• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

Super!! Ik ga er direct mee aan de gang! ik had ook wel een vermoeden dat de ruimte er wel zou zijn, maar zag het even niet.:)
 
Ik heb het ergens gelezen maar kijk er nu schijnbaar overheen....
Dus vraag ik het maar....
Ik heb nu 17 ensembles staan, nr 18 is in de maak:p . Nu de vraag als ik mijn harmoniebos op lvl4 heb staan. kunnen die ensembles dan weg?

bedank alvast voor het (waarschijnlijk dubbel antwoordt).
 
Ik dacht het ook ergens gelezen te hebben, maar durf het niet met zekerheid te zeggen, komt vast wel een duidelijk (Dubbel) antwoord....:D
 
@xeses
Zodra je de 18 ensembles hebt gemaakt en je portal op level 4 staat kun je 1 of meer ensembles verkopen.
Maar er zit zowel een voordeel als ook een nadeel aan het verkopen van die dingen.
Voordeel: je krijgt er materialen voor terug die je kunt gebruiken voor een extra instrumenten maker.
Nadeel: als je naast de liederen ook de muzieknoten maakt in het Harmoniebos dan verlies je een gedeelte van je maximale muzieknoten productie, en verkoop je ze allemaal dan mag je de rest van het hoofdstuk met portaal spreuken verder gaan.

Muzieknoten productie is sterk afhankelijk van het aantal ensembles dat je hebt staan niet van de portaal level, dat is alleen verantwoordelijk voor de maximale hoeveelheid in bezit hebben.
 
@ Bor de wolf, bedank voor je antwoordt.
Ik ben bijna klaar met hoofdstuk ontwikkelings boek is vol, dus nog een paar opdrachten.

groetjes xeses
 
Ik moet ook nog 4 onderzoeken doen waaronder de twee Oude Wonderen, vond het heerlijk relaxt spelen dit hoofdstuk! nog even dan kan ik ook gaan beginnen met achterstallig onderhoud;) LOL!
 
Weet iemand hier nog het antwoord op? dit is een vraag van een BS lid van ons.
Zij heeft haar boekrolfabriek op 29 staan,zou het daar mee te maken kunnen hebben? dat ie eerst naar level 34 moet?

"Carla, in opdracht 44 van hoofstuk 20 moet er 1 Durch pen en 1 Medina inktpot gemaakt worden dat neemt hij niet over weet jij hoe dat komt"
 
"de pen van rector Durcu" is een 3 uur productie in de drakenboekrol fabriek (nr2 als je van links naar rechts telt)
"de inktpot van madame Merdina" is een 9 uur productie ook in de drakenboekrol fabriek.

drakenboekrol fabriek.png
 
Ow, Albert, zou jij dan kunnen zeggen waarom hij dat niet overneemt?

Citaat" Carla, in opdracht 44 van hoofstuk 20 moet er 1 Durch pen en 1 Medina inktpot gemaakt worden dat neemt hij niet over weet jij hoe dat komt"
 
Zoals Albert het terecht aangeeft kan dat al vanaf een boekrol fabriek level 24.
Maar omdat ik al lang klaar ben met H20 heb ik alleen 2x een level 34 fabriek staan.
Helaas kan ik daar geen screenshot van geven via mijn Beta account omdat ik A) net in H13 zit en B) boekrollen mijn T7 fabriek zal zijn en ik die dus nog niet ga maken.
 
O, ik vermoed dat die persoon geen Inkt als T5 goed heeft maar iets anders.
Zeg hem dat hij gewoon 1 fabriek bot weg op een 3 uur en 9 uur productie van inkt moet zetten om die opdracht af te krijgen.
En dat ongeacht wat zijn bonus goed is op die fabriek.
 

Deleted User - 126838

Guest
Ik vind dit hoofdstuk veel te zwaar voor een eenvoudige speler zoals ik. Om de laatste 2 opdrachten uit te voeren heb je 1,300 velden nodig of een vortexopslag van 14 (welke ik niet had en nu dus aan het bouwen ben). Dan ook nog opdrachten zoals bezit 9 fabrieken op 34-nivo. Ook daarbij krijg ik ruimte problemen en ik had niet in de gaten dat ik 73.000 persoon te kort zou komen. Dus teleporteren onnodig gebruikt en hoe kom ik aan zoveel extra personeel. Nee ik vind de combinaties van het hoofdstuk en de opdrachten echt buiten proporties.
De lol gaat er nu wel vanaf; tis een schitterend spel, maar langzaam maar zeker wordt het onmogelijk om verder te groeien.
 
Bovenaan