worden in je inventaris geplaatst. Daar komt een extra tabblad voor gebouwen bij.
Hierdoor heb je de tijd om ruimte te maken en de gebouwen te plaatsen als je plek hebt.
 
De gebouwen worden in je inventaris geplaatst. Daar komt een extra tabblad voor gebouwen bij.
Hierdoor heb je de tijd om ruimte te maken en de gebouwen te plaatsen als je plek hebt.

oke het was maar een vraag, je hebt die dus ook niet direct nodig om verder te kunnen met de zonnewende.
 

DeletedUser472

Guest
heb zeer zin in het ingame event wacht al zeer lang hier op speel al op beta zeer leuk kan niet wachten tot hier is maar heb nu 2 vragen

1.verschilt het aantal inw en cultuur dat je kan krijgen met het speciale gebouw per hfd zo ja hoeveel
2.komen er nog forum eventen of zullen ze enkel alleen ingame event nog doen
 

DeletedUser990

Guest
Hele kleine correctie in de aankondiging van Desi.
Maar moet Maak ze dus op.
Ben niet handig met kopieeren etc.
Ben benieuwd morgen!
 
ik had op beta een lijstje gemaakt met de te verdienen/winnen items

het zijn wel de engelse namen want ik heb geen idee wat het hier gaat heten maar dat moet voor de meeste hier redelijk eenvoudig te herleiden zijn.
Elk item komt maar 1 keer voorbij als reward van de dag, dus spaar voldoende splinters en geef die pas uit bij de reward van jou keuze. je krijgt dus geen 2de kans.

Elk item is hoofdstuk specifiek, ik post hier de hoofdstuk 8 items, zit je onder hoofdstuk 8 dan krijg je dus een teruggeschaalde versie op jou niveau.
Zit je bijna in een nieuw hoofdstuk probeer die dan zsm te voltooien.

De items schalen niet met je mee als je later een hoofdstuk hoger komt. (wel schijnt er op FoE een soort van reparatie kit te bestaan om de te levelen naar jou nieuwe niveau voor een paar diamanten, mogelijk voeren ze dat hier later ook in)

veel speelplezier.

size: 1x1
Rainbow Flower Cage 117 culture and 117 Population
Spring flower Cage: 210 culture
Noble Banner: 210 Culture
Summer Flower Cage: 230 culture
Dark Signpost: 230 Culture
Heroic Banner: 250 culture

size: 1x2
Rainbow Unicorn: 195 Culture and 195 Population
Bronze Guards: 370 culture
Silver Unicorn: 390 culture
Silver Guards: 410 Culture
Crystal Unicorn: 430 Culture

size: 2x2
Leaf Codex: 700 culture
Sun Codex: 780 culture
Lava Codex: 860 culture
Observatory: 780 Culture

size: 3x3
Father Tree: 2100 culture

size: 5x3
Glossy Garden: 1760 Population and Culture

main reward:
Venars Rock I 2x4 940 Population and Culture
Venars Rock II 3x4 1400 Population and Culture
Venars Rock III 5x4 2300 Population and Culture
 

DeletedUser

Guest
Benieuwd of het hier wel lukt om zonder diamanten Venars Rock II te krijgen. Op Beta is dat al totaal niet te doen tenzij je dus diamanten uitgeeft. :(
 
ga er vooralsnog van uit dat dit een bug is, mogelijk omdat er wat andere problemen in het begin waren die gefixed zijn, maar mogelijk hebben ze meer weggemikt dan de bedoeling was.

De belangrijkste gebouwen zitten voor mij toch in de dagopdracht.
De dagopdracht van vandaag was ook buggy die gaf weer geen maansplinters, voldoende werk voor hen morgen, zal nog wel ergens een hotfix voorbijkomen. (waarbij weer iets anders breekt)
 

DeletedUser472

Guest
main reward:
Venars Rock I 2x4 940 Population and Culture
Venars Rock II 3x4 1400 Population and Culture
Venars Rock III 5x4 2300 Population and Culture

dit klopt niet exact want bij mij is het

300
440
740

en zit in hfd 3 op beta dus het zal verschillen per hfd ga ik van uit anders zou 2300 inw op hfd 3 wel zeer goed zijn
 

DeletedUser1143

Guest
en zit in hfd 3 op beta dus het zal verschillen per hfd ga ik van uit anders zou 2300 inw op hfd 3 wel zeer goed zijn

Klopt , dit zei wizard ook in zijn post.

Elk item is hoofdstuk specifiek, ik post hier de hoofdstuk 8 items, zit je onder hoofdstuk 8 dan krijg je dus een teruggeschaalde versie op jou niveau.
Zit je bijna in een nieuw hoofdstuk probeer die dan zsm te voltooien.
 
start zonnewende 8 augustus einde 29 augustus 23u59
wanneer is de start voorzien? vanavond zoals bij de tornooien dan is er al een halve dag weg, jammer zit hier te wachten om te starten
 

DeletedUser472

Guest
ik verwacht om 12 uur want normaal komt dan een update dus dan zal het event ook zo ongeveer beginnen
 

DeletedUser3

Guest
Ik verwacht iets later. Net na de lunch, zo rond 1 uur lijkt me een geschikt moment.
 

DeletedUser613

Guest
Moet ik nu verplicht nog 12 provincies vrijspelen, ik heb namelijk net 7 ontmoetingen gedaan met vechten en onderhandelen en er gebeurd niks??
zonnewende.jpg
 

DeletedUser

Guest
Moet ik nu verplicht nog 12 provincies vrijspelen, ik heb namelijk net 7 ontmoetingen gedaan met vechten en onderhandelen en er gebeurd niks??
12 provincies ?? :confused: Denk dat je 13 ontmoetingen (7+13=20) bedoeld of anders 18 provincies. :p
 
Bovenaan