• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback toernooien

DeletedUser3

Guest
Beste allemaal,

De bedoeling is dat bij de upgrade van morgen de toernooien beschikbaar komen op onze server.
Informatie hierover kun je hier vinden.

Je feedback hierover kun je hieronder kwijt!

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.
 
Is er iets veranders tov beta?

Anders kan ik alvast klagen dat het express (confirmed not a bug) onmogelijk is voor beginners om te vechten.
Je kan einde hoofdstuk 2 met zwaardvechtertjes en wat basis boogschutters nog niet mischien paladin III en golem III enzo bevechten. maar dat zijn wel je "bewust gecreerde" tegenstanders.

Wordt net als op beta het toernooi 1 dag uitgesteld om ook het eerste toernooi volwaardig te maken?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3

Guest
Er zijn een aantal balansverbeteringen doorgevoerd ten opzichte van de beta.
Verder zal er voor zover ik kan nagaan direct na de upgrade een toernooi beschikbaar zijn.
 

DeletedUser

Guest
wat kan ik met toernooi punten ???
hoe worden rewards berekend ???
wanneer krijg ik buren voor betere beloning ????
 

DeletedUser7

Guest
@CrazyWizard Het eerste toernooi is waarschijnlijk inderdaad verkort. Was op de Beta volgens mij ook zo.
@ajax408 De 100 mensen met de meeste toernooipunten krijgen aan het eind van de week punten voor de algemene ranglijst. De nummer 1 krijgt 100 punten, nummer 2 krijgt 99 punten enz. Dit reset elke week en elke week kun je dus weer punten behalen voor de algemene ranglijst.
Rewards krijg je voornamelijk na het voltooien van een toernooi-provincie. Nadat je een provincie hebt voltooid krijg je voor de eerste levels vaak KP+relieken, hogere levels hebben vaak runen of een grotere hoeveelheid relieken als beloning.
Buren heb je niet echt nodig om goede beloningen te krijgen. Dit zul je zelf ook wel zien als de toernooien er zijn. Ze helpen wel iets, en als heel veel buren dezelfde provincie hebben veroverd dan zul je waarschijnlijk een paar relieken meer krijgen, maar verder heb je er niet bizar veel aan.
 

DeletedUser

Guest
@CrazyWizard Het eerste toernooi is waarschijnlijk inderdaad verkort. Was op de Beta volgens mij ook zo.
@ajax408 De 100 mensen met de meeste toernooipunten krijgen aan het eind van de week punten voor de algemene ranglijst. De nummer 1 krijgt 100 punten, nummer 2 krijgt 99 punten enz. Dit reset elke week en elke week kun je dus weer punten behalen voor de algemene ranglijst.
Rewards krijg je voornamelijk na het voltooien van een toernooi-provincie. Nadat je een provincie hebt voltooid krijg je voor de eerste levels vaak KP+relieken, hogere levels hebben vaak runen of een grotere hoeveelheid relieken als beloning.
Buren heb je niet echt nodig om goede beloningen te krijgen. Dit zul je zelf ook wel zien als de toernooien er zijn. Ze helpen wel iets, en als heel veel buren dezelfde provincie hebben veroverd dan zul je waarschijnlijk een paar relieken meer krijgen, maar verder heb je er niet bizar veel aan.
wat sneu... Ik wou net voor al mijn buren bloemekes kopen.. ;)
 

DeletedUser64

Guest
Ja, die lijst komt er. Zodra je de toernooien hebt onderzocht komt er een ranglijst bij, naast de spelers en broederschappenranglijst.
 

DeletedUser7

Guest
Geen idee. Ik geloof niet dat er een exacte tijd geplant staat, en als er op een andere wereld iets niet goed gaat wordt 't hier ook even uitgesteld.
 

DeletedUser197

Guest
[QUOTE=" De 100 mensen met de meeste toernooipunten krijgen aan het eind van de week punten voor de algemene ranglijst. De nummer 1 krijgt 100 punten, nummer 2 krijgt 99 punten enz. Dit reset elke week en elke week kun je dus weer punten behalen voor de algemene ranglijst.
[/QUOTE]
Dus de punten die je krijgt zijn niet blijvend, die ben je na een week weer kwijt?
Klinkt zinloos, om elke week weer opnieuw te strijden voor diezelfde 100 punten, of bedoel je dat je dan weer opnieuw kans maakt op honderd punten?
 

DeletedUser3

Guest
De update is gedaan.

Vergeet niet dat je de toernooien eerst moet onderzoeken (begin van de onderzoeksboom) voordat je ze kunt spelen.
 
waarom boekrol en niet gewoon met marmer beginnen ?????????
Ik moet toegeven ik ben ook teleurgesteld dat het boekenrollen is (zoals nu op beta) en geen marmer. Aangezien marmer mijn bonus is en het eerste toernooi al direct een kortere is, heb ik dus heel wat moeite gedaan om die 40kp zo snel mogelijk te verzamelen. Maar dat is nu moeite voor niks.

PS: de caterkosten zijn ook nu al hoger dan op de beta, dat vind ik wel grappig want op beta start het een dag later om de caterkosten te kunnen balanceren, maar hier hebben we nu gewoon direct de (gebalanceeerde kosten) en beginnen we een dag vroeger.
 

DeletedUser197

Guest
Ik ben begonnen, maar ik kan het algemene klassement niet vinden, dus ik weet niet of ik het goed doe ;)
 
Bovenaan