• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback toernooien

wie beweert dat je ze allemaal moet afronden met te vechten? voor de meeste van ons zijn de afkoopkosten een factor giga veel gezakt ;)

Sterker nog ze hebben met de laatste maar AI updates die automatisch vechten optie compleet verknalt :(
het is als roepen tegen een muur, ze zijn daar bij innogames helaas niet helemaal bij hun verstand, als ze een fout maken willen ze het maat niet toegeven. de aangepaste AI is echt een mega dikke fout.
 

DeletedUser1329

Guest
wie beweert dat je ze allemaal moet afronden met te vechten? voor de meeste van ons zijn de afkoopkosten een factor giga veel gezakt ;)

Sterker nog ze hebben met de laatste maar AI updates die automatisch vechten optie compleet verknalt :(
het is als roepen tegen een muur, ze zijn daar bij innogames helaas niet helemaal bij hun verstand, als ze een fout maken willen ze het maat niet toegeven. de aangepaste AI is echt een mega dikke fout.

Ik denk niet dat het alleen aan de AI ligt. Het ligt volgens mij ook aan de samenstelling en sterkte van de tegenstander en soms de vorm van het slagveld.
 
Klopt, echter hadden we die sterkte en slechte mappen vroeger ook, maar toen was de automaat nog best goed bruikbaar.
Een gemixte groep op de autoaat gebruiken is nu bijna onmogelijk. zo rennen je paladijnen en treanten nu achter de magiers aan en je cerberussen achter de deserteurs bv. ipv andersom.

Daarnaast is ook manueel vechten een heel stuk lastiger geworden nu eenheden van de tegenstander redelijk goed gebruik maken van terrein en niet meer dom naar voren stormen. en natuurlijk de introductie van nieuwe eenheden.

Het blijft wel een feit dat zelfs met dikke wonderen je al zeer vroeg in het toernooi gewoon keihard onderuit gaat tegen 1 en 2 ster eenheden, ook zonder een hele slechte map.

als een minder ervaren speler de automaat probeert, de juiste keuzes maakt, veel sterkere eenheden heeft en toch de ene na de andere draai om zijn oren krijgt dan is dat niet heel erg bevordelijk voor de motivatie van een speler.

Ik heb vandaag een email gekregen van een speler die naar mijn mening een gemiddelde betalende speler vertegenwoordigt, en ik kan die speler gewoon niet een positief antwoord geven. wat zal resulteren in het stoppen van spelen door deze speler.
De speler is bereid te leren vechten maar wil geen die hard vechter worden. (aka alles manueel bevechten) maar de automaat aanraden kan ik zeker ook niet, zodra ik dat doe is die speler na 5 min er al helemaal klaar mee.
 

DeletedUser1329

Guest
Klopt, echter hadden we die sterkte en slechte mappen vroeger ook, maar toen was de automaat nog best goed bruikbaar.
Een gemixte groep op de autoaat gebruiken is nu bijna onmogelijk. zo rennen je paladijnen en treanten nu achter de magiers aan en je cerberussen achter de deserteurs bv. ipv andersom.

Daarnaast is ook manueel vechten een heel stuk lastiger geworden nu eenheden van de tegenstander redelijk goed gebruik maken van terrein en niet meer dom naar voren stormen. en natuurlijk de introductie van nieuwe eenheden.

Het blijft wel een feit dat zelfs met dikke wonderen je al zeer vroeg in het toernooi gewoon keihard onderuit gaat tegen 1 en 2 ster eenheden, ook zonder een hele slechte map.

als een minder ervaren speler de automaat probeert, de juiste keuzes maakt, veel sterkere eenheden heeft en toch de ene na de andere draai om zijn oren krijgt dan is dat niet heel erg bevordelijk voor de motivatie van een speler.

Ik heb vandaag een email gekregen van een speler die naar mijn mening een gemiddelde betalende speler vertegenwoordigt, en ik kan die speler gewoon niet een positief antwoord geven. wat zal resulteren in het stoppen van spelen door deze speler.
De speler is bereid te leren vechten maar wil geen die hard vechter worden. (aka alles manueel bevechten) maar de automaat aanraden kan ik zeker ook niet, zodra ik dat doe is die speler na 5 min er al helemaal klaar mee.

Maar ook het handmatig vechten is af en toe voor mij een onmogelijke opdracht. Vroeger had je dat op level 6 en soms 5 een paar van dat soort gevallen. Het begint nu al bij level 1.
Vroeger deed ik op level 4 en 5 al veel met de hand, maar dat was om troepen uit te sparen. De AI verspilde teveel troepen (doet ie nu ook nog).
 

DeletedUser2114

Guest
Maar ook het handmatig vechten is af en toe voor mij een onmogelijke opdracht. Vroeger had je dat op level 6 en soms 5 een paar van dat soort gevallen. Het begint nu al bij level 1.
Vroeger deed ik op level 4 en 5 al veel met de hand, maar dat was om troepen uit te sparen. De AI verspilde teveel troepen (doet ie nu ook nog).
Heb ik ook, bij provincies 4 en 5 kan ik een deel al niet handmatig vechten bij de derde ster. Vanaf provincie 7 wordt het al helemaal moeilijk. Ik haal nu alleen nog maar 5 sterren op de eerste 3 provincies, als ik de rest moet gaan kopen, wordt het echt te duur
 
Ja ik ben verre van een fan van de nieuwe AI en heb dat ook zeer veel laten blijken op beta, maarja het is roepen tegen een muur.
Het moet wel heel erg bont worden wil innogames terug komen op iets wat ze hebben gedaan, ook al is het totaal verkeerd dan nog zullen ze het zelden of gewoon niet toegeven.

De AI "verbeteringen" zijn gewoon hardstikke fout, ze pakken totaal verkeerd uit, en bij elke verbetering wordt deze door de spelers als nog slechter ervaren. ik heb maar 1 posititeve speler gehoord en die vond het top omdat die nu meteen uit de startblokken een uitdaging kreeg, hij deed namelijk 2 hele 2 provincies en had geen zin on 4 ronden op automaat te doen voor hij de uitdaging kon aangaan. dat was weer teveel moeite.

Precies... iemand die "iets teveel" groene blaadjes of andere middelen tot zich heeft genomen.
Als die nu 15 provincies deed had je hem mogelijk nog een beetje serieus kunnen nemen.
 
Nee, op iemand die maar twee toernooiprovincies doet, en dan nog de helft daarvan op automaat deed, er nu meer uitdaging aan vindt en zowat als enige positief is over de nieuwe AI, zo begrijp ik het. Maar ik heb dan ook geen last van paranoïa of denk ook niet om andere redenen dat Crazy helderziend ofzo zou zijn :rolleyes::D
 
Wat bepaald de moeilijkheidsgraad van het tornooi ? Je positie in de tech tree ?
Of onrechtstreeks het aantal troepen upgrades dat je hebt unlocked.
Wie kan me wijzer maken.
 

DeletedUser1120

Guest
ik merk steeds meer dat de kans om scoore te halen in een toernooi egt slecht is,
vanwege alle kleine acounts, is het mischien een iedee dat alleen een hoofdacount in de top 100 speelt
en dat de mensen met meedere acounts eronder blijven zodat andere ook de kans maken op score
zal wel weer een stomme gedachte zijn :rolleyes:maar denk deel het wel ;)
 
Bovenaan