• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

Deleted User - 124539

Guest
Als je naar het Beta plaatje van CrazyWizard kijkt dan zie je dat zijn 3 laatste bestaande fabrieken worden aangegeven, die staan namelijk nog opslot. Doordat ze worden aangegeven betekend het dat deze vanaf H17 zullen worden gevraagd en dus naar bonusfabrieken moeten worden gebouwd. Vanaf T4 hebben we sentient goederen dus ik ga ervan uit dat T7, 8 en 9 ook sentient goederen zijn, maar dat is nog niet duidelijk. Het kunnen 2 opties zijn: 3 nieuwe soorten sentient goederen of de al bestaande goederen dat de fabrieken zelf al geven maar dan als bonus.
Als je naar het plaatje kijkt, kun je, zoals ik al zei, helemaal níét zien dat de 3 laatste fabrieken worden aangegeven, enkel dat de 3 laatste soorten RELIKWIEËN nog zullen gebruikt worden om de productie van iets te boosten. Het kan zijn dat er zomaar een totaal nieuw gebouw bijkomt. Dat zal dan waarschijnlijk wel net zoals alle huidige fabrieken de mogelijkheid hebben om verschillende producties te kiezen, dus op dat vlak is het ook een "fabriek". Ik denk echter niet dat er nog een productie in de huidige fabrieken vervangen wordt, misschien wel dat er 2 productieopties bijkomen, zodat we 6 opties hebben, 2 voor basis, 2 voor sentient, en 2 voor de nieuwe goederen. Dat die nieuwe goederen ook de naam krijgen van "sentientgoederen", betwijfel ik, waarschijnlijk krijgen ze ook nog een nieuwe naam. Ze zullen misschien wel nog lijken op de sentient, in de zin van dat ze ook vervallen en je andere dingen (buiten munten/voorraden) nodig hebt om ze te produceren. Hopelijk komt inno met iets nieuws, zoals @AlbertDeWijze al zei.

Dat ze de bestaande goederen gaan boosten zou ik al helemáál uitsluiten, dat zou handelen bijna overbodig kunnen maken!
 

Deleted User - 124539

Guest
Wellicht niet, op hetzelfde moment hebben ze er ook 3 nieuwe levels van het handelshuis bijgemaakt volgens het beta forum, 3x gokken waar dat nu voor zou kunnen zijn :D

Maar het blijft koffiedik kijken, we weten meer of een maand of wat.
Die 3 nieuwe levels van het handelsgebouw sluiten nog altijd niet uit dat er een nieuw gebouw bijkomt om de nieuwe goederen te produceren, dat betekent enkel dat we die nieuwe goederen ook zullen kunnen verhandelen, ik weet niet waarom je dat als argument gebruikte om te zeggen dat het geen nieuw gebouw zal zijn.
Maar het blijft inderdaad gokken, we zullen wel zien tegen dat het zover is.
 
Wat is een T7?

T1 +2. Ik heb marmer. Staal is T4 en daar komt dan hout als T7 bij vermoed ik. En die zal dan lvl 32 moeten zijn als het net zo gaat als de vorige keer. :eek:

Logischerwijze zijn trouwens de T3 en T6 aan de beurt voor een upgrade in een volgend hoofdstuk. Kan goed zijn dat die T7 pas over 2 hoofdstukken komt. Of ze beginnen met T9, dat zou ook nog kunnen. Al past dat niet in het patroon tot nu toe.
Wat ik ook nog zou kunnen is een enorm hoofdstuk waarin onderzoeken voor zowel T1,3,7 als T3,6 en dat T9 dan 2 hoofdstukken later komt.

Doordat ze worden aangegeven betekend het dat deze vanaf H17 zullen worden gevraagd en dus naar bonusfabrieken moeten worden gebouwd. Vanaf T4 hebben we sentient goederen dus ik ga ervan uit dat T7, 8 en 9 ook sentient goederen zijn, maar dat is nog niet duidelijk. Het kunnen 2 opties zijn: 3 nieuwe soorten sentient goederen of de al bestaande goederen dat de fabrieken zelf al geven maar dan als bonus.

Ik verwacht dat het wat anders dan sentient is en een totaal nieuw soort goederen met een nieuwe soortnaam. En dat ze met 1 per hoofdstuk komen.

Dat zal dan waarschijnlijk wel net zoals alle huidige fabrieken de mogelijkheid hebben om verschillende producties te kiezen, dus op dat vlak is het ook een "fabriek". Ik denk echter niet dat er nog een productie in de huidige fabrieken vervangen wordt, misschien wel dat er 2 productieopties bijkomen, zodat we 6 opties hebben, 2 voor basis, 2 voor sentient, en 2 voor de nieuwe goederen.

Dat zou kunnen. Kan ook best zijn dat de T4 producties die nu in de T7 staan vervangen worden door wat nieuws. Die zijn nu totaal nutteloos. Niemand gaat een niet bonus fabriek neerzetten en al helemaal niet voor spirigoederen.
 
Laatst bewerkt:
Euhhh… ik zal het wel verkeerd begrijpen, maar T1=marmer, staal en hout, T2=kristal, boekrol en zijde, T3=elixer, toverstof en edelsteen, T4=maansteen, platina en elfenboomsap, T5=obsidiaan, inkt en fluweel, T6=zeep, paddo's en bismuth...
 
Een tijd geleden voordat het op Beta bekend werdt dat er T7, 8 en 9 zou komen hadden we een discussie (weet niet meer bij welke topic) over dat het mss mogelijk zou kunnen zijn, en zie daar, grappig!:)

Ik heb ooit eens gedropt dat dat me een logische volgende stap leek. Weet ook niet meer bij welk topic :cool:

Kan het niet helemaal volgen… worden het nu fabrieken met een heel nieuwe soort goederen, of worden we min of meer verplicht de nog niet gebruikte fabrieken ook te gaan bouwen?

Yep, je mag de derde van alle drie de soorten gaan bouwen. Ik vermoed voor eind 2022.

Ik hoop echter op iets radicaals anders, weer een verdampend goedje (of meer zaden) met verdampende goederen, die truuk hebben we al 2x gezien, een 3e keer hoeft van mij echt niet.

Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik vrees....

Euhhh… ik zal het wel verkeerd begrijpen, maar T1=marmer, staal en hout, T2=kristal, boekrol en zijde, T3=elixer, toverstof en edelsteen, T4=maansteen, platina en elfenboomsap, T5=obsidiaan, inkt en fluweel, T6=zeep, paddo's en bismuth...

Dat heb je helemaal goed begrepen.
T7 wordt dan iets van baksteen, roestvrijstaal, teak, T8 kwarts, 3D-printer, hermelijnbont en T9 wassen beelden, ithildin en diamanten. Al zal dat laatste vast niet :p :p :p :p :p
 
Als het nog meer
sentient goederen worden met zaden als input, dan gaan we een zaden probleem krijgen. Het zou mij niets verbazen als ze weer een ander verdampend goedje verzinnen voor die 3 fabrieken.

Ik hoop echter op iets radicaals anders, weer een verdampend goedje (of meer zaden) met verdampende goederen, die truuk hebben we al 2x gezien, een 3e keer hoeft van mij echt niet.

Abrakadabra goederen ;)

Ik ga er idd van uit dat het iets anders is dan sentient maar wel hetzelfde concept.
Dan kunnen ze namelijk ook weer nieuwe wonderen toevoegen die die abrakadabra goederen boosten.
 

DeletedUser2578

Guest
Als je naar het plaatje kijkt, kun je, zoals ik al zei, helemaal níét zien dat de 3 laatste fabrieken worden aangegeven, enkel dat de 3 laatste soorten RELIKWIEËN nog zullen gebruikt worden om de productie van iets te boosten. Het kan zijn dat er zomaar een totaal nieuw gebouw bijkomt. Dat zal dan waarschijnlijk wel net zoals alle huidige fabrieken de mogelijkheid hebben om verschillende producties te kiezen, dus op dat vlak is het ook een "fabriek". Ik denk echter niet dat er nog een productie in de huidige fabrieken vervangen wordt, misschien wel dat er 2 productieopties bijkomen, zodat we 6 opties hebben, 2 voor basis, 2 voor sentient, en 2 voor de nieuwe goederen. Dat die nieuwe goederen ook de naam krijgen van "sentientgoederen", betwijfel ik, waarschijnlijk krijgen ze ook nog een nieuwe naam. Ze zullen misschien wel nog lijken op de sentient, in de zin van dat ze ook vervallen en je andere dingen (buiten munten/voorraden) nodig hebt om ze te produceren. Hopelijk komt inno met iets nieuws, zoals @AlbertDeWijze al zei.

Dat ze de bestaande goederen gaan boosten zou ik al helemáál uitsluiten, dat zou handelen bijna overbodig kunnen maken!
Nou @super builder45 iedereen heeft zo zijn gedachten, vermoedens over, we gaan zien wat het uiteindelijk zal worden...:)
 

DeletedUser2578

Guest
Ik denk dat ik van de fabrieken T1 en T2 één zal houden en tot de max. zal uppen, de rest gaat de berging in. Ook heb ik van de 8 wp's nu 4 van over gehouden. Zelf denk ik dat als 1 fabriek en 4 wp's tot de max zijn geupgrade wel genoeg zijn voor productie. Ben benieuwd hoe andere endgamers hierover denken of deze formule wel goed genoeg is voor het spel H16/17.
 
Het hangt er vanaf hoe je speelt. Als je veel vecht heb je veel troepen nodig, en dus veel voorraden. Als je veel onderhandelt heb je veel goederen nodig en dus meer fabrieken.
Er is dus niet 1 universeel eindpunt wat bij iedereen geldt, het is voor iedereen anders.

Wat je kunt doen is het opzetten zoals je denkt dat het moet, en dan een tijdje gebruiken. Dan merk je vanzelf of het werkt.

Als je teleporteer spreuken wilt besparen kun je evt de gebouwen in de stad laten staan maar niet gebruiken. Als je opzet dan niet werkt kun je eenvoudig wat gebouwen weer meenemen in de dagelijkse produktie zonder dat je een teleporteer spreuk gebruikt hebt.
 

DeletedUser2578

Guest
Wat je kunt doen is het opzetten zoals je denkt dat het moet, en dan een tijdje gebruiken. Dan merk je vanzelf of het werkt.

Als je teleporteer spreuken wilt besparen kun je evt de gebouwen in de stad laten staan maar niet gebruiken. Als je opzet dan niet werkt kun je eenvoudig wat gebouwen weer meenemen in de dagelijkse produktie zonder dat je een teleporteer spreuk gebruikt hebt.
Yep, goed idee, thanks. Ik zal het eerst eens uitproberen, kijken of het goed genoeg werkt. Komend week ook wat teleporteer spreuken proberen te scoren. Goede uitvinding die teleporteer spreuken:)
 

DeletedUser2578

Guest
LoL ik heb 14 paginas vol. Voor fragementen best wel wat afgebroken maar totdat ik het afbreek of gebruik bewaar ik het want zoals CW zegt 'je weet het maar nooit'. Na alle veranderingen van Elvenar krijgen we mss wel '7 magere jaren' :p:D
 
Bovenaan