• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

DeletedUser1796

Guest
Ow een stadsuibreiding die wist ik :)
Ik heb al gehoord dat de ruimte beperkt is en dan geen provincie uitbreidingen extra word het zwaarder.
Word veel gepuzzel maar misschien wel leuk ik ga hopen dat het gaat lukken.
 

DeletedUser

Guest
stadsuitbreiding @Priscil
Ze zijn allemaal blij nu dat ze weer wat kunnen doen maar tegelijk ook teleurgesteld dat het weer een hoofdstuk is van hetzelfde met alleen een ander verhaal, andere gebouwen en andere goederen. Ze zijn dus allen die al maanden wachten op een uitbreiding van het spel en dus in diezelfde maanden amper iets hebben kunnen doen. Wat mijzelf betreft komt het net op het moment dat ik Halflingen stond te verlaten en ik dus zonder te wachten door kan.

Ik had dit al gemeld hier hoor:
Nog meer nieuws (antwoorden op vragen die op de beta kwamen).

Elementals

In de ondezoeksboom voor het nieuwe hoofdstuk zal er 1 stadsuitbreiding komen. De limiet voor de provincie-uitbreidingen wordt NIET verhoogd. We zullen het dus moeten doen met de ruimte die we nu hebben.

Vandaar dat ik mijn sloophamer en stevige bezem al klaar had staan ;). Stadjes zullen flink op de schop moeten, want het gastras wilt ook een hoop ruimte.
Ik vind dat juist wel leuk, eindelijk een echte grote verbouwing in mijn stad. :D
 
Je ziet de onderzoeksboom en denk, ach paar goederen hier en daar, valt reuze mee.
En dan zie je dit
upload_2018-2-9_1-37-35.png
 
Je ziet de onderzoeksboom en denk, ach paar goederen hier en daar, valt reuze mee.
En dan zie je dit
what did you expect?

als het enkel nodig was voor de onderzoeksboom, dan had ik verwacht dat het geen tier 4 zou zijn, maar een rasproductie.
Ik vermoed dat op termijn alle upgrades en onderzoeken die tier 1 nu nodig hebben, zullen vervangen worden door tier 4.
Ik denk dat ze iets willen doen aan de enorme voorraad goederen die sommigen hebben, waardoor afkopen heel gemakkelijk wordt, en dus daarom willen overschakelen naar goederen die vanzelf verdwijnen (sentient goods dus) zodat in de toekomst enorme voorraden onmogelijk wordt....
 
de onderzoeksboom vraagt om 6000 ofzo, dus schrok van het aantal van 22k, z'n hoog aantal had ik niet verwacht. heb het idd straks zo bij elkaar maar was meer dat het onverwacht was
 
de onderzoeksboom vraagt om 6000 ofzo, dus schrok van het aantal van 22k, z'n hoog aantal had ik niet verwacht. heb het idd straks zo bij elkaar maar was meer dat het onverwacht was
klopt je hebt maar 66k van elk nodig in de onderzoeksboom (en het ras erna volgens de gamefiles 170k) en voor het bouwen en upgraden van de rasproductie heb je nog eens ongeveer een 50k van elk nodig dus 116k van elk in totaal voor dit hoofdstuk. Valt wel mee behalve dan als je beseft dat er decay op zit.... :)
 

DeletedUser788

Guest
Had al eens gezegd, dat 't ontbreken van uitbreidingen, mij ook ontzettend stoort en dat 't moeilijk is om je stad te verbouwen, zeker nu de meeste gebouwen
andere afmetingen krijgen.
Wat mij echter 't meeste stoort is dat Elvenar geen spel meer is; in een spel is 't de bedoeling, dat je door inzet, kennis, kunde, slim spelen, tactiek, onderhandelen etc etc, progressie maakt. Bij Elvenar kun je alles kopen en dan is het geen spel meer, maar zo iets als boodschappen doen bij Appie. En staan er enkel mensen hoog in de ranking, die 't meeste geld willen uitgeven, een enkeling daargelaten.Ik heb zelf ook Dia gebouwen, dat scheelt plaats en die leveren meer op, dus voor mij hebben die een functie.
Nu begrijp ik dat de Duitse economie moet draaien en dat de dikke Merc's Audi's en BMW's op de parkeerplaats bij Innogames, hier hun steentje aan bijdragen, maar ik heb andere ideeën over een SPEL.
En 't is inderdaad weer gewoon meer van 't zelfde, alleen in een ander jasje,vandaar dat ik niet sta te stuiteren van opwinding over 't nieuwe gast ras.
 

DeletedUser224

Guest
Tja,

zal me maar weer eens laten horen. Vind het zo jammer dat Inno(Elvenar) met niets nieuws komt. Hebben ze daar geen mensen in dienst die zelf iets kunnen bedenken als nieuw ras (hoofdstuk) ?? Dit nieuw ( is het helaas niet) ras de Elementalen is al jaren terug gebruikt in boeken. En daarom blijf ik dus bij mijn besluit om verder geen extra tijd in deze game te investeren, en ik op de ranking steeds verder weg zal zakken, omdat ik niet verder ga in de tech-tree. Blijft een principe kwestie.
Dus het zal me een zorg zijn wanneer, hoe en wat er komen gaat. Zolang Inno niet eens zelf met iets ECHT nieuws komt, blijf ik in mijn tech-tree staking :)
Want dat is het.
Uiteraard ga ik door met mijn BS, steunen waar ik kan, handel drijven.

Voor een game dat bestempeld werd als iets geweldigs, iets nieuws en groots.... is dit wel voor mij persoonlijk een blunder van jewelste door Inno. Enige pluspunt voor mij blijven de graphics, maar ja, dat is slechts een gedeelte van het spel.

Zal wel de enige zijn die hier iets negatiefs zegt, maar ook dat soort opmerkingen horen hier thuis.

groet,

Fraggie
 

DeletedUser1427

Guest
Had al eens gezegd, dat 't ontbreken van uitbreidingen, mij ook ontzettend stoort en dat 't moeilijk is om je stad te verbouwen, zeker nu de meeste gebouwen
andere afmetingen krijgen.
Wat mij echter 't meeste stoort is dat Elvenar geen spel meer is; in een spel is 't de bedoeling, dat je door inzet, kennis, kunde, slim spelen, tactiek, onderhandelen etc etc, progressie maakt. Bij Elvenar kun je alles kopen en dan is het geen spel meer, maar zo iets als boodschappen doen bij Appie. En staan er enkel mensen hoog in de ranking, die 't meeste geld willen uitgeven, een enkeling daargelaten.Ik heb zelf ook Dia gebouwen, dat scheelt plaats en die leveren meer op, dus voor mij hebben die een functie.
Nu begrijp ik dat de Duitse economie moet draaien en dat de dikke Merc's Audi's en BMW's op de parkeerplaats bij Innogames, hier hun steentje aan bijdragen, maar ik heb andere ideeën over een SPEL.
En 't is inderdaad weer gewoon meer van 't zelfde, alleen in een ander jasje,vandaar dat ik niet sta te stuiteren van opwinding over 't nieuwe gast ras.

Elvenar wordt uiteraard uitdagender hoe verder je ook komt met de hoofdstukken. Ruimte is in dit hoofdstuk beperkt gebleven om het nog uitdagender te maken en zoals je aangeeft, "inzet, kennis, kunde, slim spelen, tactiek, onderhandelen etc etc" zijn dit toch ook wat je voor het nieuwe hoofdstuk nodig hebt. Ook bedankt voor je feedback.

Tja,

zal me maar weer eens laten horen. Vind het zo jammer dat Inno(Elvenar) met niets nieuws komt. Hebben ze daar geen mensen in dienst die zelf iets kunnen bedenken als nieuw ras (hoofdstuk) ?? Dit nieuw ( is het helaas niet) ras de Elementalen is al jaren terug gebruikt in boeken. En daarom blijf ik dus bij mijn besluit om verder geen extra tijd in deze game te investeren, en ik op de ranking steeds verder weg zal zakken, omdat ik niet verder ga in de tech-tree. Blijft een principe kwestie.
Dus het zal me een zorg zijn wanneer, hoe en wat er komen gaat. Zolang Inno niet eens zelf met iets ECHT nieuws komt, blijf ik in mijn tech-tree staking :)
Want dat is het.
Uiteraard ga ik door met mijn BS, steunen waar ik kan, handel drijven.

Voor een game dat bestempeld werd als iets geweldigs, iets nieuws en groots.... is dit wel voor mij persoonlijk een blunder van jewelste door Inno. Enige pluspunt voor mij blijven de graphics, maar ja, dat is slechts een gedeelte van het spel.

Zal wel de enige zijn die hier iets negatiefs zegt, maar ook dat soort opmerkingen horen hier thuis.

groet,

Fraggie

Jammer dat je dit zo ervaart, wel bedankt voor je Feedback.
 

DeletedUser1427

Guest
Is het zinvol om een niet bonus T1 fabriekje te uppen tot level 25 ?

Als jij een fabriek levelt naar level 25 verliest het de één dags en twee daags productie, het is uiteraard een overweging om over na te denken of je deze productietijden wilt missen.
 
Tja,

zal me maar weer eens laten horen. Vind het zo jammer dat Inno(Elvenar) met niets nieuws komt. Hebben ze daar geen mensen in dienst die zelf iets kunnen bedenken als nieuw ras (hoofdstuk) ?? Dit nieuw ( is het helaas niet) ras de Elementalen is al jaren terug gebruikt in boeken. En daarom blijf ik dus bij mijn besluit om verder geen extra tijd in deze game te investeren, en ik op de ranking steeds verder weg zal zakken, omdat ik niet verder ga in de tech-tree. Blijft een principe kwestie.
Dus het zal me een zorg zijn wanneer, hoe en wat er komen gaat. Zolang Inno niet eens zelf met iets ECHT nieuws komt, blijf ik in mijn tech-tree staking :)
Want dat is het.
Uiteraard ga ik door met mijn BS, steunen waar ik kan, handel drijven.

Voor een game dat bestempeld werd als iets geweldigs, iets nieuws en groots.... is dit wel voor mij persoonlijk een blunder van jewelste door Inno. Enige pluspunt voor mij blijven de graphics, maar ja, dat is slechts een gedeelte van het spel.

Zal wel de enige zijn die hier iets negatiefs zegt, maar ook dat soort opmerkingen horen hier thuis.

groet,

Fraggie
Uit wat ik kan afleiden van de gamefiles, is het hoofdstuk na de elementalen wel iets helemaal nieuws. Al kan ik daar natuurlijk wel pas echt over oordelen eens ik het in het spel zie. Voor hetzelfde geld is het een bekend ras waar ze simpelweg een onbekende naam op geplakt hebben :) Maar hoe lang het gaat duren tot we aan dat ras kunnen beginnen.... ik weet het niet
 
vraagje: als je in je nieuwe t4 in de nacht nieuwe goederen maakt, heb je dan die hoeveelheid in de ochtend ook of gaat daar ook iets van af in de nacht. Of kun je beter overdag t4 maken?
 

DeletedUser

Guest
Uit wat ik kan afleiden van de gamefiles, is het hoofdstuk na de elementalen wel iets helemaal nieuws. Al kan ik daar natuurlijk wel pas echt over oordelen eens ik het in het spel zie. Voor hetzelfde geld is het een bekend ras waar ze simpelweg een onbekende naam op geplakt hebben :) Maar hoe lang het gaat duren tot we aan dat ras kunnen beginnen.... ik weet het niet

Lol Nu al over een volgend gastras bezig?
Ik ben nog lekker druk met de Elementaaltjes hoor. Heb de tijd van mijn leven :D
 
Zolang je ze niet geïnd hebt, zal er geen afname zijn.
ben je dat zeker? ik zag dit passeren op beta dus ik dacht dat ook al een deel van je productie verloren ging.

https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/elementals.9886/page-19#post-58902

ik ben zelf nog niet ver genoeg om het te kunnen verifieren. Misschien dat een hoge beta speler het wel weet. (Soth ofzo?)

Lol Nu al over een volgend gastras bezig?
Ik ben nog lekker druk met de Elementaaltjes hoor. Heb de tijd van mijn leven :D
Tijdens het grote wachten moet je toch iets doen, dus toen de gamefiles wat zitten uitspitten.
En tot mijn verbazing zag ik daar al het volgende ras na de elementalen verschijnen, nog voor de elementalen vrijgegeven waren :)
 

DeletedUser

Guest
ben je dat zeker? ik zag dit passeren op beta dus ik dacht dat ook al een deel van je productie verloren ging.

https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/elementals.9886/page-19#post-58902

ik ben zelf nog niet ver genoeg om het te kunnen verifieren. Misschien dat een hoge beta speler het wel weet. (Soth ofzo?)

Daar is nooit van iemand anders een reactie op gekomen. Dus het kan ook zijn dat diegene zich vergist heeft.
Ik weet wel dat wat je in de handel zet, 's nachts ook een decay krijgt, waardoor de volgende ochtend je 2-sterren aanbieding veranderd kan zijn in een 1-sterren aanbieding. Wel iets om in de gaten te houden.
 
Spirituele goederen: maansteen, platina en boomsap

Verfijn je traditionele goederen met goddelijke zaden om magische spirituele goederen te produceren. Hiermee kun je nederzettingen en portalen voor de Elementalen bouwen. Maar pas op: gebruik ze snel voordat de magie verdwijnt en ze hun oorspronkelijke vorm weer aannemen!

Uit de nieuwesbrief die ik ontvind in mijn mail
 
Bovenaan