• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Zomerse zonnewende

DeletedUser197

Guest
Tja, er zijn altijd wel mensen druk, of op vakantie, dat betekend natuurlijk niet dat de anderen die er wel zijn graag niks te doen hebben;)
En het lijkt mij voor de mensen die wel op vakantie zijn trouwens ook fijner om te weten wat een event inhoud, zodat je een kunt inschatten of het te doen is in de dagen dat je er wel bent.
 

DeletedUser448

Guest
noem er maar dan een paar opzich ja ze hadden meer variatie kunnen doen maar noem er eens een paar wie weet gebruiken ze het bij het volgende event.

goed idee Maar dat zal nog best moeilijk zijn, vooral omdat het voor bijna alle spelers (beginnende, gevorderden en profs/ vechters en onderhandelaars/ dia en geen dia spelers) haalbaar moet zijn, maar misschien is deze technisch wel mogelijk:

- vind een herftsblad (spook/kerstbal/ vuurpijl/paasei:cool:) bij het verlenen van burenhulp
 

DeletedUser1143

Guest
noem er maar dan een paar opzich ja ze hadden meer variatie kunnen doen maar noem er eens een paar wie weet gebruiken ze het bij het volgende event.

Ik denk dat ze dat prima zelf kunnen , maar mochten ze ideen nodig hebben voor een volgend event mogen ze me berichten hoor :D
 

DeletedUser472

Guest
- vind een herftsblad (spook/kerstbal/ vuurpijl/paasei:cool:) bij het verlenen van burenhulp

voor pasen zullen ze waarscheinelijk wel wat eitjes gaan verstoppen in onze steden of wie weet mogen we het zelf doen bij anderen


maar ook zo als je ziet het is niet makkelijk om super veel variatie te hebben dus houden ze het op 21 maar wie weet weten ze er een paar meer over en maandje of 2

(of ze hebben gewoon alles aan smirnoff gevraagd en gaan ze zelf met de eer strijken :D)
 

DeletedUser1327

Guest
ik vind de vader boom echt prachtig, zal hem nooit krijgen daar er nog maar 2 dagen en hij vast niet nogmaals ergens voorbij komt, ik vind de inspanning die je moet leveren niet in verhouding staan met wat je krijgt. het idee was echt heel leuk maar er mag nog wel een keer heel goed over nagedacht worden om het mogelijk iets beter vorm te geven, ik persoonlijk ga hier geen diamanten aan spenderen. neem het zoals het komt maar hoop van harte dat het de volgende keer iets netter in elkaar zit
 

DeletedUser1143

Guest
ik vind de inspanning die je moet leveren niet in verhouding staan met wat je krijgt.

Toch zijn er echt wel heel leuke beloningen voorbij gekomen die voor iedereen haalbaar zijn. Het probleem is denk ik eerder dat dit de eerste keer was en iedereen ook een beetje moest wennen aan de manier waarop het event verliep. De kunst was echt om zolang mogelijk je maanschilvers vast te houden tot er een dagbeloning voorbij kwam die je echt wilde hebben. Het is natuurlijk onmogelijk om iedere dag 1 kistje te openen en dan ook gelijk de dagbeloning te krijgen. Dat zou ook de spanning weghalen.

Achteraf heb ik spijt dat ik niet voor de roze eenhoorn ben gegaan , ik bedoel maar Een Roze Eenhoorn. Die had ik echt moeten hebben. Maar wilde ook zo graag de vaderboom en ach 1 van de 2 is niet verkeerd.
 

DeletedUser990

Guest
Zomerse Zonnewende is voor mij voorbij.
Net de laatste opdracht gehad en toen precies 100 maanscherven.
Dus 2x bronzen kist. Ja wel ook 2x magischische voorraden.
Denk dat ik rest van het spel geen spreuken meer hoef te maken.
 
noem er maar dan een paar opzich ja ze hadden meer variatie kunnen doen maar noem er eens een paar wie weet gebruiken ze het bij het volgende event.
Geef 10x burenhulp
Bouw een cultuurgebouw
Gebruik 5 spreuken
In 50.000 goud
Ruil 3x goederen in het handelsgebouw
Upgrade 3x een gebouw
Voltooi 5x een 'normale' opdracht

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar al met al waren de opdrachten redelijk goed te doen.
 
voor mij hellaas na de tuintjes ook niets meer, mijn laatste kistje was 3 zalen runen.

Toch leuk evenement gehad, wel jammer dat itt FoE je het hele evenement niet kan afronden zonder diamanten te besteden.
Maar verder een prima evenement (5 tuintjes als resultaat maakt veel goed)
 
Is het observatorium nu het laatste wat je kan halen? Ik heb nog ruim een dag over, maar hoor dat er morgen niets is? Wat moet ik met mijn maansplinters doen? Ik wil graag weten of er morgen een andere dag beloning is of dat het observatorium de laatste is.
 

DeletedUser472

Guest
Is het observatorium nu het laatste wat je kan halen? Ik heb nog ruim een dag over, maar hoor dat er morgen niets is? Wat moet ik met mijn maansplinters doen? Ik wil graag weten of er morgen een andere dag beloning is of dat het observatorium de laatste is.

observatorium is het laatste gebouw
 
Maar waarom dan nog ruim een dag speeltijd? Ik heb nog 1 dag en 15 uur. Maar geen opdracht meer om te doen. Maar dank je voor je antwoord daniel. Dan maar kistjes kopen. ☺
 

DeletedUser613

Guest
Maar waarom dan nog ruim een dag speeltijd? Ik heb nog 1 dag en 15 uur. Maar geen opdracht meer om te doen. Maar dank je voor je antwoord daniel. Dan maar kistjes kopen. ☺

Misschien doen ze dat wel zodat iedereen zijn/haar maansplinters kan gebruiken dat ze daar een dag extra voor genomen hebben ;)
 

DeletedUser470

Guest
Ik vond het een heel leuk evenement :) Wat is het volgende, Winter soltice? :D ;)
 
Misschien doen ze dat wel zodat iedereen zijn/haar maansplinters kan gebruiken dat ze daar een dag extra voor genomen hebben ;)

Maar de dagbeloning is nog 13 uur beschikbaar, zijn er dan de laatste 24 uur ook geen kistjes meer? Of zijn er dan kistjes zonder dagbeloning? Om je maansplinters op te kunnen gebruiken?
 
Is dat zo? De dag beloning nog maar 13 uur beschikbaar? En wat moet je dan met je maansplinters doen? Maar ik ga ze wel opmaken gauw.
 

DeletedUser613

Guest
Maar de dagbeloning is nog 13 uur beschikbaar, zijn er dan de laatste 24 uur ook geen kistjes meer? Of zijn er dan kistjes zonder dagbeloning? Om je maansplinters op te kunnen gebruiken?

Dan zou ik ze gewoon nu opmaken klopt idd dat de teller kleine 13 uur aangeeft.

Ik vond het ook een leuk event, mooi 4 stralende tuintjes en een Vaderboom erbij super :D
 

DeletedUser1572

Guest
Het is inderdaad een leuk event. Buiten de kleine bugs maar dat heb je nu eenmaal met nieuwe events.
Wel jammer dat ze voor de laatste dagen geen opdrachten meer hebben, of dat je effectief zonder opdrachten kan vallen. Dit hadden ze wel kunnen oplossen door eventueel opdrachten te halen, of er gewoon nog een aantal meer te verzinnen.

Als er nog een paar opdrachten meer waren dan kon ik "Venar's Stenen II" nog vrijspelen, echter zal dat niet meer lukken nu er geen opdrachten meer zijn. :(
 

DeletedUser7

Guest
Als het goed is is het observatorium morgen ook nog steeds de dagbeloning. En die extra dag is volgens mij inderdaad zodat iedereen zijn maansplinters op kan maken :)
 
Bovenaan