• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback verplaatsing van spelers

DeletedUser

Guest
Dat maakt het spel idd wel heel oneerlijk Didi. :(

Ik heb ook ruim 50 actieve buren, al krijg ik ook maar van een stuk of 10 burenhulp.
Maar ik heb nog veel meer dan 50 inactieve buren, die ik ook graag zou zien verhuizen. :)

@Billy77 Ik heb eigenlijk geen idee meer hoeveel buren ik heb, ben de tel kwijt geraakt :p. Ik heb nu bijna 400 provincies verkend, en ik dacht dat ik dan ook zo'n 300-400 buren heb. Zou toch leuk zijn om eens wat meer activiteit om mij heen te zien, ipv alleen op de wereld te zijn :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit script overleden en/of fout functionerend?

Mijn account bij onze zustergilde is redelijk recent verplaatst naar niemandsland. en er komt maar niemand bij terwijl ik prima zat
upload_2017-6-25_13-56-17.png

KhhlsRr.jpg
lijkt me toch niet helemaal de bedoeling dat je van het land der levenden naar de dodenhoek verhuist.
Een kristalvuurtoren hoef ik er iig niet te bouwen, er zijn namelijk toch geen buren.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2338

Guest
Ik zit al heel lang zonder buren. De meeste plekken rond mij zijn gewoon leeg en de rest is inactief. De optie om me te laten verplaatsen staat sinds het begin al aangeduid. Ik krijg maar van enkelen burenhulp. Wanneer zal ik eens verplaatst worden naar een actievere plek?
 

DeletedUser2080

Guest
Is dit script overleden en/of fout functionerend?

Mijn account bij onze zustergilde is redelijk recent verplaatst naar niemandsland. en er komt maar niemand bij terwijl ik prima zat
Bekijk bijlage 2559
KhhlsRr.jpg
lijkt me toch niet helemaal de bedoeling dat je van het land der levenden naar de dodenhoek verhuist.
Een kristalvuurtoren hoef ik er iig niet te bouwen, er zijn namelijk toch geen buren.


krimmig! wat erg!!
 

DeletedUser2080

Guest
@Billy77 Ik heb eigenlijk geen idee meer hoeveel buren ik heb, ben de tel kwijt geraakt :p. Ik heb nu bijna 400 provincies verkend, en ik dacht dat ik dan ook zo'n 300-400 buren heb. Zou toch leuk zijn om eens wat meer activiteit om mij heen te zien, ipv alleen op de wereld te zijn :(


ze kunnen beter al ons actievelingen bij elkaar zetten :)
 

DeletedUser472

Guest
is dit niet een bug ofzo of verplaatsen de moderators dit zelf want dan gewoon support sturen en wachten op een reactie
 

DeletedUser1592

Guest
Even een algemeen antwoord op het verhuizen en de ondersteuning van support hierbij. Het verhuizen gebeurt geheel automatisch. Support medewerkers kunnen geen spelers verhuizen, en hebben daar dus ook verder geen invloed op. Wil je niet verplaatst worden, vink die optie dan ook uit in je spel. Laat je de optie aan staan, dan heb je de kans te worden verplaatst. Ben je nu verplaatst naar een plek waar je niet wilt zijn laat het vinkje bij verhuizen dan aan staan, tot op het moment dat je op een plek bent die wel naar je zin is. De vraag wanneer je dan weer zult worden verplaatst kunnen ook wij niet beantwoorden, puur om het feit dat dit geheel automatisch gebeurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1327

Guest
als verhuizen een random iets is, hoe kunnen ze het dan verhuizen naar een beter bewoond speelveld noemen, dan kunnen ze het beter dobbelen met spelers noemen:mad:
 

DeletedUser2338

Guest
Ik wacht al heel lang om verplaatst te worden. Rond mij zitten er bijna alleen lege plaatsen.
Wanneer word ik dan automatisch verplaatst?
 
@Emma17 : dat gebeurt om de week op zaterdag dacht ik hier gelezen te hebben. Alleszins hangt het af van het vrijkomen van een plek met dezelfde bonusgoederen als diegene die jij hebt, zodat je daar geplaatst kan worden.
 
@Emma17 : dat gebeurt om de week op zaterdag dacht ik hier gelezen te hebben. Alleszins hangt het af van het vrijkomen van een plek met dezelfde bonusgoederen als diegene die jij hebt, zodat je daar geplaatst kan worden.

@Aiki @Emma17
Op maandag vinden verplaatsingen plaats, verplaatsingen kunnen enkel plaatsvinden buiten het toernooi. zoals je in mijn post kan zien was mijn verplaatsing op 12-6, en dat was ook een maandag.

@Beldroth
Ik snap dat dit een automatisch process is waar jullie niet's aan kunnen doen.
Mijn vraagstelling is of er geen probleem met dit script is?

Ik blijk dus niet de enige die in niemandsland is gecatapulteerd, mogelijk zijn de game designers aan het testen geweest en is er per ongeluk een niet voor live script toch live gekomen waardoor we deze zeer vreemde resultaten zien?

Volgens het ingame bericht had ik dus bij meer buren terecht moeten komen, zoals je op de map duidelijk kan zien is de vraag "welke buren?" ik zie ze namelijk niet. het heeft er alle schijn van dat spelers "verkeerd" worden verplaatst
 

DeletedUser572

Guest
Even het vinkje maar uitzetten op mijn main account. ik zit toch wel goed. :p
 

DeletedUser

Guest
Ik zat te twijfelen in welk topic ik deze post het beste kon plaatsen: "Feedback broederschapsavonturen", "Wereldkaart: Al mijn buren zijn verdwenen", "Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing" of "De Oplossing: Spelersverplaatsing". Uiteindelijk toch maar voor de laatste gekozen, als het niet goed is, dan zijn @Lionell of @Desi vast wel zo aardig om het naar het juiste topic te verplaatsen.

Het BS-event is nu afgelopen, en ik had weer wat tijd om eens naar mijn buurtjes te gaan. Tot mijn grote schrik heeft er zich op mijn wereldkaart (wederom!) een ware veldslag plaatsgevonden.
- Meerdere actieve buren (minstens 15!) zitten opeens zonder broederschap en lijken gestopt te zijn (geen reacties meer op mail, geen activiteit meer te zien). Dit zijn grotere spelers die volgens de huidige regels nooit verplaatst zullen worden.
- De 50 goudmijntjes die ik dinsdagavond kreeg (ipv kleine inactieve buren), zijn inmiddels allemaal opgevuld met ... jawel 50 kleine inactieve buren. Geen enkele bestaande speler is erbij gekomen!
- Verder blijft het aantal (grotere en dia-gekochte) inactieve buren stijgen, nog los van de 15 tijdens/na het bs-event.

Ik heb 450 provincies verkend, en zou zeker 350 buren moeten hebben, maar ik geloof dat er nu bij mij nog maar 15 actief zijn. Mag ik dan nu toch eindelijk concluderen dat de Spelersverplaatsing geen oplossing heeft geboden?

@Desi mag ik vragen of deze oplossing nu eens geëvalueerd gaat worden en dat er verandering in gaat komen?
 

DeletedUser572

Guest
De oplossing zoals meerdere al voor mij gezegd hebben is om niet alleen spelersverplaatsing naar het centrum maar ook naar buiten te doen. Hopelijk gaan ze hier mee aan de slag. Goed dat je dat weer aan kaart. Op ten duur moet het toch verbeteren.
 

DeletedUser

Guest
PS: Ik kom trouwens ook steeds meer verlaten broederschappen tegen, veel met 1 of 2 inactieve spelers, en zelfs eentje die in hun beschrijving een afscheidsbriefje heeft geschreven aan de inactieve AM en enkele achtergebleven leden (dat ze vertrokken zijn naar een andere bs).
 
Ik heb 450 provincies verkend, en zou zeker 350 buren moeten hebben, maar ik geloof dat er nu bij mij nog maar 15 actief zijn. Mag ik dan nu toch eindelijk concluderen dat de Spelersverplaatsing geen oplossing heeft geboden?

Jeetje dat is echt erg. Ik snap echt niet dat ze niet meer doet om een grote en trouwe spelers zoals jij een goed plekje op de kaart te geven. Actieve grote spelers zouden wat mij betreft voorrang mogen krijgen de beginners wat betreft verplaatsing, maar het lijkt er toch op dat beginners in het hart van de kaart worden geplaatst en dat ze niets doen voor de groters.

En als ze jou inactieve buurt vol zetten met beginners, dan blijven die ook niet hangen omdat er gewoon te weinig activiteit is, wat het spel er niet leuker opmaakt en wat het probleem dus ook echt niet gaat oplossen.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik zat te twijfelen in welk topic ik deze post het beste kon plaatsen: "Feedback broederschapsavonturen", "Wereldkaart: Al mijn buren zijn verdwenen", "Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing" of "De Oplossing: Spelersverplaatsing". Uiteindelijk toch maar voor de laatste gekozen, als het niet goed is, dan zijn @Lionell of @Desi vast wel zo aardig om het naar het juiste topic te verplaatsen.

Het BS-event is nu afgelopen, en ik had weer wat tijd om eens naar mijn buurtjes te gaan. Tot mijn grote schrik heeft er zich op mijn wereldkaart (wederom!) een ware veldslag plaatsgevonden.
- Meerdere actieve buren (minstens 15!) zitten opeens zonder broederschap en lijken gestopt te zijn (geen reacties meer op mail, geen activiteit meer te zien). Dit zijn grotere spelers die volgens de huidige regels nooit verplaatst zullen worden.
- De 50 goudmijntjes die ik dinsdagavond kreeg (ipv kleine inactieve buren), zijn inmiddels allemaal opgevuld met ... jawel 50 kleine inactieve buren. Geen enkele bestaande speler is erbij gekomen!
- Verder blijft het aantal (grotere en dia-gekochte) inactieve buren stijgen, nog los van de 15 tijdens/na het bs-event.

Ik heb 450 provincies verkend, en zou zeker 350 buren moeten hebben, maar ik geloof dat er nu bij mij nog maar 15 actief zijn. Mag ik dan nu toch eindelijk concluderen dat de Spelersverplaatsing geen oplossing heeft geboden?

@Desi mag ik vragen of deze oplossing nu eens geëvalueerd gaat worden en dat er verandering in gaat komen?

Nee hoor @Didi1 dit is de juiste locatie voor je post ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor @Didi1 dit is de juiste locatie voor je post ;)

@Lionell Gelukkig ;) Hopelijk wordt er ook nog inhoudelijk gereageerd door CM of mods. De spelersverplaatsing is nu een jaar "effectief". Ik heb vanaf het begin al aangegeven dat het niet goed werkte, maar ik kreeg te horen dat mijn kritische feedback daarover voortijdig was en dat het allemaal goed zou komen.
Helaas wordt het alleen maar erger. En het is niet alleen dat ik daardoor weinig burenhulp krijg en weinig hamertjes bij burenhulp geven. Maar er staan ook 2 OWS afhankelijk te zijn van burenhulp. Ik begin mij af te vragen of ik ze niet net zo goed kan gaan slopen :rolleyes:
 
Bovenaan