• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback toernooien

DeletedUser7

Guest
Er is op Beta een bericht geweest dat het nog even gaat duren omdat er nog een aantal kleinere bugs verwijdert moeten worden. Het zal voor ons dus ook nog even duren.
 
Net op beta even een reactie geplaatst, dat ik hoop dat ze niet zo brilliant zijn om het toernooi af te laten lopen tijdens werk uren op maandag.
Dan werken de meeste van ons namelijk en op auto is ronde 6 nu niet, nooit niet, en never niet te doen.
 

DeletedUser613

Guest
Volgens mij kunnen ze nu net zo goed een week wachten en het op de vaste tijden doen.
 

DeletedUser1086

Guest
ik zou graag een reset zien en iedereen terug vanaf nul laten beginnen in een nieuw toernooi volgende week .. de troepen zijn we kwijt , maar ik begin liever aan nr 1 voor de 4 relikwietjes
 

DeletedUser1333

Guest
Net op beta even een reactie geplaatst, dat ik hoop dat ze niet zo brilliant zijn om het toernooi af te laten lopen tijdens werk uren op maandag.
Dan werken de meeste van ons namelijk en op auto is ronde 6 nu niet, nooit niet, en never niet te doen.
Ronde 6 is, als je onder de spelers valt die zoals ik op dinsdagavond niet echt kunnen spelen, sowieso nooit te doen zonder rare bokkensprongen uit te halen. Het kán wel, maar je zult ergens een wekker moeten zetten. Nee, dank je.
Dinsdag 22:30
Woensdag - 14:30 -> 18:30
Donderdag: ~10:30
Vrijdag: 2:30???? -> 8:30
Zaterdag: 0:30???? -> 8:30
 

DeletedUser671

Guest
Ik vraag me af of er toch nog iets niet helemaal goed gaat bij het toernooi.

Het lijkt er bij mij namelijk op dat de volgorde van de provincies niet correct is. Normaal neemt het aantal troepen wat je gebruikt langzaam toe, maar nu gaat hij bijvoorbeeld van provincie 1 naar 2 omlaag, bovendien kreeg ik in de tweede ronde maar 4 kennispunten in de eerste provincie en 6 in de tweede. En bijvoorbeeld in provincie 7 moet ik vechten met 44 treanten per unit, terwijl in provincie 8 en 9 dit maar 28 is.
 

DeletedUser572

Guest
Wat ik zelf nu al een lange tijd vervelend vind zijn de 5de gevechten. De beloning is altijd 6 relikwieën en niks anders. Als er iets is wat mensen over het algemeen niet lang nodig hebben zijn het die relikwieën wel. Als er kennispunten bij zaten was het allemaal wel goed, maar aangezien ik de laatste gevechten toch nooit haal zal ik ook nooit de 5de gevechten doen. Het is toch nutteloos.
 
@ghost , er zullen altijd voor en tegen standers zijn, ikzelf vind die top .
je kan die altijd wel gebruiken bv. bij wonderen of in je academie
je kan er beter te veel hebben dan te weinig ;)
 

DeletedUser572

Guest
@ghost , er zullen altijd voor en tegen standers zijn, ikzelf vind die top .
je kan die altijd wel gebruiken bv. bij wonderen of in je academie
je kan er beter te veel hebben dan te weinig ;)
Ja maar waarom geeft een eerder toernooi level dan bijv 6 kennispunten en 6 relikwieeen? Dan zouden ze toch ook wel wat extra kunnen geven voor het 5de niveau.
 
dat was hiervoor indd zo , maar sinds de vernieuwingen is er zo veel aangepast dat we dit er dan maar moeten bijnemen.
meer kan ik er ook niet van maken ,spijtig
 
Enkel runescherven die je al hebt krijgen, dat is toch ergerlijk. Relikwieën komen altijd van pas. Waarvoor doe je anders mee aan het toernooi? Oh ja, vooruitgang in de provincies gaat amper nog sinds nieuwe vechtsysteem, i forgot, sorry :D
 
Bovenaan