• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback voor het gemaskerde bal.

Part deux van Beta
Produce Beverages 50 times
- Produce Bread 30 times
- Scout 1 Province or upgrade 1 Building to Level 10 or higher
- Solve 26 Encounters or gain 26 Relics
- Research 1 Technology or upgrade 1 building to level 12 or higher
- Produce Simple Tools 40 times
- Gain 14 Relics
- Upgrade 4 Buildings to Level 4 or higher
- Produce Advanced Tools 16 times and Gain a good amount of Supplies (almost the amount of supplies you'll get from the 16 productions)
- Spend 23 Knowledge Points
- Produce Basket of Groceries 12 times and Gain a good amount of Supplies (almost the amount of supplies you'll get from the 12 productions)
- Produce Toolbox 10 times and Gain a good amount of Supplies (same as above)
 
Zie voor de opdrachten ook de tweede link in mijn handtekening, nu ook vertaald naar het Nederlands dankzij @Tommy2010
Mogelijk zijn er wel opdrachten gewijzigd.
 
Tot nu toe heb ik alle events en speciale acties fanatiek meegedaan en flink werk en resources in gestoken, maar dit event laat ik echt links liggen. Deel 1 was simpel, daar hoefde ik niets speciaals voor te doen en de hoofdprijs was dan ook waardeloos, maar deel 2 kost veel tijd, tis maar de vraag of mensen dit redden, het kost ook veel resources en de hoofdprijs is nog steeds totaal waardeloos. Waarom zulke slechte hoofdprijzen? Niemand heeft er wat aan en niemand zit erop te wachten, beginners niet, gevorderden niet, toppers niet.
Plank totaal misgeslagen met dit event, kan gebeuren. Het volgende event ziet er wel heel gaaf uit !
 
Nou, ik laat deel II voor wat het is.:( Ik hou best wel van uitdagingen en dat is deel II zeker, maar ik ben nu met opdracht 4 bezig en ik besef gewoon dat ik het helemaal niet leuk vind om dit event te spelen zo als ik het nu moet spelen om te kunnen halen. Ik kon het sowieso alleen halen doordat ik de spoiler heb bekeken en dus weet wat ik moet doen en daar op kan voorbereiden, maar dan nog... Maar het is veel te veel forceren, tig werkplaatsen bijbouwen (joh wat is dat leuk....), al je eenheden er doorheen brassen (of je voorraden om de gevechten af te kopen) om 26 relikwieen te verzamelen en later nog eens een keer 14. Een toernooi helpt dan misschien, maar ik heb nog niet zoveel toernooiprovincies waarmee ik die relikwieen binnen een korte tijd kan bemachtigen en dat moet in dit event, anders ben je niet 24 van te voren bij de laatste ontzettend saaie opdracht. Veel te veel gedoe, gereken en geplan. De lol van zo'n event gaat er dan heel snel af en de beloning voor H3 is dan gewoon niet interessant genoeg om daar al je tijd aan te besteden. Jammer. Deel I was gewoon veel te makkelijk en Deel II te moeilijk.

Bietjes verzamelen om kistjes met verrassingen te openen vond ik dan echt een stuk leuker. Dat event kon ik helaas niet uitspelen omdat ik de T3 goederen niet kon betalen, maar tot de laatste dag heb ik me toen wel vermaakt met de dagelijkse quests en het speuren naar bietjes n mijn stadje. De beloningen en dagprijzen waren ook veel interessanter.
.
 

DeletedUser2080

Guest
Mijn Officiele feedback: Vreselijk event dat maskerade gedoe. Slechte prijs op fee niveau. Daar ga ik dus de moeite niet voor doen. Want het kost echt veel moeite. Het remt de groei van mn stadje. Ik zet echt liever een nachtboerderij neer dan 684000 (een ietwat aangedikt ja...) werkplaatsjes. (mars vd kudde prijzen, prachtig! Deze event prijs... ik vind ze niet mooi en ze leveren niets op)

ohw... en dat vergeet ik nog... ik zou echt zweren dat de relics tijdens het toernooi niet goed werden doorgeteld bij het maskarade event. -maar daar heb ik natuurlijk weer geen screenshots van :( dus....
 

DeletedUser956

Guest
Ik vind de kosten:eek: / baten:( van dit event erg uit balans. Met andere woorden: wat een ahum ..... tegenvallende prijzen. Niet de moeite waard.
 

DeletedUser572

Guest
Ik moet wel zeggen dat dit event totaal geen hinder vormt voor de groei van mijn eerste of tweede stad. Simpelweg omdat ik toch altijd wel ruimte reserveer voor de toekomst. Mijn tweede account moet ook nog eens in haast 10 provincies fixen zodat hij de 75 bereikt. De werkplaats quests (degene die voorraden verzamelen) kan ik nog niet echt op oordelen omdat ik nu op quest 7/8 zit.
 
Wanneer je moet beginnen met mana verzamelen lijken de prijzen wel de moeite, voor alle (?) anderen niet? Ze zijn ook vrij mooi vind ik persoonlijk.
 

DeletedUser2386

Guest
Ik vind de beloningen, zowel van deel 1 als nu ook van deel 2, zwaar tegenvallen. Gelukkig kost het niet veel moeite om door de quests te komen en krijg je er nog wat tijdbonussen voor terug, anders zou ik deel 2 niet eens meer afronden. De "prijzen" blijven in de zak, daar schiet ik niks mee op.
Persoonlijk heb ik liever een iets moeilijker event, waarbij de beloningen de moeite wel echt waard zijn.
 
Ik vind het gebouw wel mooi (alleen de voordelen ervan zijn compleet waardeloos). Maar het is echt een crime om alle opdrachten af te krijgen. Heb net 2 uur lang gevechten geleverd voor al die relics. Nu een technologie of iets upgraden. Zit op het eind van een gastras dus dat wordt bouwen. Ook weer 7 uur. Laatste opdracht is een 24 uur opdracht dus ik denk niet dat ik het ga redden. Heb gewoon niet genoeg ruimte in mijn stad om tientallen werkplaatsen te bouwen. Met veel moeite er 10 ingekregen.

En ja, die beloningen voor de opdrachten, 7 minuten tijdwinst is dus complete crap.
 
@brks : in welk hoofdstuk zit jij? Zelfde vraag voor @Avalee
Bijna iedereen vindt de beloningen dus tegenvallen, maar de moeilijkheidsgraad van de opdrachten verschilt wel voor een aantal mensen, wat wellicht samenhangt met waar in het spel ze geraakt zijn.
 

DeletedUser2386

Guest
De feeën hebben een tijdje geleden alle dwergen uit mijn stad verjaagd.. Ik heb wel de spoiler bekeken en gebruik gemaakt van het toernooi om alle relikwieën te verzamelen.
 
Ik heb hem vanavond afgerond. Ik zit in de overgang van fee naar ork dus ik kon wat ruimte maken. voor mij was het goed te doen, maar met mijn standaard aantal werkplaatsen (8) zou ik het waarschijnlijk niet gehaald hebben of me te veel moeite gekost hebben.

Het gebouw vind ik die moeite niet waard. (deed het voor het plezier).

Ik vond de gevraagde hoeveelheden voorraden een stuk beter dan bij de kuddes. Hier had ik nog het gevoel dat het meer in balans met mijn kunnen was.
 
Ik begrijp dat Elvenar het spel aantrekkelijk wil maken en er alles aan doet zijn spelers aan het spel gekluisterd te houden door toernooien en events te organiseren. En ik vind het prachtig probeer altijd mee te doen maar sla er ook wel eens eentje over omdat deze totaal niet bij mijn stad past of te weinig oplevert. Ik hoef niet altijd mee te doen maar het verzamelen van de portaalgoederen bij de halflingen gaat nog trager dan bij de dwergen :confused: dus kom maar op met die events. Bij deel 2 van het gemaskerde bal heb ik veel geluk gehad dat mijn verkenner (55 uur momenteel) 11 uur nadat het event startte klaar was en ik een dag later de portaalgoederen verzameld had voor het vrij spelen van een Tech (normaal 2 weken werk), de rest was peanuts voor mij beetje plannen en voilà :cool: anders was dit nooit gelukt binnen de tijd.
MAAR....vanaf de boselfen zijn er nog maar 3 stadsuitbreidingen te halen en vanaf de tovenaren nog slechts 2 stadsuitbreidingen. De rest moet verzameld worden uit de provincies (10 provincies x 55 uur voor 1 lapje grond :eek:). Deze stadsuitbreidingen zij hard nodig om je gebouwen te upgraden, de nieuwe formaten nemen meer ruimte in beslag daarnaast komen er ieder hoofdstuk ook weer 1 of 2 wonderen bij dus... Elvenar....

Waar moeten wij deze event gebouwen nu neerzetten als jullie ons geen ruimte geven om ze te plaatseno_O???
Er zitten nu 24 event gebouwen in mijn doedelzak en ik weet niet wat ik er mee aan moet :rolleyes:
En waarom een event organiseren als het gebouw dat je kan winnen nog niet de helft waard is van vorige event gebouwen:oops:???
 

DeletedUser572

Guest
Is het een normaal iets dat een onderhandelaar moet wachten op de verkenner voordat ze verder kunnen? Of zijn er ook veel die nog genoeg provincies open hebben?
 

DeletedUser2386

Guest
Is het een normaal iets dat een onderhandelaar moet wachten op de verkenner voordat ze verder kunnen? Of zijn er ook veel die nog genoeg provincies open hebben?

Ik hou er meestal een paar open, puur als back-up om voor een event of quest nog confrontaties af te ronden of relikwieën te verzamelen. De verkenner doet er bij mij nu steeds ongeveer een dag over, dus die stuur ik bij terugkomst weer meteen op pad. Als ik dan na een tijdje weer genoeg open provincies heb, sluit ik er weer een paar door te onderhandelen.
 
Was inderdaad een leuke uitdaging, wat werkplaatsen er bij, ik had daarvoor de ruimte en ik had ook voldoende tijd, maar je moest wel doorwerken. Een beetje kleingeestig om opdracht 10 en/of 11 niet meteen te voltooien, maar er werd nog om aanvullende materialen gevraagd. Groetjes.
 

DeletedUser1147

Guest
na het 1e deel net niet gehaald te hebben.. weer een poging gedaan om er achter te komen dat het bijna niet te doen is zonder 24/7 achter je laptop te zitten.... voor mij geen quests meer ... jammer vond het altijd leuk..:(
 
Bovenaan