• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback toernooien

DeletedUser

Guest
Enkel runescherven die je al hebt krijgen, dat is toch ergerlijk. Relikwieën komen altijd van pas. Waarvoor doe je anders mee aan het toernooi? Oh ja, vooruitgang in de provincies gaat amper nog sinds nieuwe vechtsysteem, i forgot, sorry :D

Sinds ik niet meer kan vechten in de provincies, doe ik mee met de toernooien, maar vooral om de kps. Relikwieën heb ik niet meer nodig (bonussen op max, meer dan voldoende om spreuken te maken, en OWs volkrijgen duurt een eeuwigheid), runes ook niet echt.
Dus ja ronde 5 laat ik meestal maar schieten, geen kps niet interessant meer
 

DeletedUser470

Guest
Enkel runescherven die je al hebt krijgen, dat is toch ergerlijk. Relikwieën komen altijd van pas. Waarvoor doe je anders mee aan het toernooi? Oh ja, vooruitgang in de provincies gaat amper nog sinds nieuwe vechtsysteem, i forgot, sorry :D

Runes voor OWs die je al hebt zijn ook welkom daar je die weer nodig hebt om OW te uppen naar lvl 6, 11 en 15 ( als ik het goed heb )
 

DeletedUser

Guest
Runes voor OWs die je al hebt zijn ook welkom daar je die weer nodig hebt om OW te uppen naar lvl 6, 11 en 15 ( als ik het goed heb )

Zo lang wij steeds teruggestuurd worden in de boom, staat het uppen van OWs bij mij toch ondertussen op een laag pitje. Heb de kps veel te hard nodig om ook weer eens een keertje vooruit te komen in de boom.
 
Zo lang wij steeds teruggestuurd worden in de boom, staat het uppen van OWs bij mij toch ondertussen op een laag pitje. Heb de kps veel te hard nodig om ook weer eens een keertje vooruit te komen in de boom.
waarschuwing, die ceberus en oefenterrein upgrade worden ook verplicht hé volgende week. Dus als je het niet leuk vind om teruggestuurd te worden, kan je die beter nu al onderzoeken :)
 
Runes voor OWs die je al hebt zijn ook welkom daar je die weer nodig hebt om OW te uppen naar lvl 6, 11 en 15 ( als ik het goed heb )
1, 6, 11 en 16 hé (die 15 is niet logisch :) ) vanaf volgende week kan je naar lvl 20 gaan met je wonder, dus lvl 16 komt er bij aan het lijstje.
Dit is trouwens ook goed voor als je te veel runenscherven hebt van je wonder, dat extra wieletje vullen zal wel terug voor wat extra kapotte runenscherven zorgen die je dan terug kan stoppen in wonder naar keuze
 

DeletedUser

Guest
waarschuwing, die ceberus en oefenterrein upgrade worden ook verplicht hé volgende week. Dus als je het niet leuk vind om teruggestuurd te worden, kan je die beter nu al onderzoeken :)

Yep die heb ik vanmorgen afgerond, dus mag weer heel eventjes vooruit :).
Maar volgende week weer 3 onderzoeken terug in de boom erbij, in het orkenhoofdstuk dus dat zullen veel kps bij elkaar zijn :mad::mad::mad:
 

DeletedUser572

Guest
Enkel runescherven die je al hebt krijgen, dat is toch ergerlijk. Relikwieën komen altijd van pas. Waarvoor doe je anders mee aan het toernooi? Oh ja, vooruitgang in de provincies gaat amper nog sinds nieuwe vechtsysteem, i forgot, sorry :D
Ik vindt het juist andersom. Ik heb meer dan zat relikwieeen. Waarom zou ik die willen krijgen? Zodat ik spells kan maken waar ik er al 50+ van heb? Ha. Waarschijnlijk krijgen we weer een hoop van die spreuken wanneer we weer een event krijgen.

Runescherven zijn inderdaad vaak diegene die ik al heb. Maar als het echt moet bouw ik een wonder en sloop ik hem weer voor de scherven. En als ik wel de goede krijg is dat mooi meegenomen.

Op het moment is voor mij het beste om er kennispunten uit te halen. Daarna de wonder runes en daarna de relikwieen.

Dus ja, graag nog een extra beloning in tier 5.
 
Ik speel het toernooi zowel voor de KP als de runescherven en de toernooipunten.
heb altijd een tekort aan runen. (behalve kloosterrunen)

Het wordt steeds lastiger een wonder te bouwen zonder de runen te kopen, dus hoe meer runen je gan verzamelen hoe beter het gaat zonder te kopen.

De relekwieen, ach zou leuk zijn als ik die 1000 grens een keer doorbreek.
 
even met de hondjes gespeeld op een internationaal accountje.

op autocombat in ronde 1, provincie 1
upload_2016-11-19_16-24-13.png


laat die sinistere cerberus maar komen :D
 
Dit toernooi was veel te moeilijk, de combinatie van eenheden is zeer lastig, al zou ik hem graag overdoen met honden om te zoen of dat veel beter gaat.
De ziet het ook terug in de ranking van deze week, ronde 6 is door bijna iedereen opgegeven.

Gaat wat worden de volgende ronde als de nieuwe berekening (die zo ontzettend dom en vooral fout is) maximaal door de vijanden wordt benut en we mogelijk helemaal de pan in worden gehakt.

ik snap nog steeds niet hoe ze op beta kunnen beweren dan een berekening waarbij een 40% schade verhoging resulteerd in een 800%!!!! schade bonus GEEN bug is.
volgens mij ben je dan niet helemaal wijs, en dan nog beweren dat je een wiskunde junkie bent :S lekkere wiskunde is dat.
 

DeletedUser

Guest
Met doggies was dit toernooi redelijk goed te doen, maar idd wel met grote verliezen. Zonder doggies .... forget it :(
 
Met zwaardacrobaten en golems was het wel enigsinds te doen, al waren de verliezen niet mild, zeker op hogere nivo's
Met mensen/honden heb ik buiten de eerste ronde die ik het had geprobeerd geen idee, maar was wel leuk.

De AI was voor deze ronde een beetje te dom, vaak was het manueel nog wel te corrigeren, de truck was het uitschakelen van de steenlingen asap.
Deze eenheden hebben wel een aanvalsbonus tegen lichte eenheden maar geen verdedigende bonus. omdat de AI ze pas als aller laatste aanvalt doen ze enorm veel schade, manueel kon je ze vaak beter uitschakelen(1 klap met zwaard/golems op de archers voor schade beperking en dan vol op de steenlingen) en de rest met de autocombat knop afmaken.

er zaten ook weer een aantal enorme rotmappen tussen, waar het eigenlijk niet uitmaakte wat de tegenstander had dood ging je toch wel, ze mogen daar best wel eens wat aandacht aan besteden.
een map waar je helemaal ingesloten zit met aan de andere kant van de barriere een zwik priesters en boogschutters dat is echt overkill, zelfs al zouden de zwaardvechters 90% defensie hebben dan gaan ze nog kapot. dit soort mappen horen niet bij dit soort provincies thuis. die horen thuis bij provincies waar het merendeel hand to hand combat is.
 
Die 20% gaat pas in zodra een nieuw toernooi in die update start (volgens de info op beta) het volgende toernooi start in de huidige update en maakt daarom nog gebruik van de oude stats.

tenminste dat was was men zei op beta toen men zei dat de eenheden nog de oude waren. dat ze moesten wachten tot het toernooi dat start in de nieuwe update.
 
Die 20% gaat pas in zodra een nieuw toernooi in die update start (volgens de info op beta) het volgende toernooi start in de huidige update en maakt daarom nog gebruik van de oude stats.

tenminste dat was was men zei op beta toen men zei dat de eenheden nog de oude waren. dat ze moesten wachten tot het toernooi dat start in de nieuwe update.
ooh jammer :( zijde is terug zo'n vervelend toernooi met de overpowered dodenbezweerders (of hoe ze nu tegenwoordig ook heten) dat word dus weer afzien
 

DeletedUser572

Guest
Met doggies was dit toernooi redelijk goed te doen, maar idd wel met grote verliezen. Zonder doggies .... forget it :(
Zoals crazy zij kon het ook wel met de zwaarddanssers. Ronde 5 skip ik altijd omdat ik 6 toch nooit haal, dus daar weet ik weinig van.

Voor 6 toernooien t/m niveau 4 koste me meer dan 10k zwaardmannetjes, misschien wel 15k. Maar dat heb ik wel weer teruggebouwd voordat de volgende begint.

Mijn hondjes moet ik nog omhoog werken, maar dat komt wel.
 
Ben nu hondjes aan het produceren omdat me kazerne in de steigers staat.
productietijd is nu 10 seconden, op zich wel lekker voor zij met minder tijd, kan er nu 10 uur mee overbruggen, de kazerne maar 4uur en dat zal wel nog korter gaan worden na de upgrade.

Ik snap eerlijk gezegt niet waarom we nog kazerne,huurlingenkamp en oefenterrein upgrades krijgen.
Kazerne gaat straks ergens naar 2 a 3 seconden voor een zwaardvechter, oefenterrein krijgt weer 4 levels erbij en zal ook wel zo ergens rond de 2-4 seconden uitkomen, en huurlingenkap was al supersnel, dus gaat met de upgrade ook naar 2-4 seconden per 1 gewicht?

Nog even en we gaan bij het trainen van een eenheid terug in de tijd, ik zou liever zien dat we er een productieslot of iig iets anders dat cool is erbij krijgen dan nog snellere trainingen. (bv 1% hogere aanval/defensie in toernooien of een upgrade die vraagt om een voorraad spreuken/magie en daarmee de specs met 1% verhoogd)

Vind ik iig al een stuk leuker dan nog snellere trainingen, waar laat ik al die ongelimiteerde eenheden. nog meer opblazen in de toernooien?
 

DeletedUser1427

Guest
Ik snap in het algemeen wel hoe het gevecht in een toernooi werkt, wat ik me afvraag hoe worden de punten berekend van het toernooi, zijn toernooi punten afhankelijk alleen van een gevecht of ook juist wanneer je het toernooi doet en waarop is dit gebasseerd zoals 5 spelers doen mee met het eerste toernooi, alle 5 halen een toernooipunten van 100 punten en alle 5 de spelers hebben 1 x gewonnen. toch wordt hieruit een top 5 gemaakt, hoe wordt dit geclassificeerd dan. Iemand die mij hierin wat verdieping kan geven?
 

DeletedUser572

Guest
Ik snap in het algemeen wel hoe het gevecht in een toernooi werkt, wat ik me afvraag hoe worden de punten berekend van het toernooi, zijn toernooi punten afhankelijk alleen van een gevecht of ook juist wanneer je het toernooi doet en waarop is dit gebasseerd zoals 5 spelers doen mee met het eerste toernooi, alle 5 halen een toernooipunten van 100 punten en alle 5 de spelers hebben 1 x gewonnen. toch wordt hieruit een top 5 gemaakt, hoe wordt dit geclassificeerd dan. Iemand die mij hierin wat verdieping kan geven?

Bedoel je hiermee de algemene classement scores van de toernooien? Dat is gewoon gebaseerd op het aantal toernooi punten je gehaald heb.

Het classement per toernooi, die met die kistjes, die wordt onthouden voor zo ver ik zie. Toen er een toernooi langskwam wat al eerder geweest was merkte ik dat ik ergens punten had waar ik nog niet gevochten had. Dus het lijkt me dat dat de manier is om die grote hoeveelheid punten voor die laatste kistjes te krijgen. Zo kan iedereen, ook diegene met weinig buren, al die kistjes halen. :)
 
Bovenaan