• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback toernooien

DeletedUser1427

Guest
Bedoel je hiermee de algemene classement scores van de toernooien? Dat is gewoon gebaseerd op het aantal toernooi punten je gehaald heb.

Het classement per toernooi, die met die kistjes, die wordt onthouden voor zo ver ik zie. Toen er een toernooi langskwam wat al eerder geweest was merkte ik dat ik ergens punten had waar ik nog niet gevochten had. Dus het lijkt me dat dat de manier is om die grote hoeveelheid punten voor die laatste kistjes te krijgen. Zo kan iedereen, ook diegene met weinig buren, al die kistjes halen. :)

ik had het eigenlijk over het provincie klassement :) de algemene klassement neemt ook wel idd twijfels mee maar is de totaal score van het klassement van alle provincietoernooien bij elkaar wat een speler heeft behaald.. maar ik zit meer met bv 1 provincietoernooi je hebt daarin ook zown klassement van die provincie en ook een top x aantal spelers die meegespeeld hebben in dat toernooiprovincie, als allen evenveel punten verzameld heeft waaruit wordt dan zown top x aantal spelers geclassificeerd en maakt dit uit met bv de eindbeloning ervan?
 

DeletedUser572

Guest
Ah, ik denk dat dat alleen maar aangeeft wie welke punten voor het kistje heeft gehaald. Aangezien de beloning in het kistje zit denk ik niet dat dit klassement invloed heeft op de beloning.
 
Inderdaad het klassement van de provincie is puur voor de sier,
Zodra je 1 de provincie 1 volledige ronde afwerkt(dus 1 gevecht voor 2 punten werkt niet je moet dus minimaal 36 punten halen) dan krijg je aan het einde van het toernooi de provinciebeloning.
De provincie belonging is het aantal punten dat alle spelers tijdens dat toernooi in die provincie hebben behaald
Je positie op die ranklijst heeft geen enkele invloed

jouw persoonlijke beloning bestaat uit alle beloningen van al je provincies die je tijdens het toernooi hebt gedaan opgetelt.
 

DeletedUser1427

Guest
Inderdaad het klassement van de provincie is puur voor de sier,
Zodra je 1 de provincie 1 volledige ronde afwerkt(dus 1 gevecht voor 2 punten werkt niet je moet dus minimaal 36 punten halen) dan krijg je aan het einde van het toernooi de provinciebeloning.
De provincie belonging is het aantal punten dat alle spelers tijdens dat toernooi in die provincie hebben behaald
Je positie op die ranklijst heeft geen enkele invloed

jouw persoonlijke beloning bestaat uit alle beloningen van al je provincies die je tijdens het toernooi hebt gedaan opgetelt.

Bedankt ook voor de uitleg crazy :)
 
correct, je moet echt een ster hebben, en dus een provincie voltooien.
Heb het ooit een keer uitgeprobeerd. tenzij het na de afgelopen toernooi bug is veranderd natuurlijk.
 
Ik kreeg vorig toernooi 1 relic te weinig, dus het zal kloppen. Ach ja, het was ook bedoeld om de anderen aan hun kistje te helpen :cool:
 
Vind de fout ; )
wi3me9.jpg
 
Zit hem in het feit dat je 3 ster net voltooid hebt (en dus gekregen zie popup) wat je ziet is inderdaad wat je "nu zou krijgen" als je de provincie voltooid, maar om dat te kunnen moet je even 16 uur wachten.
 
Ja, maar logisch is het niet. Is ook de eerste keer dat ik dat opmerk. Is die volgende fase altijd al zichtbaar?
 
Vechten in huidige toernooi is nog lastiger dan voorheen. Naast de onzichtbare vijanden, heb je ook cijfers die blijven staan op plaatsen waar eenheden sneuvelden, en ik had eenheden die een man kwijt waren (1 van 6), wat niet werd aangegeven op strijdtoneel, maar wel in de personeelsfiches onderaan zeg maar, er stond dus tegelijk dat ik 5 dan wel 6 man ter beschikking zou hebben...
 

DeletedUser572

Guest
Die balk onderin klopt vaak niet. Bij mij loopt hij vaak voor of achter.
 
Vechten in huidige toernooi is nog lastiger dan voorheen. Naast de onzichtbare vijanden, heb je ook cijfers die blijven staan op plaatsen waar eenheden sneuvelden, en ik had eenheden die een man kwijt waren (1 van 6), wat niet werd aangegeven op strijdtoneel, maar wel in de personeelsfiches onderaan zeg maar, er stond dus tegelijk dat ik 5 dan wel 6 man ter beschikking zou hebben...

Ik heb dit ook al af en toe voorgehad. Ik kan echter niks ontdekken wat dit triggered dus nooit een bug van gemaakt.
 
@CrazyWizard : 8 provincies tot level 4 is onmogelijk met combat. Tegenstander heeft honderden eenheden meer, of je moet met het met 5 eenheden doen tegen 8 (die dan elk slechts 1 man meer hebben, of minder, anyway: ook complete overmacht). Af en toe zal er wel eens een haalbare tussenzitten, maar globaal zegt dit 'tot hier en niet verder'. Op jouw level, met alle eenheden op max is dat wellicht anders, en met een zeer hoog ge-upt vechtklooster, maar voor ALLE anderen...
 
Bovenaan