• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

DeletedUser

Guest
Kan niet, als het goed is zitten de meeste spelers die de elementalen gaan doen wel in een goede gilde. mocht dat nu niet zo zijn. dan heb je nog lokaal. ook is het mogelijk dat bv iemand in jouw gilde die dicht bij mij zit voor jouw ruilt. en anders even geduld hebben.

Zover ik begrepen heb kunnen we met alle spelers die in het Elementalenhoofdstuk zitten handelen. Dus zou goed moeten gaan, alleen niet als er extreem grote aanbiedingen worden gedaan.
En let erop de decay van Sentient (spirituele) goederen gaat ook door als je je goederen in de handel hebt aangeboden. Dus 's morgens heb je opeens een 1-sterren aanbieding staan
 
Mischien een groep maken om te handelen met elkaar gewoon een dag of avaond ff zon groep in hoppen op afspaaaraak :>) zomaar iedeetje
Goed idee, misschien mogen we wel een draadje in het forum maken in de offtopic die iets vraagt/geeft? Weet niet als zoiets mag volgens de forumregels
Een ingame mail maken gaat niet gaan denk ik, want als ik met niet vergis mag je enkel groepsmails versturen naar personen binnen je broederschap, alle andere mails moeten 1 op 1 zijn.
 

DeletedUser1427

Guest
Heel veel plezier allemaal, het nieuwe hoofdstuk is eindelijk (na al dat wachten) gearriveerd bij ons, bedankt voor jullie geduld. Wij horen graag jullie feedback over dit nieuwe hoofdstuk in dit feedback topic.
 

DeletedUser

Guest
Goed idee, misschien mogen we wel een draadje in het forum maken in de offtopic die iets vraagt/geeft? Weet niet als zoiets mag volgens de forumregels
Een ingame mail maken gaat niet gaan denk ik, want als ik met niet vergis mag je enkel groepsmails versturen naar personen binnen je broederschap, alle andere mails moeten 1 op 1 zijn.

Goed plan om hier op het forum er een topic over te maken :)
 
upload_2018-2-8_15-18-41.png
 

DeletedUser956

Guest
Ik WAS blij met het nieuwe ras, en met de nieuwe grond die we er bij krijgen, maar tot mijn ontsteltenis kan ik nog steeds niet meer dan 457 provincies vrijspelen:eek::eek::eek:. Wat heb ik dus aan die extra ruimte? NIKS helemaal niks:mad::mad::mad:, ik ben diep teleurgesteld!!!:(:(:(
 

DeletedUser1796

Guest
Ik WAS blij met het nieuwe ras, en met de nieuwe grond die we er bij krijgen, maar tot mijn ontsteltenis kan ik nog steeds niet meer dan 457 provincies vrijspelen:eek::eek::eek:. Wat heb ik dus aan die extra ruimte? NIKS helemaal niks:mad::mad::mad:, ik ben diep teleurgesteld!!!:(:(:(
Nieuw grond?
 
stadsuitbreiding @Priscil
Ze zijn allemaal blij nu dat ze weer wat kunnen doen maar tegelijk ook teleurgesteld dat het weer een hoofdstuk is van hetzelfde met alleen een ander verhaal, andere gebouwen en andere goederen. Ze zijn dus allen die al maanden wachten op een uitbreiding van het spel en dus in diezelfde maanden amper iets hebben kunnen doen. Wat mijzelf betreft komt het net op het moment dat ik Halflingen stond te verlaten en ik dus zonder te wachten door kan.
 
Bovenaan