• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback verplaatsing van spelers

DeletedUser2349

Guest
@Didi1 je antwoorden (hulp) zijn nog steeds welkom, voor mij hoef je je niet in te houden. 'T was echter niet het antwoord waar ik naar op zoek was.
 

DeletedUser

Guest
@Elune
Allereerst, Sorry, dat was snibbiger dan mijn bedoeling was.

Of een speler verplaatst wordt ligt aan de beschikbare plaatsen, die moet qua positie van de bonusgoederen provincies exact hetzelfde zijn. Het lijkt er daarom op dat er voor jouw combinatie van bonusgoederen geen plaats vrij was op het moment van de [correctie] spelersverplaatsing

Ik heb om eerlijk te zijn niets gelezen over een regel dat een speler na exact 1 week verplaatst wordt, of anders nooit.

Misschien dat @Desi hier idd duidelijkheid over kan geven, maar die is helaas niet vaak online geloof ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2349

Guest
Of een speler verplaatst wordt ligt aan de beschikbare plaatsen, die moet qua positie van de bonusgoederen provincies exact hetzelfde zijn. Het lijkt er daarom op dat er voor jouw combinatie van bonusgoederen geen plaats vrij was op het moment van de [correctie] spelersverplaatsing
Gezien de massale verwijdering (grote schoonmaak) acht ik de kans heel erg klein dat er geen plekje voor mij beschikbaar is gekomen.

Ik heb om eerlijk te zijn niets gelezen over een regel dat een speler na exact 1 week verplaatst wordt, of anders nooit.

Misschien dat @Desi hier idd duidelijkheid over kan geven, maar die is helaas niet vaak online geloof ik
Als dit idd klopt moet daar nodig aanpassingen aan worden gemaakt. Want vóór de grote schoonmaak is er lange tijd weinig tot niets gedaan aan inactieve spelers. Nu is in 1x met terugwerkende kracht een enorme grote groep inactieve spelers verwijderd, maar nu worden die (goede) plekken hoofdzakelijk opgevuld door nieuwe spelers of spelers die 1 weekje bezig zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
Gezien de massale verwijdering (grote schoonmaak) acht ik de kans heel erg klein dat er geen plekje voor mij beschikbaar is gekomen.

Je kunt pas in aanmerking komen voor een verhuizing als je aan de criteria voldoet voor een verhuizing. Het verhuizen kan echter alleen wanneer er een plek beschikbaar is die overeenkomt met je huidige locatie, ook speelt bijvoorbeeld verkende provincies een factor waarbij alle provincies verkend en voltooid moeten zijn. Mochten er nog provincies zijn die niet voltooid zijn kom je ook niet in aanmerking voor een verhuizing.
 
Dan ligt het waarschijnlijk daar aan dat spelers niet verhuisd worden naar een actievere buurt en niet zo zeer dat er geen plekjes zouden zijn. Als je actief speelt, heb je namelijk altijd wel onvoltooide provincies open, zeker gezien het feit dat voor de grote spelers de verkenners er dagen over doen. Waarom is die voorwaarde eigenlijk opgenomen. Ik begrijp die voorwaarde niet zo? Maak het het technisch moeilijker om spelers dan te verhuizen?

Puur nieuwsgierigheid. Ik zit met mijn stadje best nog wel goed.
 

DeletedUser

Guest
... ook speelt bijvoorbeeld verkende provincies een factor waarbij alle provincies verkend en voltooid moeten zijn. Mochten er nog provincies zijn die niet voltooid zijn kom je ook niet in aanmerking voor een verhuizing.

Lol, die wist ik ook niet, maar dat verklaart idd heel veel. De meeste middelgrote en zeker grotere spelers zullen altijd wel 1 of meerdere provincies verkend hebben maar nog niet aan begonnen zijn met veroveren. Je moet namelijk altijd wat provincies achter de hand houden voor eventuele evenementen als je verkenner er 3 dagen over doet. En andere reden is dat nu ik klaar ben met de halflingen ik wel provincies verken, maar niet verover. Die kptjes gebruik ik straks voor de start van het nieuwe hoofdstuk (als dat ooit wil komen).

Conclusie, grotere spelers die vooruit plannen met verkennen zullen door deze regel nooit verplaatst worden. Zie je wel, ik krijg hoofdpijn van het proberen de InnoGames logica te kunnen volgen :eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser990

Guest
Dan hoef ik me geen zorgen te maken of ik "per ongeluk" verplaatst wordt.
Heb er ook altijd voldoende open en verkenner is regelmatig, bijna constant aan het verkennen.
Weet dat het vinkje aan of uit moet staan heb ik toen gedaan, maar ja het is INNO daar kan je veel van verwachten.
 

DeletedUser2349

Guest
Conclusie, grotere spelers die vooruit plannen met verkennen zullen door deze regel nooit verplaatst worden.
Vergeet de kleintjes niet die vooruit plannen. ;) Iedereen die op die manier vooruit plant komt niet in aanmerking. :oops:

Heb wel eens contact gehad met support over dit onderwerp. Ze hebben mij dit nooit verteld, alleen dat m'n vinkje aan moet staan. Wel een minpuntje voor "support" dat ze dit nooit hebben meegedeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
En wat is de logische verklaring voor die voorwaarde?

Echt op technisch vlak is dat het verschil uitmaakt wat er in een specifieke (nog niet vrijgespeelde) provincie te vinden is, denk aan bijvoorbeeld de eenheden etc.. een voltooide provincie is daarin tegen veel makkelijker als dat verplaatst kan worden dan een onvoltooide.
 
Ik vind nu ook niet dat ze nieuwe spelers aan de rand moeten droppen (tenzij voor zolang ze nog geen handel vrijgespeeld hebben eventueel), er zijn er wel degelijk die doorspelen na de eerste week :D Ze moeten ook kunnen handelen en bij een broederschap kunnen gaan.
Maar degenen die in de eerste week stilvallen, met of zonder diamanten, of die meerdere weken inactief zijn op eender welk moment, die kan je beter naar de buitenrand verplaatsen. Als ze terug actief worden kunnen ze via dat vinkje altijd aangeven dat ze een betere plaats wensen.
Alle actieve accounts, zowel kleine als grote, zouden kans moeten maken op een goeie plek in een actieve buurt.
 

DeletedUser1796

Guest
Is het dan niet handig als er een melding gemaakt wordt als er weer verhuizingen gedaan gaan worden zodat de mensen die willen verhuizen de provincies helemaal kunnen doen zodat er niks meer openstaat.
Nu is maar de vraag wanneer er een verhuizing is en de mensen die dus vooruit plannen zullen nooit verhuizen.
 

DeletedUser1143

Guest
Is het dan niet handig als er een melding gemaakt wordt als er weer verhuizingen gedaan gaan worden zodat de mensen die willen verhuizen de provincies helemaal kunnen doen zodat er niks meer openstaat.

Zoals ik het begrepen heb maakt dat helemaal niet uit , want als je nu bijvoorbeeld in ring 5 nog 6 provincies open heb staan , dan staan die na je verhuizing ook open , ze kopiëren gewoon exact je wereld zoals je die hebt voor de verhuizing , alleen met meer buren ( tenminste dat is de bedoeling.)
 
Verkende provincie met 0 ontmoetingen gedaan óf met àlle maakt verplaatsing mogelijk, maar als je slechts enkele ontmoetingen gedaan hebt (niet alles), dan word je niet verhuisd? Is dat correct @Lionell ?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2349

Guest
Verkende provincie met 0 ontmoetingen gedaan óf met àlle maakt verplaatsing mogelijk, maar als je slechts enkele ontmoetingen gedaan hebt (niet alles), dan wordt je niet verhuisd?
Volgens mij is dit al gezegd:
... ook speelt bijvoorbeeld verkende provincies een factor waarbij alle provincies verkend en voltooid moeten zijn. Mochten er nog provincies zijn die niet voltooid zijn kom je ook niet in aanmerking voor een verhuizing.
Dus als ik dit goed begrijp kom je niet in aanmerking als je nog niet-voltooide provincies hebt. Of je nu 0 of 7 ontmoetingen hebt gedaan.
 
Volgens mij is dit al gezegd:

Dus als ik dit goed begrijp kom je niet in aanmerking als je nog niet-voltooide provincies hebt. Of je nu 0 of 7 ontmoetingen hebt gedaan.

Volgens mij heb jij gelijk. Zo lees ik het tenminste in de post van Lionell. Alle verkende provincies moeten geheel zijn afgerond en met 0 ontmoetingen heb je hem wel verkend maar niet afgerond en dat betekent geen verhuizing.
 

DeletedUser1427

Guest
Verkende provincie met 0 ontmoetingen gedaan óf met àlle maakt verplaatsing mogelijk, maar als je slechts enkele ontmoetingen gedaan hebt (niet alles), dan word je niet verhuisd? Is dat correct @Lionell ?

Het is zoals @Elune zegt, zolang je provincies hebt die verkend zijn maar niet zijn voltooid (ongeacht het aantal) kom je niet in aanmerking voor de verhuizing.

Wil je in aanmerking komen voor een verhuizing kun je dus het volgende doen:
*De verhuisknop aan hebben staan (aangevinkt) bij de geavanceerde instellingen (opties).
*Ervoor zorgen dat je geen provincies hebt die verkend zijn door de verkenner maar nog niet voltooid zijn (dus je hebt de 8 ontmoetingen in een provincie nog niet voltooid).

Je wordt/kunt verhuist worden naar een betere buurt als het verhuissysteem een exact gekopieerde locatie (overeenkomend met de type provincies) kan vinden op de wereldkaart centraler gelegen als je voorgaande locatie. Spelers rond om het centrale punt van de wereldkaart hebben meer kans op een betere plek en een snellere verhuizing dan spelers die al centraal gelegen zitten. Hoe dichter bij het centrale punt een speler bevindt des te moeilijker het is voor het systeem om je dichter bij het centrale punt te brengen.

Hopelijk beantwoordt dit enkele vragen over de verhuizing van actieve spelers.
 
Bovenaan