• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

DeletedUser1796

Guest
en toen zat je vast, je medespelers hebben de benodigde ruilgoederen nog niet voor je :D
vast zitten is ook niet zo heel erg want anders loop je weer te snel door het hoofdstuk en mag je weer zo'n 5 maand wachten op een nieuw hoofdstuk
 
I know ;)
Maar wel ff snel door die geavanceerde verkenner heen, anders zit ik nog niet in het nieuwe hoofdstuk :p
Ik doe met je mee, alleen die 120kp die heb ik niet. hier zal het iets langzamer moeten gaan. die nieuwe instants kunnen we toch niet in de onderzoeksboom gebruiken toch?
 

DeletedUser

Guest
Ik doe met je mee, alleen die 120kp die heb ik niet. hier zal het iets langzamer moeten gaan. die nieuwe instants kunnen we toch niet in de onderzoeksboom gebruiken toch?

Nee helaas niet. Maar die heb ik ook al gebruikt om mijn Elvenar Handelscentrum te uppen, want zaden gaat het meest kostbare goedje worden denk ik
 
Nee helaas niet. Maar die heb ik ook al gebruikt om mijn Elvenar Handelscentrum te uppen, want zaden gaat het meest kostbare goedje worden denk ik

Ik denk dat de tactiek die Dony beschreef op beta wel aan te raden is. Enkel Tier 4 goederen produceren (en ruilen) als je ze nodig hebt.
Zeker zolang je nog door de onderzoeksboom moet en dus wel nog veel zaden nodig hebt daar.
 

DeletedUser1796

Guest
Veel plezier iedereen die zat te wachten op het nieuwe hoofdstuk
 

DeletedUser1796

Guest
wel de nieuwe versie maar met een tijdstip van 12:19 zit het misschien daarin?
 

DeletedUser

Guest
Nog steeds niets, ook al van browsers gewisseld. maar ze komen niet

@Lionell Moeten we hier een support ticket voor aanmaken, of is support al op de hoogte?
 
ff rondgezocht, op us forum is het muisstil hoor daar geen problemen, internationaal heeft blijkbaar de update temidden van de FA gehad., de duitsers zijn ook nog stil.
 

DeletedUser1427

Guest
Nog steeds niets, ook al van browsers gewisseld. maar ze komen niet

@Lionell Moeten we hier een support ticket voor aanmaken, of is support al op de hoogte?

Er is wat onverwachtse vertraging gekomen, enigste wat we kunnen vragen om wat geduld. Wij zijn idd op de hoogte hiervan.
 

DeletedUser

Guest
ff rondgezocht, op us forum is het muisstil hoor daar geen problemen, internationaal heeft blijkbaar de update temidden van de FA gehad., de duitsers zijn ook nog stil.

Duitsers hebben al 1 1/2 uur geleden het nieuwe hoofdstuk gehad. Weinig problemen daar (alleen een refresh nodig)
 
Mischien een groep maken om te handelen met elkaar gewoon een dag of avaond ff zon groep in hoppen op afspaaaraak :>) zomaar iedeetje

Kan niet, als het goed is zitten de meeste spelers die de elementalen gaan doen wel in een goede gilde. mocht dat nu niet zo zijn. dan heb je nog lokaal. ook is het mogelijk dat bv iemand in jouw gilde die dicht bij mij zit voor jouw ruilt. en anders even geduld hebben.
 
Bovenaan