• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback voor het gemaskerde bal.

DeletedUser1612

Guest
Als je broederschap mee doet aan toernooien dan heb je er gemakkelijk 9 of meer binnen. 1 provincie veroveren levert ook 8 relikwieën. heb je er al 17. bij burenhulp misschien enkele en je bent er. Als je vooruit dacht had je 2 provincies te doen = + 16 en wat extra via toernooi. Waarom zagen?
 
laatste opdracht is 18 relikwieen. Zijn jullie gek geworden of zo

Er is makkelijk aan relikwieën te komen, d.m.v. burenhulp (kistjes) en toernooi provincies. deze hebben 4 ontmoetingen. Deze kun je afkopen of vechten en als beloning krijg je o.a relikwieën. Je komt dan al heel snel op 18
 
Al iets bekend van deel 2 ? Is blijkbaar een bondgenootschap event. o_O
Gaat de onderlinge strijd ervoor zorgen dat info hierrond schaars blijft. :p
 

DeletedUser2278

Guest
Al iets bekend van deel 2 ? Is blijkbaar een bondgenootschap event

Nee, als ik het nieuws goed volg, dat is het broederschapsevenement iets aparts, dat tussendoor komt. Deel twee van de maskerade staat daar los van, het is nog niet bekend wanneer dat begint.

Het broederschapsevenement is op Beta inmiddels begonnen, naar ik hoor.
Dat zou betekenen dat wij het volgende week vrijdag gaan krijgen.

Maskerade 2 komt later.
 

DeletedUser447

Guest
laatste opdracht is 18 relikwieen. Zijn jullie gek geworden of zo
18 reli's zijn makkelijk te doen, vooral als er ook een toernooi gaande is, de eerste 3 gevechten in een toernooi leveren per toernooi provincie 1 reli op de volgende 3 leveren per toernooi 2 reli's op en de volgende 3 leveren 3 reli's op, dus valt goed te doen hoor.
 

DeletedUser447

Guest
weet iemand al ongeveer een datum wanneer deel II van dit evenement start?
 
Nee, als ik het nieuws goed volg, dat is het broederschapsevenement iets aparts, dat tussendoor komt. Deel twee van de maskerade staat daar los van, het is nog niet bekend wanneer dat begint.

Het broederschapsevenement is op Beta inmiddels begonnen, naar ik hoor.
Dat zou betekenen dat wij het volgende week vrijdag gaan krijgen.

Maskerade 2 komt later.
Weet je ook wat het broederschapsevenement inhoudt?
 

DeletedUser2278

Guest
Hèhè, even tijd voor de provincies en de laatste opdracht.
Voorlopig mag 'ie even blijven staan, tot ik voldoende graniet heb voor nieuwe kopergieterijen.
Hij is leuk, maar op een of andere manier past 'ie niet echt in mijn stad, en bovendien, ik heb er de ruimte niet voor.

tenc-maskerade.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2278

Guest
Trouwens (mijn excuses, Desi ;) ), maar mag er alstjeblieft een extra "d"-tje in de topictitel?
Dat zit me nu al de hele week dwars :)
 

DeletedUser2461

Guest
heeft hier iemand ook problemen met het spel sinds de laatste opdrachten voor gemaskerd bal. Ik word er zot van, alles gaat zeer traag, loopt constant vast, moet gedurig heropstarten, en het helpt niet, want dan hangt er weer van alles vast.
 

DeletedUser572

Guest
Bij mij loopt hij soms vast bij het inladen bij firefox. Bij Chrome heb ik het probleem dat als ik in een ander tabblad terecht komt en daarna terug ga naar elvenar doet hij niks meer.

Kleine dingen die gelukkig op te lossen zijn met een restart van de browser (tot nu toe).
 

DeletedUser

Guest
heeft hier iemand ook problemen met het spel sinds de laatste opdrachten voor gemaskerd bal. Ik word er zot van, alles gaat zeer traag, loopt constant vast, moet gedurig heropstarten, en het helpt niet, want dan hangt er weer van alles vast.
Als je Firefox gebruikt check dan even welke versie, als dat 55.0.2 32-bit is raad ik je aan die te verwijderen en de 64-bit versie te installeren.
Zie ook https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/17724-ff-55-0-2-left-mouse-problems.8841/

Bij mij loopt hij soms vast bij het inladen bij firefox. Bij Chrome heb ik het probleem dat als ik in een ander tabblad terecht komt en daarna terug ga naar elvenar doet hij niks meer.

Kleine dingen die gelukkig op te lossen zijn met een restart van de browser (tot nu toe).
Vastlopers in Chrome kan je oplossen door het venster van Chrome kleiner/groter te maken.
 

DeletedUser572

Guest
Als je Firefox gebruikt check dan even welke versie, als dat 55.0.2 32-bit is raad ik je aan die te verwijderen en de 64-bit versie te installeren.
Zie ook https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/17724-ff-55-0-2-left-mouse-problems.8841/
.
Als je het scherm kleiner maakt bij Firefox werkt het ook weer. Het probleem is dat de muis niet is waar die lijkt te zijn. Bij mij was hij een half scherm naar de linker onderhoek. Na het kleiner maken van mijn scherm kom ik weer mijn ding doen. :D
 
Bovenaan