• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback voor het gemaskerde bal.

DeletedUser

Guest
Gisteren het 1e gebouw gewonnen op Beta, toen eens goed naar de stats gekeken: dat gebouw is dus compleet nutteloos. Had gehoopt er voor mijn kleine accountjes iets aan te hebben maar zelf die stats zijn veel te laag. Zelfde geldt voor het 2e gebouw in deel 2. :(
Dit wordt dus het eerste event dat ik ga overslaan, is al de moeite niet waard. :eek: Ga rustig verder met mijn stad te upgraden.:)
 

DeletedUser2349

Guest
Ben een beetje "evenement-moe" en de beloningen zijn niet om over naar huis te schrijven. Misschien is in de juiste hoofdstukken extra mana mooi meegenomen. Maar ik ben geen voorstander van cultuur-voorraad-poppetjes combo's.

Als je afhankelijk bent van de poppetjes en het is wat betreft cultuur nodig aan vervanging toe ben je geneigd om te lang aan dat soort objecten te blijven plakken. Daarnaast heb ik nog 6 blauwe bomen en 3 doodlopende rotswegen in m'n inventaris, voorlopig hoef ik even niets meer van een evenement. :eek:

Tussen het paas-evenement en die grafheuvel zat zeker 1,5 of 2 maanden, vanaf die Vriendelijke Boom volgen de evenementen elkaar veel te snel op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2278

Guest
Wat bedoel je met de rondenummers? Volgens mij klopt alles hoor.

Ik had "opdrachtnummers" moeten zeggen, mijn excuses.
Als ik afga op de (zelfde) pagina van @CrazyWizard, dan is de eerste opdracht "Besteed een kennispunt", dus waar bij de bedragen (onderste tabel) "1, 2, 3" staat, moet dat "2, 3, 4" zijn (en het is in dit geval niet betalen, maar verwerven).
"4, 5, 6" moet "5, 6, 7" wezen.
De laatste twee regels kloppen wel.
 

DeletedUser

Guest
Ik had "opdrachtnummers" moeten zeggen, mijn excuses.
Als ik afga op de (zelfde) pagina van @CrazyWizard, dan is de eerste opdracht "Besteed een kennispunt", dus waar bij de bedragen (onderste tabel) "1, 2, 3" staat, moet dat "2, 3, 4" zijn (en het is in dit geval niet betalen, maar verwerven).
"4, 5, 6" moet "5, 6, 7" wezen.
De laatste twee regels kloppen wel.

Oke, je bedoelde bij de "Goods Payment per Chapter"

Maar vergeet dat lijstje maar totaal, de quests zijn behoorlijk herzien, dus alles wordt een beetje anders. Ik kan dat zelf niet meer uittesten, maar het schijnt gemakkelijker te zijn nu. En de betaal x goederen zijn eruit :D
 
Volgens mij zoals ik alle reacties lees, zijn er een tweetal punten die echt moeten worden meegenomen in de toekomst.

1. Beloningen.
Indien het gebouwen betreffen dienen deze een hogere cultuur- dan wel bevolkingsbonus te geven.
Aangezien de kosten in de afgelopen events hevig zijn gestegen dienen de beloningen daarop te worden aangepast zodat het spelers aanzet om hiervoor te willen strijden.
Als een beloning weinig verbetering geeft ten opzichte van de al bestaande/vorige (cultuur) beloningen/gebouwen geeft het weinig input om mee te doen.
Het zou kunnen zijn dat gebouwbeloningen bij grote events kunnen worden gewonnen en bijvoorbeeld een niet-gebouw beloning als een uitbreiding bij een kleiner evenement.

2. De spreiding van events.
Persoonlijk vind ik het leuk, hoe meer evenementen hoe beter, dit zorgt ervoor dat je actiever met het spel bezig bent.
Echter, als hiervoor gekozen wordt, dient hiervoor een strategie bepaalt te worden. Wat je niet wil is dat spelers door de grote aanwezigheid van events de aandacht verliezen en zodoende het event skippen. Er moet dus goed nagedacht worden hoe het event aantrekkelijk is en blijft, grote en kleine events waar een tweedeling inzit qua beloning en kosten die hiervoor gemaakt moeten worden.
 
Oke, je bedoelde bij de "Goods Payment per Chapter"

Maar vergeet dat lijstje maar totaal, de quests zijn behoorlijk herzien, dus alles wordt een beetje anders. Ik kan dat zelf niet meer uittesten, maar het schijnt gemakkelijker te zijn nu. En de betaal x goederen zijn eruit :D

Oh ik begrijp dat ik ff snel een nieuwe account moet maken op beta en ff moet testen?
 

DeletedUser2278

Guest
Maar alle betaalopdrachten komen te vervallen, dat is dan wel weer prettig nieuws.
De beloningen zijn nog steeds niet grandioos, maar ergens is het ook wel leuk om een event zonder spoiler te spelen.
Heb ik sinds de Feniks niet meer gedaan ;-)

Wat leuk zou zijn, is meer educatieve opdrachten, zoals "Help xxx buren", of "Stuur een bericht aan ...".
Dat is veel zinvoller dan "Betaal zoveel" of "Verplaats een gebouw 48 keer heen en weer".
Maar wie weet; kennelijk wordt er geluisterd :)
 
Wat leuk zou zijn, is meer educatieve opdrachten, zoals "Help xxx buren", of "Stuur een bericht aan ...".
Dat is veel zinvoller dan "Betaal zoveel" of "Verplaats een gebouw 48 keer heen en weer".
Maar wie weet; kennelijk wordt er geluisterd :)

Dat vind ik nu een leuke suggestie! Vooral die van de burenhulp. Een bericht sturen aan is misschien iets minder omdat niet iedereen zit te wachten op een bericht van een andere speler die je helemaal niet kent. Dat krijgt misschien iets te snel het karakter van spam.
 

DeletedUser2349

Guest
Niets ten nadele van je website CrazyWizard, je doet je best en doet waarschijnlijk alles alleen, maar sinds kort zoek ik m'n heil bij de website "GamesOfKnowledge". Er is daar veel meer informatie te vinden, ook dit evenement, voor zowel de beginnende als de gevorderde speler. Ook met allerhande tips m.b.t. weigerbare quests (inclusief quest-lijsten) en effectiviteit v/d ruimte etc. >klik<
 

DeletedUser572

Guest
Hah, non-productie goederen..... Heb ik toch nog wat aan die andere fabrieken. xD

Vorig evenement was wat lastig, lang en duur. Gelukkig is deze een stuk korter.
 
Bovenaan