• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

DeletedUser

Guest
Spirituele goederen: maansteen, platina en boomsap

Verfijn je traditionele goederen met goddelijke zaden om magische spirituele goederen te produceren. Hiermee kun je nederzettingen en portalen voor de Elementalen bouwen. Maar pas op: gebruik ze snel voordat de magie verdwijnt en ze hun oorspronkelijke vorm weer aannemen!

Uit de nieuwesbrief die ik ontvind in mijn mail

@polderfamke Dankjewel, toch jammer dat ik die mail nooit meer krijg :(
 
Daar is nooit van iemand anders een reactie op gekomen. Dus het kan ook zijn dat diegene zich vergist heeft.
Ik weet wel dat wat je in de handel zet, 's nachts ook een decay krijgt, waardoor de volgende ochtend je 2-sterren aanbieding veranderd kan zijn in een 1-sterren aanbieding. Wel iets om in de gaten te houden.

ook dat laatste weet ik het fijne niet van, ben ook benieuwd dat te ontdekken. ik weet dat de goederen decayen, maar ik veronderstelde dat ze je vraag dan ook aanpasten zodat het gelijk sterren bleef. Benieuwd :)
 

DeletedUser224

Guest
Elvenar wordt uiteraard uitdagender hoe verder je ook komt met de hoofdstukken. Ruimte is in dit hoofdstuk beperkt gebleven om het nog uitdagender te maken en zoals je aangeeft, "inzet, kennis, kunde, slim spelen, tactiek, onderhandelen etc etc" zijn dit toch ook wat je voor het nieuwe hoofdstuk nodig hebt. Ook bedankt voor je feedback.



Jammer dat je dit zo ervaart, wel bedankt voor je Feedback.

Ik ervaar het niet zo, het zijn de feiten. Denk dat de meeste spelers die vanaf het begin met Elvenar begonnen om dezelfde redenen als hierboven aangegeven, zijn gestopt met het spel. Dat sommige mensen hun maandgeld uitgeven om top ranking te zijn en te blijven, dat stoort me niet. Dat moet ieder voor zichzelf uitmaken. Maar gewoon dit spel op zich, is niet vernieuwend meer. Niet voor niets komen er geen meerdere werelden van Elvenar. Beginnende spelers kost het eeuwen om zich overal doorheen te slagen, terwijl anderen met geld binnen 1 week een hoofdstuk uit hebben. Is geen beginnen aan.
Daarbij het feit dat ik mijn eigen beweegreden zie als een ernstige tekortkoming voor de game makers van Inno. Blijkbaar is het makkelijker om iets van anderen de kopieren dan zelf iets nieuws te bedenken. En juist daarom was ik dit spel begonnen, iets nieuws, iets moois... wat voor mij dus niet langer meer van toepassing is.
 
Spirituele goederen: maansteen, platina en boomsap

Verfijn je traditionele goederen met goddelijke zaden om magische spirituele goederen te produceren. Hiermee kun je nederzettingen en portalen voor de Elementalen bouwen. Maar pas op: gebruik ze snel voordat de magie verdwijnt en ze hun oorspronkelijke vorm weer aannemen!

Uit de nieuwesbrief die ik ontvind in mijn mail

Geen nieuwsletter gezien. wel een popup bij een speler, De elemetalen zijn gearriveerd bouw nu......

1 mini probleempje, de speler zit pas in hoofdstuk 2, ik denk dat het nog wel ff duurt voor die bij de elementalen is :S
 
@Fraggie
Hoewel ik er binnenkort mee start heeft de eerste indrukken die ik gelezen heb en die ik uit de Tech tree kan afleiden mij niet echt enthousiast gemaakt en ben ik het dus helemaal met je eens dat het meer van hetzelfde is anders ingepakt. Waar ze het Gastras vandaan halen zal me echt... zijn maar was het maar iets echt vernieuwend. Ja en over dat geld tja daar kan ik helemaal niets mee om op die manier het spel te spelen. dat sommige er wat geld in steken oke maar dergelijke bakken...nee is de kwaliteit van het spel niet waard.
 
weet je, ik moet zeggen dat ik dit hoofdstuk momenteel toch minder leuk vind dan gedacht. Normaal zou ik nu al portaal enzo aan het bouwen zijn, maar nu moet ik steeds op de rem staan omdat ik weet dat er toch nog geen handelspartners zijn voor de andere Tier 4. Het spel gaat sowieso al traag en nu het eens terug snel kan moet ik op de rem staan :(

iemand al klaar om tier 4 te verhandelen? ik zal straks titanium maken, dus als iemand dat nodig heeft, laat maar weten en dan produceer ik er zodra iemand kan verhandelen. Ik weet dat er al speler(s) zijn die al ver in de onderzoeksboom zitten, maar die hebben de onderzoeksboom gewoon afgekocht, dus die hebben helemaal geen nood aan t4.
 

DeletedUser1427

Guest
weet je, ik moet zeggen dat ik dit hoofdstuk momenteel toch minder leuk vind dan gedacht. Normaal zou ik nu al portaal enzo aan het bouwen zijn, maar nu moet ik steeds op de rem staan omdat ik weet dat er toch nog geen handelspartners zijn voor de andere Tier 4. Het spel gaat sowieso al traag en nu het eens terug snel kan moet ik op de rem staan :(

iemand al klaar om tier 4 te verhandelen? ik zal straks titanium maken, dus als iemand dat nodig heeft, laat maar weten en dan produceer ik er zodra iemand kan verhandelen. Ik weet dat er al speler(s) zijn die al ver in de onderzoeksboom zitten, maar die hebben de onderzoeksboom gewoon afgekocht, dus die hebben helemaal geen nood aan t4.

Momenteel ben ik nog bezig om de fabrieken vrij te spelen inclusief de bonusproductie onderzoek, ik zal maansteen produceren. Momenteel ben ik nog niet zover :)
 
Momenteel ben ik nog bezig om de fabrieken vrij te spelen inclusief de bonusproductie onderzoek, ik zal maansteen produceren. Momenteel ben ik nog niet zover :)

ik ben er ook niet hoor, vanavond met de toernooibonus zal ik handelaarsonderozek afronden en beginnen mijn handelaar te uppen. nadien doe ik pas het bonusonderzoek (dat kan ik eventueel sneller afwerken als ik toch handelsaanbiedingen zie op de markt)
 

DeletedUser

Guest
ik ben er ook niet hoor, vanavond met de toernooibonus zal ik handelaarsonderozek afronden en beginnen mijn handelaar te uppen. nadien doe ik pas het bonusonderzoek (dat kan ik eventueel sneller afwerken als ik toch handelsaanbiedingen zie op de markt)

Zelfde plan hier, vanavond 75 kptjes binnen, dan is het handelsgebouw onderzocht. Dan aan de productiebonus beginnen, zonder toernooi nu, dus duurt een paar daagjes vrees ik.
Maar misschien kan ik morgen al wat handelen, zal naar je platina (dat bedoelde je toch) op zoek gaan. Ik heb morgenochtend maansteentjes.

Ik vind het nog steeds leuk hoor, alleen grote waarschuwingen gelezen over tekort aan zaden.
En wat blijkt: Zaden zit nog steeds snor bij mij, maar Mana vliegt de deur uit momenteel :oops::oops:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelfde plan hier, vanavond 75 kptjes binnen, dan is het handelsgebouw onderzocht. Dan aan de productiebonus beginnen, zonder toernooi nu, dus duurt een paar daagjes vrees ik.
Maar misschien kan ik morgen al wat handelen, zal naar je platina (dat bedoelde je toch) op zoek gaan. Ik heb morgenochtend maansteentjes.

Ik vind het nog steeds leuk hoor, alleen grote waarschuwingen gelezen over tekort aan zaden.
En wat blijkt: Zaden zit nog steeds snor bij mij, maar Mana vliegt de deur uit momenteel :oops::oops:
Heb de waarschuwing van zaden ook gelezen op beta. Maar voorlopig zit het nog wel ok.
Oorspronkelijk was ik van plan om continu tier 4 te maken, maar de hoeveelheid tier 4 die je krijgt voor je inzet T1 valt me wat tegen. Dus ik denk me te beperken tot enkel T4 produceren wanneer ik er nodig heb. Wat natuurlijk niet zo bevordelijk is voor de markt. eens ik door het hoofdstuk ben zal ik wel waarschijnlijk continu T4 produceren, dan levert het tenminste iets op, tov gewone zaden die gewoon verdwijnen.
 

DeletedUser

Guest
Heb de waarschuwing van zaden ook gelezen op beta. Maar voorlopig zit het nog wel ok.
Oorspronkelijk was ik van plan om continu tier 4 te maken, maar de hoeveelheid tier 4 die je krijgt voor je inzet T1 valt me wat tegen. Dus ik denk me te beperken tot enkel T4 produceren wanneer ik er nodig heb. Wat natuurlijk niet zo bevordelijk is voor de markt. eens ik door het hoofdstuk ben zal ik wel waarschijnlijk continu T4 produceren, dan levert het tenminste iets op, tov gewone zaden die gewoon verdwijnen.

Tja, mijn OWs staan aanzienlijk lager dan bij jou, en daardoor is ook mijn zadenbonus lager. Dus ik moet idd zuinig zijn op de zaden. Mijns strategie is daarom ook, alleen handelen wat ik nodig heb. Zeker ook vanwege de decay.

Wel erg jammer dat je met de upgrade van het Handelsgebouw nog geen zaadje extra krijgt :(
 
Een vriendelijk maar toch dringend verzoek aan de spelers met hout als bonus ;)
We zitten allemaal in de Fenikscultus te wachten op elfenboomsap om het lekker gezellig te maken :p
 
Tja, mijn OWs staan aanzienlijk lager dan bij jou, en daardoor is ook mijn zadenbonus lager. Dus ik moet idd zuinig zijn op de zaden. Mijns strategie is daarom ook, alleen handelen wat ik nodig heb. Zeker ook vanwege de decay.

Wel erg jammer dat je met de upgrade van het Handelsgebouw nog geen zaadje extra krijgt :(
Daar was ik eigenlijk ook van uit gegaan. dat je extra zaden zou krijgen bij upgrade van handelaar. Maar niet dus.

Een vriendelijk maar toch dringend verzoek aan de spelers met hout als bonus ;)
We zitten allemaal in de Fenikscultus te wachten op elfenboomsap om het lekker gezellig te maken :p

iemand die elfenboomsap produceert heeft wel staal als bonus? :) lekker verwarrend die tier 4

Heb hout als bonus maar ik blijf zitten waar ik zit ;), 't is veel te gezellig bij "the Rings of power" :)
je mag gewoon blijven zitten hoor, gewoon op de markt zetten :)
 
Handelaar staat in de steigers nu, en ben over de helft nu met het bonusproductieonderzoek.

Maansteen kan ik evt nog zelf produceren uit me marmerfabrieken, is geen vetpot maar iig iets om vooruit te kunnen, dat houtsapje is voorlopig het grootste probleem.

Dit hoofdstuk is iid een waarop je moet wachten tot de rest ook zover is.
Gelukkig kan je het portaal en kanalen nog onderzoeken terwijl we rustig wachten tot de rest ook zover is.
 

DeletedUser

Guest
Aha, heb het door nu. Je kunt alleen maar de handel in spirituele/sentient goederen zien als je zelf al iets van die goederen hebt.
Maar er lijkt wel een enorme schaarste in Ellfenboomsap te zijn :(, waardoor er gelijk woekerprijzen voor gevraagd worden :eek: :rolleyes:

En inderdaad de decay gaat in de handel gewoon door. Dus als je 's avonds netjes een 2-sterrenhandel plaatst, is die 's morgens verandert in scheve handel. Maar er blijft wel staan dat het 2-sterrenhandel is. Dat vind ik wel onduidelijk
 

DeletedUser

Guest
vraagje: als je in je nieuwe t4 in de nacht nieuwe goederen maakt, heb je dan die hoeveelheid in de ochtend ook of gaat daar ook iets van af in de nacht. Of kun je beter overdag t4 maken?

ben je dat zeker? ik zag dit passeren op beta dus ik dacht dat ook al een deel van je productie verloren ging.

https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/elementals.9886/page-19#post-58902

ik ben zelf nog niet ver genoeg om het te kunnen verifieren. Misschien dat een hoge beta speler het wel weet. (Soth ofzo?)

@polderfamke Heb dit vannacht uitgeprobeerd, maar er is geen decay als je productie in de nacht klaar is. Dus werkt hetzelfde als bij mana, nog niet geoogst, dan geen decay :)
 
Uiteindelijk kan je toch 2 spirutuele goederen maken, alleen is er maar 1 boosted.
Maansteen boosted en elfensap niet . Dus productie van maansteen ligt hier 700% hoger als ik goed zit.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Uiteindelijk kan je toch 2 spirutuele goederen maken, alleen is er maar 1 boosted.
Maansteen boosted en elfensap niet . Dus productie van maansteen liggen hier 700% hoger als ik goed zit.

Als je de volledige productiebonus hebt wel ja ;)
 
Bovenaan