• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback voor het gemaskerde bal.

DeletedUser2226

Guest
Mijn feedback:
- Te snel na het vorige evenement. Zo is een evenement niet meer bijzonder.
- Cultuurbonus van de beloningen lijkt mij volstrekt nutteloos, omdat bij de mars van de kuddes al gigantische hoeveelheden cultuur te winnen waren. Cultuur heeft op dit moment dus geen toegevoegde waarde. Suggestie: stem de beloningen van opeenvolgende evenementen beter op elkaar af.
+ De gebouwen zien er mooi uit
 
Ik vind de beloningen van dit event heel creatief en verrassend, complimenten.
De quests zijn heel simpel en kosten amper moeite noch resources. Geen reden om te gaan zeuren dus.

Ik zie events zoals dit gewoon als kadootje, en ik neem het graag aan. Bedankt !
 

DeletedUser2349

Guest
Jammer dat de opdrachten niet allemaal in het Nederlands zijn. Binnen de bs kwam o.a. een paar keer de vraag voorbij wat de "Wholesaler" (Groorhandelaar) is. :confused:
 

DeletedUser3

Guest
Vandaag is er een hotfix om de vertalingen goed te krijgen.
Zodra ik wat meer weet, zal ik het uiteraard posten.
 

DeletedUser3

Guest
De update is geweest, de quests zouden nu in het Nederlands moeten zijn.
 

DeletedUser990

Guest
Bij mij staat opdracht 12 nog steeds in Engels. Wacht zal even opnieuw opstarten.

Nee, moet nog aldoor Produce n
 

DeletedUser3

Guest
Helaas, de fix heeft gewerkt. In dit geval is het mijn fout geweest. Het is een technisch verhaal maar het komt erop neer dat ik een paar vinkjes verkeerd heb gezet. Mijn excuses daarvoor.
 

DeletedUser990

Guest
Ach gelukkig was het lijstje van Didi1 vlug up to date. (Onze dank hiervoor Didi1)
Kon ik dat doorgeven aan BS, dus wij hebben er niet zo 'n moeite mee, tenminste degene die evenemen spelen.
 

DeletedUser2316

Guest
@Desi: Is er, na al die perikelen rond het eerste deel van dit evenement, ook al bekend of het tweede deel wel/niet doorgaat?
 

DeletedUser3

Guest
Ik zie geen enkele reden waarom het tweede gedeelte niet door zou gaan. Naatuurlijk is er het een en ander niet goed gegaan. Dat gaan we ook zeker evalueren. Echter de questlijn is al ontwikkeld en daar is veel tijd in gaan zitten. Deze zal, als ik alles zo bekijk, zeker doorgaan.
 

DeletedUser2316

Guest
Ik zie geen enkele reden waarom het tweede gedeelte niet door zou gaan. Naatuurlijk is er het een en ander niet goed gegaan. Dat gaan we ook zeker evalueren. Echter de questlijn is al ontwikkeld en daar is veel tijd in gaan zitten. Deze zal, als ik alles zo bekijk, zeker doorgaan.
Leuk, kan niet wachten! Ik snap de reacties wel dat in eerste instantie de quests misschien te lastig waren, maar ik hoop dat het nu niet te gemakkelijk gemaakt wordt. Er moet wel uitdaging in het spel zijn en blijven, betaalquests mogen van mij blijven (dat geeft meer variatie) zolang deze niet te exceptioneel worden. Enne..., zoals al meerdere aangeven: het design van de te winnen gebouwen zijn erg mooi!
 

DeletedUser2226

Guest
Nog een toevoeging:
Ik vind opdrachten 11 en 12 echt waardeloos. Moeten we nu allemaal fabrieken voor niet-bonusgoederen gaan bouwen? Zodat we ze anderhalve dag later weer allemaal kunnen afbreken? Dat terwijl de rest van het spel er juist op ingericht is, dat je alleen je bonusgoederen zou moeten produceren en de rest erbij ruilt.

Hiermee pest je alleen maar de spelers die toevallig geen ruimte of bevolking meer over hebben (gelukkig had ik beide nog over).
 
Heb dit event al weer afgerond was zelfs voor deze halfling heel goed te doen :) Was even bang dat ik weer een provincie vrij moest spelen (55 uur) of een gebouw moest uppen terwijl al mijn gebouwen al het hoogste level hebben dus hier is goed over nagedacht. Mijn complimenten aan de mods. Voor 11 en 12 kleine fabriekjes aan het eind van een pad geplaatst aangezien ik geen ruimte meer heb dus dat ging ook prima. Vond dit weer een fijne afleiding aangezien ik bij de halflingen toch niks meer te doen heb. Laat maar komen die events :D
 
Leuk, kan niet wachten! Ik snap de reacties wel dat in eerste instantie de quests misschien te lastig waren, maar ik hoop dat het nu niet te gemakkelijk gemaakt wordt. Er moet wel uitdaging in het spel zijn en blijven, betaalquests mogen van mij blijven (dat geeft meer variatie) zolang deze niet te exceptioneel worden. Enne..., zoals al meerdere aangeven: het design van de te winnen gebouwen zijn erg mooi!
Deel 2 komt zeker, daar is teveel energie ingestopt om dat te skippen. En betaalquests ik dacht op beta gelezen te hebben dat ze die er uitgehaald hadden in beide delen, dus ik reken dat die niet komen, maar in de plaats is het dan misschien: verzamel 300 broden :) dat vind ik persoonlijk ook maar saai
 

DeletedUser2278

Guest
Hiermee pest je alleen maar de spelers die toevallig geen ruimte of bevolking meer over hebben (gelukkig had ik beide nog over).

Of je zet ze juist aan om hun stadsindeling eens onder de loep te nemen. Als je zo krap in ruimte of bevolking zit dat je geen twee level 1-fabrieken kunt plaatsen, dan ben je hoe dan ook al hard bezig om vast te lopen in het spel.

Ik had laatst nog een chat met een speler die over ruimte klaagde. Maar hij had wel een stuk of veertig (!) lichtgevende wegwijzers staan...
 
Ik ben er bijna doorheen. Alleen nog de laatste opdracht en die gaat vandaag wel lukken. Nu eens kijken of ik ruimte kan maken voor de grote prijs die ik strak binnen ga halen.

Het was leuk en misschien wel iets te goed te doen. Leuke variatie in opdrachten ook en ik vond het ook prima dat je niet alleen iets moest produceren met je bonusfabrieken maar ook met je niet bonusfabrieken. Toch een reden om die in mij stad te houden. Mag van mij de volgende keer wel iets moeilijker.

Ik vind events echt leuk een ik hoop dat ze blijven komen.Vooral de kleine events zijn leuk voor tussendoor. Wel misschien iets meer tijd er tussen als er net een groot event is geweest. Ik zie het net als de toernooien, het geeft afwisseling en dat is voor mij wel een must in dit spel, want als ik alleen maar bezig zou zijn met de ontwikkeling van mijn stad, vraag ik me af of ik het spel niet saai ga vinden op den duur. Ik vind de normale questlijn namelijk niet heel goed afgesteld op je ontwikkeling, waardoor ik of vast zit of de opdracht al volbracht heb als ik er aan toe ben. En dat vind ik jammer. Bij de events heb ik dat niet.
 
Bovenaan