• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback voor het gemaskerde bal.

DeletedUser189

Guest
Eerste opmerking al voor het begonnen is, vorige evenement heb ik minimaal mee gedaan met deze doe ik helemaal niet mee ben die evenementen beu.

Hoop echt dat er een mogelijkheid komt om aan te geven dat je niet mee wil doen.
 

DeletedUser3

Guest
Betwijfel of die optie er gaat komen, maar ik zal in ieder geval doorgeven dat er spelers zijn die vinden dat er teveel evenementen zijn op dit moment (mits meer mensen dit gevoel delen uiteraard.)
 

DeletedUser

Guest
Eerste opmerking al voor het begonnen is, vorige evenement heb ik minimaal mee gedaan met deze doe ik helemaal niet mee ben die evenementen beu.

Hoop echt dat er een mogelijkheid komt om aan te geven dat je niet mee wil doen.

@Witchje Helemaal met je eens. Dit evenement komt op de eerste plaats veel te kort op een lang evenement, en op de tweede plaats zijn er weer een aantal extreme "betaal x goederen" quests
5 van de 13 quests en we moeten ook nog niet-bonusgoederen gaan produceren!!!!
.

De mana opbrengst van het uiteindelijk gebouw is leuk als je in de hoogste hoofdstukken zit, de hamertjes opbrengst voor de lagere hoofdstukken is (wederom!) aan de zuinige kant.

Last but not least
We kunnen per quests "directe effecten" winnen, maar de tijdsverkorting effecten zijn 1 min.,3 min. of (Oh joy) wel 7 min. :rolleyes:
 
Zoals al eerder aan gegeven een event om heel snel te vergeten.
wat een excuus dat men geen tijd heeft om het event te "repareren" n.a.v. de feedback van het vorige event. doe dan gewoon lekker niets.

Ik sla deze gewoon heerlijk over, ik ga dus echt geen non bonus fabrieken bouwen.
Deel 2 zal nog wel wat gekker worden als deel 1, dus ik pas.

Als je alvast wilt zien waar we het over hebben (let op het kan fouten bevatten en wordt steeds verbeterd, het spel is altijd correct)
http://crazywizard.info/en/event_prepare_for_the_masquerade_pt1_2017.html
http://crazywizard.info/en/event_prepare_for_the_masquerade_pt2_2017.html
 
Misschien is het omdat ik al vrij snel in het vorige event moest stoppen omdat ik de T3 goederen nog niet kon opbrengen, .maar ik heb wel zin in dit event, en kom dus maar op. Ik ga eens kijken hoever ik met deze kom. Eigenlijk vind ik de events echt wel een leuke toevoeging, het geeft gewoon afwisseling. Ik had alleen niet verwacht dat er al zo snel weer een event zou zijn en ik kan wel begrijpen dat het voor sommigen veel te snel is op het vorige event. Of het voor mij als H3 speler ook te spelen is, horen jullie nog wel.
 

DeletedUser1570

Guest
Evenementen mogen van mij altijd, tenslotte kun je er gratis gebouwen mee verdienen, deze zien er ook weer prachtig uit. En je kunt zelf beslissen of je meedoet.

Maar in dit geval heeft Innogames wel gevoel voor humor. Waar wij bij het vorige evenement de meeste klachten over hadden, zit hier weer precies in. Zowel qua opdrachten als beloningen.
Klinkt als "spruitjes moet je leren eten"?

Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier ook maar 1 diamant aan gaat besteden, vreemd management. De meeste managers weten wel dat marktonderzoek het belangrijkste is voor een goed lopend bedrijf.
 

DeletedUser2080

Guest
Betwijfel of die optie er gaat komen, maar ik zal in ieder geval doorgeven dat er spelers zijn die vinden dat er teveel evenementen zijn op dit moment (mits meer mensen dit gevoel delen uiteraard.)

Veel te veel en veel te snel :mad:. Ik doe er niet meer aan mee!
 
Misschien is het omdat ik al vrij snel in het vorige event moest stoppen omdat ik de T3 goederen nog niet kon opbrengen, .maar ik heb wel zin in dit event, en kom dus maar op. Ik ga eens kijken hoever ik met deze kom. Eigenlijk vind ik de events echt wel een leuke toevoeging, het geeft gewoon afwisseling. Ik had alleen niet verwacht dat er al zo snel weer een event zou zijn en ik kan wel begrijpen dat het voor sommigen veel te snel is op het vorige event. Of het voor mij als H3 speler ook te spelen is, horen jullie nog wel.

Helaas, ga er maar van uit dat in deel 2 je over de brug moet komen met een flinke lading tier 3.
 

DeletedUser2278

Guest
[sarcasme]
Maar dat zijn toch geweldige prijzen! Ik heb nog niets aan mana, maar Barones Estrella's Masquerade produceert bijna een kwart van de voorraden die een werkplaats van gelijke grootte in dezelfde tijd produceert (zonder cultuurbonus), en biedt bijna evenveel cultuur als een Delicatessenwinkel!
[/sarcasme]

Ik denk dat ik dit evenement aan mij voorbij laat gaan.
 

DeletedUser447

Guest
het is snel opvolgend aan de vorige evenement ja inderdaad, maar het is helemaal niet erg, je beslist zelf of je er aan mee doet of niet en er hoeft van mijn part niet een keuze knop voor te komen of iets dergelijks. het voordeel hiervan kan zijn dat als je cultuur te kort komt of pop. dan kan je mooi met zo een evenement mee doen om dat soort opjecten te winnen en zo je cultuur en pop weer op te kunnen krikken.
kortom goed dat de evenementen er zijn. en niets verplicht he.
 

DeletedUser

Guest
het is snel opvolgend aan de vorige evenement ja inderdaad, maar het is helemaal niet erg, je beslist zelf of je er aan mee doet of niet en er hoeft van mijn part niet een keuze knop voor te komen of iets dergelijks. het voordeel hiervan kan zijn dat als je cultuur te kort komt of pop. dan kan je mooi met zo een evenement mee doen om dat soort opjecten te winnen en zo je cultuur en pop weer op te kunnen krikken.
kortom goed dat de evenementen er zijn. en niets verplicht he.

Je hoeft idd niet mee te doen, maar de 2 extra quest lijnen en de evenement timer zijn bij elkaar behoorlijk groot. Daar zit je dan maar verplicht tegenaan te kijken. Daarom zou ik een keuzeknop voor wel/niet meedoen wel prettig vinden. Ik probeer juist wat rust in mijn stadje te creëren, maar die kermiskraam-achtige tierelantijnen helpen niet echt ;)
 

DeletedUser189

Guest
Je hoeft idd niet mee te doen, maar de 2 extra quest lijnen en de evenement timer zijn bij elkaar behoorlijk groot. Daar zit je dan maar verplicht tegenaan te kijken. Daarom zou ik een keuzeknop voor wel/niet meedoen wel prettig vinden. Ik probeer juist wat rust in mijn stadje te creëren, maar die kermiskraam-achtige tierelantijnen helpen niet echt ;)

helemaal mee eens ik wil niet mee doen en ook die extra kermis die het met zich mee brengt niet zien
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand zeggen uit hoeveel opdrachten het bestaat en hoe lang het event duurt !;)

Het 1e deel van het evenement bestaat uit 13 quests, en op de beta hebben we daar ±6 dagen voor.
Tussen het 1e deel en het 2e deel zit een pauze, dus daar heb ik nog geen info voor
 
Helaas, ga er maar van uit dat in deel 2 je over de brug moet komen met een flinke lading tier 3.

Ik ben benieuwd hoeveel het gaat worden. Nu heb ik tenminste T3 goederen en een redelijke voorraad, bij het vorige event kon ik ze nog niet eens produceren en dan is 500 stuks van ieder goed heel erg veel. Dat was niet op te brengen met mijn voorraad T1 en T2 goederen, zelfs niet met scheve handel.
 
Bovenaan