• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

DeletedUser2578

Guest
Niet denken in bijplaatsen maar aan inruilen.
Dat moet bijna zo wel ja anders kan het niet. We zullen weer aan het denken worden gezet over welke gebouw weg moet, ingeruild worden voor T7, T8, T9.......Elvenar de grote puzzel! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eerst moet nog blijken of we T4 en T7 tegelijk nodig hebben. Zo niet dan zou ook een T4 op de zolder gezet kunnen worden ipv een T1. Hoewel ik een donkerbruin vermoeden heb dat we ze wel allemaal tegelijk nodig zullen hebben...
 

DeletedUser2578

Guest
Hoewel ik een donkerbruin vermoeden heb dat we ze wel allemaal tegelijk nodig zullen hebben...
Zelf denk ik ook dat we ze allemaal tegelijk nodig zullen hebben maar wie weet mss krijgt het spel wel een wendig en zijn vanaf H17 alleen sentient goederen goederen nodig, spannend, we gaan het zien....:D
 
O ja, dat wist ik wel, ik bedoel eigenlijk waar die 7 voor staat,wat voor een fabriek dat dan is,;)
1593956907478.png
 

DeletedUser2578

Guest
Dank voor de info! Een tijd geleden voordat het op Beta bekend werdt dat er T7, 8 en 9 zou komen hadden we een discussie (weet niet meer bij welke topic) over dat het mss mogelijk zou kunnen zijn, en zie daar, grappig!:) Het gaat dus toch om de laatste 3 bestaande fabrieken die je nog niet verplicht hoefde te gebruiken. In mijn geval wordt het ook Marmer, Kristal en Elixer. Zal aan het eind van H16 dan maar mee starten om deze fabrieken te upgraden.
 
Kan het niet helemaal volgen… worden het nu fabrieken met een heel nieuwe soort goederen, of worden we min of meer verplicht de nog niet gebruikte fabrieken ook te gaan bouwen?
 

Deleted User - 124539

Guest
Dank voor de info! Een tijd geleden voordat het op Beta bekend werdt dat er T7, 8 en 9 zou komen hadden we een discussie (weet niet meer bij welke topic) over dat het mss mogelijk zou kunnen zijn, en zie daar, grappig!:) Het gaat dus toch om de laatste 3 bestaande fabrieken die je nog niet verplicht hoefde te gebruiken. In mijn geval wordt het ook Marmer, Kristal en Elixer. Zal aan het eind van H16 dan maar mee starten om deze fabrieken te upgraden.
We weten nog niet dat het om de 3 laatste bestaande fabrieken gaat, uit dat plaatje kun je enkel afleiden dat de productie terug geboost kan worden met de laatste soort relikwieën die je nog niet hebt gebruikt voor goederen te boosten...
 

DeletedUser2578

Guest
Als je naar het Beta plaatje van CrazyWizard kijkt dan zie je dat zijn 3 laatste bestaande fabrieken worden aangegeven, die staan namelijk nog opslot. Doordat ze worden aangegeven betekend het dat deze vanaf H17 zullen worden gevraagd en dus naar bonusfabrieken moeten worden gebouwd. Vanaf T4 hebben we sentient goederen dus ik ga ervan uit dat T7, 8 en 9 ook sentient goederen zijn, maar dat is nog niet duidelijk. Het kunnen 2 opties zijn: 3 nieuwe soorten sentient goederen of de al bestaande goederen dat de fabrieken zelf al geven maar dan als bonus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
Ze zullen vast geen 3 nieuwe fabrieken in 1 hoofdstuk gaan introduceren, dus volgend hoofdstuk alleen T7 er bij lijkt me waarschijnlijk.
Het zal idd. per hst. 1 fabriek zijn, 3 in één keer is veel. Dan krijgen we nog 3 nieuwe hoofdstukken :)
 
dus ik ga ervan uit dat T7, 8 en 9 ook sentient goederen zijn
Als het nog meer
sentient goederen worden met zaden als input, dan gaan we een zaden probleem krijgen. Het zou mij niets verbazen als ze weer een ander verdampend goedje verzinnen voor die 3 fabrieken.

Ik hoop echter op iets radicaals anders, weer een verdampend goedje (of meer zaden) met verdampende goederen, die truuk hebben we al 2x gezien, een 3e keer hoeft van mij echt niet.
 
Bovenaan