• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback voor het gemaskerde bal.

DeletedUser2278

Guest
We hebben in elk geval een kleine update gehad vóór aanvang van het evenement, en niet meteen daarna :)
 

DeletedUser467

Guest
Opdracht 5 is een beetje vaag. Moet je kristal verzamelen of juist ruilen? En er staat niet bij hoeveel en het is in het engels.
 

DeletedUser990

Guest
Opdracht 5 is een beetje vaag. Moet je kristal verzamelen of juist ruilen? En er staat niet bij hoeveel en het is in het engels.
Je hoeft de tekst niet meer te lezen. gewoon wat handelen met de groothandelaar.
 

DeletedUser990

Guest
Leuk ik heb de tijdvermindering gewonnen.
Maar "Hoe gebruik ik hem". wou hem uitproberen de 1 minuut maar: kan niet in voorraden en op de magische academie ook niet.
 
Je hoeft idd niet mee te doen, maar de 2 extra quest lijnen en de evenement timer zijn bij elkaar behoorlijk groot. Daar zit je dan maar verplicht tegenaan te kijken. Daarom zou ik een keuzeknop voor wel/niet meedoen wel prettig vinden. Ik probeer juist wat rust in mijn stadje te creëren, maar die kermiskraam-achtige tierelantijnen helpen niet echt ;)

Helemaal mee eens. Dan hoef ik me niet te bedwingen om alsnog mee te doen. Ben daar nogal moeilijk in voor mezelf. ( ook in reallife )
 

DeletedUser990

Guest
Leuk ik heb de tijdvermindering gewonnen.
Maar "Hoe gebruik ik hem". wou hem uitproberen de 1 minuut maar: kan niet in voorraden en op de magische academie ook niet.
Heb het gevonden op het groene tijdbalkje gaan staan. Oke weet ik dat ,gebruik hem nog niet maar wou weten hoe het werkte.
 

DeletedUser2316

Guest
Leuk ik heb de tijdvermindering gewonnen.
Maar "Hoe gebruik ik hem". wou hem uitproberen de 1 minuut maar: kan niet in voorraden en op de magische academie ook niet.
Je kan die bijvoorbeeld gebruiken om jouw legers of goederen versneld te produceren. De timer in het overzicht van bijv. de kazerne of goederenproductie is nu een knop, waarop je kan klikken om daarna zo'n versneller toe te kunnen passen.
 

DeletedUser2278

Guest
Heb ik hem gemist of is de nederlandse spoiler van het event er nog niet?

Die was er, maar ze hebben de opdrachten op het laatste nippertje veranderd vanwege een nieuwe storm van kritiek. Dus geen betaalopdrachten meer.
Vandaar ook dat de nieuwe opdrachten niet vertaald zijn; daar was kennelijk geen tijd voor.

Ik vind die Groothandelaarsopdracht trouwens leuk; precies wat ik bedoelde met educatieve opdrachten :)
 
Bovenaan