• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback toernooien

DeletedUser1743

Guest
1 x 4 en 1 x 2 kennispunten zijn niet bijgeschreven. Relikwieën heb ik niet op gelet. De rünen kwamen wel
 

DeletedUser7

Guest
Dat kan ik je momenteel helaas niet beloven. Ik raad je aan om even te wachten als je op dit moment de beloningen niet krijgt.
 

DeletedUser224

Guest
Nou, weer lekker dan. Is het niet raadzamer om het toernooi te annuleren en ervoor te zorgen dat het eens goed werkt?
Ook ik ben de KP misgelopen, terwijl het me daar juist om ging :(
 
Ik baal voornamelijk van dat ik nu de kp niet kan binnenhalen, morgen werkt de mana decay weer en stadhuis onderzoek + upgrade is 170k mana
Ruimt mooi een hoop op, zodat ik niet veel mana op de vuilnisbelt hoef te gooien, maar dat plan gaat nu in rook op :(
 

DeletedUser224

Guest
Klopt helemaal CW, het gaat mij ook om de KP, maar vandaag meerdere problemen met dit spel.
 

DeletedUser7

Guest
Misschien even cache legen? Je lijkt namelijk de enige te zijn met meerdere problemen.
 
Ach soms zit het mee, en soms zit het tegen
Uiteindelijk komen we er wel, zit nu een hel klein beetje te twijfelen op ik het niet moet compenseren met goederen.

Na die 170k moet ik natuurlijk een iisn 130k+ neertikken voor upgrade 2, en de mana teard die mana gaan eten komen er ook al snel aan, wil dus niet teveel verliezen
 

DeletedUser224

Guest
Misschien even cache legen? Je lijkt namelijk de enige te zijn met meerdere problemen.

Nope, dat is het probleem niet. Mailproblemen hoor ik bij meerdere leden binnen de BS.. dus die hebben geen last van mijn cache:confused:
 

DeletedUser1592

Guest
Er zijn enkele problemen met het Toernooi van deze week die we op moeten lossen. Om deze reden hebben we het Toernooi helaas moeten uitschakelen zodat we de nodige reparaties kunnen uitvoeren. Van wat we zo ver hebben kunnen zien, gaat er geen voortgang verloren en kunnen we de einddatum van het Toernooi aanpassen om je de nodige tijd te geven om het Toernooi uit te spelen.

We vragen om jullie begrip en geduld en we doen er alles aan om het Toernooi zo snel mogelijk weer werkend te krijgen.
 

DeletedUser671

Guest
En is al bekend wat er gaat gebeuren bij spelers die verkeerde (of misschien geen) beloningen hebben gekregen?
 

DeletedUser1086

Guest
ik kreeg net een bericht op een andere account dat "de vooruitgang zal behouden blijven", maw we mogen FLUITEN naar onze KP en onze relikwies.

Waarom niet gewoon het hele toernooi RESETTEN ?
 

DeletedUser1086

Guest
Ach soms zit het mee, en soms zit het tegen
Uiteindelijk komen we er wel, zit nu een hel klein beetje te twijfelen op ik het niet moet compenseren met goederen.

Na die 170k moet ik natuurlijk een iisn 130k+ neertikken voor upgrade 2, en de mana teard die mana gaan eten komen er ook al snel aan, wil dus niet teveel verliezen
kan je dit eventueel even vertalen, Crazy, want hier begrijp ik echt niets van :p
 
kan je dit eventueel even vertalen, Crazy, want hier begrijp ik echt niets van :p
hij heeft nog xx kp nodig om het onderzoek voor stadhuis te kunnen vrijspelen, dat zou hij normaal uit toernooi halen maar kan nu dus niet, hij vraagt zich af of hij die kp dan niet beter koopt met goederen.

Eens hij het onderzoek heeft vrijgespeeld, wat veel mana kost, moet je ook nog veel mana spenderen bij elke upgrade zelf. Hij wil dus zo snel mogelijk die upgrades doen omdat hij nu op een grote voorraad mana zit. Die grote voorraad is niet zo'n probleem behalve dat vandaag na de update de mana decay gaat werken. Dus vannacht gaat hij 10% van zijn voorraad mana verliezen. zo'n 20 of 30k? Hij wil dus zo snel mogelijk van zijn voorraad af zo dat hij niet te veel verliest.

Is dit nu duidelijker? :)
 
Zoals kers al uitlegde,

Heel het stadhuis traject kost 330k mana, en dat kan ik hopelijk net voor de mana decay ingaat afronden, en anders 1 dag later waardoor ik heel weinig mana verlies.
 

DeletedUser671

Guest
We zijn bijna een dag verder, is al bekend wanneer het toernooi weer wordt opgestart?
 
Bovenaan